FANDOM

Zander Stark
ZanderStark
Profili
Tam Adı Zander Stark
Boyu 5'11" (1,78m)
Yaşı 31
Ağırlığı 189 lbs (85 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Kurdun Saati
Başa Baş
Ölüm Ağacı

Zander Stark (d. 1988) Kurdun Saati, Başa Baş ve Ölüm Ağacı vakalarında şüphelidir.

Profili

Zander, 31 yaşındaki bir kurt adam ve Roket İnek'in organizatörüdür. Yeşil gözleri ve siyah saçları vardır. Gümüş ve siyah düğmeli siyah bir ceketin altında beyaz bir tişört giyer. Ayrıca bir ay taşı ve kurt dişi kolyesinin yanı sıra sol kaşında bir yara izi vardır.

Kurdun Saati'nde Zander'ın kurt adam efsanelerini bilir, uykusuzluk çeker ve biftek tartar yer.

İkinci görünüşünde büyücülükten anlar, "Rocket Cow" içer ve güneş kremi kullanır.

Üçüncü görünüşünde boynunda kahverengi bir eşarp takmaktadır. Bu vakada ise sağlaktır, protein gofreti yer ve el ısıtıcısı kullanır.

Criminal Case'teki Rolü

Kurdun Saati

Zander, Gwen Harper'den sonra şüpheli olur ve oyuncu ay takvimini terk edilmiş hapishane kanadında bulur. Gwen kendini tanıttıktan sonra Zander, Harper ailesinden olduğunu fark eder ve cinayet hakkında övünmek için orada olduğunu varsaymaktadır. Danny'nin katilini aradıklarını açıkladıktan sonra Zander, takıma dolunayda neler olduğunu hatırlamadığını söyler. Bununla birlikte, şafak vakti hapishane kanadından ayrıldığında cesedi iskelede gördüğünü hatırlar ve kaçmasını ister.

Soruşturmanın ortasında, Zander yanlışlıkla kendilerini hapishaneye kilitledikten sonra takımı serbest bırakır. Daha sonra Zander, kurbana verdiği namlu hakkında tekrar konuşulur. Danny'ye annesini Serena Kwame, gerçeği söylemek istedikten sonra kurt adam kimliklerini gizli tutmaları gerektiğini anlaması için Danny'ye namlu verdiğini açıklar.

Zander, takımın Danny Kwame'i Danny'nin öldürülmesi için hapsettikten sonra masum bulunur. Priya ve oyuncu daha sonra Zander'dan, yenilmezliğin vampir iksiri için bir bileşen olan Gece Şafak Vakti çiçeği bulma konusunda yardım ister. Zander Priya'nın bir kurt adam olduğunu fark ettiğinde, onunla bir paket oluşturmaya çalışır. Reddettikten sonra, ekibin Gece Şafağı Çiçeğini aradığını açıklar. Zander takımı orman temizliğine yönlendirir ve Priya'ya paketine katılma fikrini değiştirirse onu nerede bulacağını bildiğini söyler.