FANDOM

Zara Tien
Zara Tien
Profili
Boyu 5'2" (1,58m)
Yaşı 25
Ağırlığı 121 lbs (56 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Zamanda Yolculuk'un çoğu vakası
Roma'dayken (yalancı şüpheli)
Kazazede! (yalancı şüpheli)
Sihirli, Sıkıntılı, Şaşkın (şüpheli)
Zara Tien (d. 2004) Criminal Case'in altıncı sezonundaki ana karakterlerden biridir. T.I.M.E.'nin Zamansal Suçlar Bölümü'nde çalışan Zara, oyuncunun sezondaki iki partnerinden birisidir. Ayrıca Zara Sihirli, Sıkıntılı, Şaşkın vakasında bir şüpheli ve Roma'dayken ve Kazazede! vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

2029 itibarıyla 25 yaşında olan Zara, solunda mor bir ucu olan kahverengi gözlü ve kısa boyalı beyaz saçlı bir dedektiftir. Petek desenli gri bir gömlek ve omuzlarında beyaz mor bir bluzun altında kahverengi bir yaka giyer. Ayrıca gömleğine gömülü iki altın üçgen giyer. Zorlu bir çocukluk geçiren Zara'nın otoriteyle ilgili sorunları vardır. Ancak başını belaya sokması polis mesleğine duyduğu ilginin artmasına neden oldu. Zara ayrıca coşkulu ve iyimser ve manyetik bir kişiliğe sahiptir. Zara'nın doğa sporları, yüksek sesle müzik ve yelkenle uğraştığı bilinir.

Roma'dayken'de kahverengi kordonlu bir kemer ve gümüş düğmeli kahverengi deri omuz pedleri ve gümüş bir tokayla yeşil bir toga sporu yapar.

Kazazede!'de özel kıyafetini giyer, siyah düğmeli bej gömlek üzerine altın astarlı ve altın düğmeli mavi bir ceket ve beyaz düğmeli beyaz bir ascot giyer. Ek olarak, sağ omzundan sol kalçasına kadar vücudu boyunca koyu gri bir tokayla siyah bir kayış takar.

Sihirli, Sıkıntılı, Şaşkın'da özel kıyafetini giymeye devam eder. Ek olarak, cildi kimyasal reaksiyon nedeniyle mavi ve pulludur. Ayrıca peksimet yer, limon otu kullanır ve batıl inançlıdır.

Zara'yla Tanışma

Eski Zamanlar'daki ilk vakasını çözdükten sonra, MÖ 47, Takım Koordinatörü Amy, oyuncuyu Jack'le birlikte ikinci partneri Zara ile tanıştırır. Zara, oyuncuyu, Sezar'ın cinayetini bir profesyonel gibi çözdüğü için tebrik eder ve daha sonra oyuncuya soruşturmasının eksik kısımlarını tamamlamasına yardımcı olmak için görevlendirilir.

Criminal Case'teki Rolü

Roma'dayken

Flavia Pulchra'nın katilini tutukladıktan sonra, araba yarışçısı Scorpius, ekibinden yardımını ister ve kolunu kırıldıkça onu yarışa sokacak ve yerine koyacak birisine ihtiyaç duyar. Zara yerini almak için gönüllü olur ve Kai ve Romalı kadın Balbina'nın da yardımıyla, yarış için kendini uygun bir şekilde donatır. Soruşturma sonunda, ekip Zara'ya şans diler ve kazandığı yarışta gösterisini izler.

30 Saniye

Billy Snapshot'ın katilini tutukladıktan sonra Amy, ekibin 1960'lardan çıkmasına yardımcı olmak için 2029'daki Şef Scott'a bir mesaj gönderme planını açıkladı. Zara ve Theodore'a, Scott'ın ebeveynlerinin bankadaki yerini almasını emretti ve kendisine 2029'da açtırılacak bir mektup bırakacakları güvenli bir mevduat hesabı oluşturdu. Zara ve Theodore, bankacının yardımıyla hesabı başarıyla açtılar. Judy Strong ve Orlando tarafından sahte evraklar ve 2029 yılında Şef Scott tarafından açılacak bir mektup bıraktı.

Kazazede!

Evangeline Rousseau'nun katilini tutukladıktan sonra, Zara ve oyuncu, Kaptan Kara Sakal'ın hazinesini köyün ortasına çıkardılar. Hazineyi buldular ve Zara hazine sandığı içinden bir sürü bozuk para tuttu.

Daha sonra Zara ekibi mavi ve pullu olduğu konusunda uyardı. Theo, Karasakal'ın hazinesine dokunmanın bir tepki olduğunu belirtti. Takım kaptan Mary Read'in gemisine bindikten sonra Jack hazinenin lanetlendiğini önerdi. Zara hazineye dokunduğu zaman, lanetlenmişti. Mary daha sonra, Kafatası Adasında yaşayan büyüyü kırabilecek bir vudu rahibesini tanıdığını açıkladı.

Sihirli, Sıkıntılı, Şaşkın

Şok edici bir olaydan sonra Zara, Jack'ten sonra şüpheli oldu ve oyuncu rahibin kulübesine girdiğini keşfetti. Takıma her lanetten bıktığını ve rahibeyi uyandırmaya çalıştığını söyledi. Takıma kurbanın kulübede olmadığını ve her transdaki rahibe tarafından korkutulduktan sonra kulübeden ayrıldığını söyledi.

Soruşturma ortasında Zara ekibine bir balıkla barış yaptığını söyledi. Janis daha sonra her birini teselli etmek için Zara'yı bir kenara aldı.

Zara, kurbanla olan kavgasından bahsetti. Agwé'ye çarptığını açıkladı ve rahibeyi görmesi için ona yalvardı. Ancak, reddetti, her öfkesini yitirmesine ve ona vurmasını istedi. Takıma yaptıklarından ve özür dilemeye çalıştığı için utandığını söyledi ancak Agwé, vudu tanrılarını rahatsız ettiği için sonsuza dek lanetleneceğini iddia etti.

Takımın Agwé cinayeti için Jorge de la Cruz'u hapse atmasından sonra Zara'nın masum olduğu bulundu. Daha sonra Zara ve oyuncu, voodoo rahibesi Jemimah Mabayo'yu ziyaret etti ve Zara'nın lanetini kaldırmasını istedi. Jemimah Onlara, onu iyileştirmek için bataklıktan Midnight Magnolia çiçeklerine ihtiyaç duyduğunu söyledi. Çiçekleri bulduktan ve Theo onları Jemimah'a gönderdi, Zara ve oyuncu ilacı hazırlayıp hazırlamadığını görmek için rahibeyi ziyaret etti. Onlara bir toz hazırladığını söyledi ve Zara'ya suda erimesini ve içmesini emretti. Tozu bulduktan sonra, Theo eridi ve onu iyileştirmek için Zara'ya verdi.

Galeri

Profili

Resimler