FANDOM

Zamanda Yolculuk
Zamanda Yolculuk Logo
Sezon Ayrıntıları
Sezon 6
Emniyet teşkilatı T.I.M.E
Bölge adedi 7
Vaka adedi 31
İlk vaka Kadim Ölüm
(Antik Çağ)
Son vaka Zaman Doldu
(Son)
Önceki sezon Komplo
Sonraki sezon Doğaüstü Soruşturmalar
Zamanda Yolculuk Criminal Case'in altıncı sezonunun adıdır. Çıkış tarihi 14 Mart 2019'dur.

Komplo'daki olaylardan 10 yıl sonrasında geçmekte ve dünyanın her yerinden ve her zamanından olan vakaları içermektedir.

Dönemler

Zamanda Yolculuk, yedi döneme ayrılmıştır ve toplamda 31 vakadan oluşmaktadır.

Antik Çağ

Antik Çağ, Zamanda Yolculuk'ta tahkik edilen ilk dönemdir. MÖ 47 ile MÖ 37 arasında geçer ve T.I.M.E.'ın, yaramaz bir zaman yolcusunun ufak etkilerle tarihi bozarak sebep olduğu kargaşadan sonra "tarihi yeniden yazmasına" odaklanır. Aynı zamanda Roma İmparatorluğu'nun fetihlerini ve bir kaçak kölenin zaman makinesine girerek onu bozmasını da anlatır.

Zamanda Yolculuk'un birinciden beşinciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

1960'lar

1960'lar, Zamanda Yolculuk'ta tahkik edilen ikinci dönemdir. 1969 yılında geçer ve ekibin zaman makinesi sabote edildikten sonra ekibin makineyi tamir etmeye ve o zamanda sıkışıp kalmamaya çalışmasını konu alır. Aynı zamanda Soğuk Savaş döneminde, ABD ve SSCB arasında jeopolitik bir gerginliğin yaşandığı ve birbirleriyle tüm Dünya'daki ideolojik egemenlik konusunda karşı karşıya geldikleri, uzay yarışının yaşandığı ve nükleer silahların geliştirildiği dönemde geçmektedir.

Zamanda Yolculuk'un altıncıdan onuncuya kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Rönesans

Rönesans, Zamanda Yolculuk'ta tahkik edilen üçüncü dönemdir. 1515 yılında geçer ve ekibin zaman makinesini tamir edip 2029'a dönmesini sağlamak için Leonardo Da Vinci'yi ve dolaylı olarak onun zaman yolculuğu formülünü bulmaya çalışmasına odaklanır. Aynı zamanda Penelope'nin atılgan bir silahşor ile arasında tomurcuklanan ilişkiyi de konu alır.

Zamanda Yolculuk'un on birinciden on beşinciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Değişmiş Günümüz

Değişmiş Günümüz, Zamanda Yolculuk'ta tahkik edilen dördüncü dönemdir. 2029 yılında geçer ve ekibin zaman yolculuğu ile T.I.M.E.’nin alternatif bir zaman akımının yaratılmasına neyin sebep olduğunu keşfetmeye odaklanır. New York şehri, zalim Batlamyus Hanedanlığı'nın yönettiği Yeni Kahire ile değiştirilmiştir.

Zamanda Yolculuk'un on altıncıdan yirminciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Yelken Devri

Yelken Devri, Zamanda Yolculuk'ta tahkik edilen beşinci dönemdir. 1719 yılında geçer ve zaman makinesinin sabotajcısının hizmet ettiği Batlamyus Hanedanlığı'nın iktidardaki yükselişinde hayati öneme sahip olan nakliye ve ticaret rotalarını güvence altına almak için Tortuga'da bir limana ve ekim açık artırmasına gitmeye odaklanır.

Zamanda Yolculuk'un yirmi birinciden yirmi beşinciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Asya Orta Çağı

Asya Orta Çağı, Zamanda Yolculuk'ta tahkik edilen altıncı dönemdir. 1235 yılında geçer ve ekibin, genişleyen Moğol İmparatorluğu'na 18. yüzyıl silahları sağlayan ve Batlamyus Hanedanlığı'nın yükselmesine yardımcı olmak için Çin İmparatorluğu'nun yıkılmasını engelleyen Ammon Bast ile olan mücadelesine odaklanır.

Zamanda Yolculuk'un yirmi altıncıdan otuzuncuya kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Son

Son, Zamanda Yolculuk'ta tahkik edilen yedinci ve son dönemdir.

Zamanda Yolculuk'un otuz birinci ve son vakası burada geçer.

Zamanda Yolculuk'un Haritası

Zamanda Yolculuk Haritası YK

Criminal Case: Zamanda Yolculuk

Criminal Case: Zamanda Yolculuk oyunun yalnızca bu sezonunu içeren müstakil bir uygulamadır. Sezondaki bütün vakalar çıktıktan sonra 28 Ekim 2019 tarihinde yayımlanmıştır.

Tanıtım Resimleri

Start a Discussion Discussions about Zamanda Yolculuk