FANDOM

Vaka Diyaloglar
Yazar Tıkandı
YazarTıkandı
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Tarihi Merkez
Vaka 21
Çıkış tarihi 7 Haziran 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
David Jones (Kader Anı 3)
Ray Parker (Kader Anı 3)
Gabriel Herrera (Kader Anı 3)
Önceki Vaka Yaşlılara Acıma Yok
Sonraki Vaka Ölümün Pençeleri

Yazar Tıkandı Tarihi Merkez'nun üçüncü, Komplo'nun yirmi birinci, Criminal Case'in ise iki yüz elli ikinci vakasıdır.

Konu

Gloria ve oyuncu, Xerda'daki yeni sergiyi görmek için Grimsborough Müzesi'ne gitti, yalnızca Xerda'nın Dönüşü Reggie Liotta'nın yazarı ve başını içeriye sokmak için yazardı.

Soruşturmanın ortasında Cathy, Reggie'nin blogundan otomatik olarak gönderilen bir e-bülten aldığını söyledi. Daha sonra, yeraltı sarnıcı, oyuna girmeye başlayarak ekibin alanı aceleyle aramasını sağladı. Ekip daha sonra müze küratörü Jebediah Cobb'u cinayetten tutuklamak için yeterli kanıt buldu.

Cinayeti kabul ettikten sonra, Jebediah, Reggie'nin, Xerda'nın, Xebeda'nın Kayıp Şehri, Xerda'daki kitabında ataerkil bir toplum olduklarına dair bulgularına karşı çıkan, ataerkil bir toplum olduğunu keşfettiğini söyledi. Reggie'nin kitabının hayatının sahtekarlık eseri olarak ifşa edeceğinden korkan Jebediah, yayını gözden geçirmesi için ona yalvardı. Reddettiğinde, Jebediah onu bir Xerdan taş kulübü ile kandırdı. Hakime Powell, cinayetten 10 yıl hapis cezasına çarptırıldı.

Duruşma sonrasında Ray Parker, David ve oyuncudan Xerda'nın İadesinin bir kopyasını bulmasına yardım etmesini istedi, böylece kitabın lansmanı için bir konuşma yapması istendi. Müzeye gittiler ve kitabın bir kopyasını orada buldular. Elinde kitap ve Cathy'nin de yardımıyla Ray, beraberindeki görsel yardımla bir sunum hazırladı.

Ayrıca müzede Gabriel, çalışanlarının zengin ve savunmasız kişileri hedef almaya teşvik edildiğini, ancak aktif olarak parasal katkı talep etmediklerini kanıtlayan Yüksek Gerçeğe yönelik bir broşür buldular. Gabriel daha sonra onlar hakkında daha fazla bilgi edinmek için tarikatın içine sızması gerektiğini söyledi. Martine, Gabriel'in zengin bir jet setter gibi görünmesine yardımcı olduktan sonra, o ve oyuncu kültün dikkatini çekmek için müzeye gitti. Orada, kültist Timothy ona yaklaştı ve kayıp kolyesini bulduktan sonra Gabriel'i işe aldı.

Daha sonra Gabriel, Şef Parker'a tarikata kabul edildiğini söyledi ve tarikatın üyelerinin arkadaşları ve aileleriyle olan bağlarını kesmesini istediği göz önüne alındığında, olabildiğince sık raporlama sözü verdi.

İstatistikler

Kurban

  • Reggie Liotta (Müzede kafası ezilmiş olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Taş Sopa

Katil

  • Jebediah Cobb

Şüpheliler

Yalancı Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil el dezenfektanı kullanıyor.
  • Katil Xerda dilini biliyor.
  • Katil Tarih Cemiyeti üyesi.
  • Katil siyah kravat takıyor.
  • Katil gözlük takıyor.
V252KP

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

  • Vakanın adı, edebî bir terim olan "yazar tıkanması"na göndermedir. "Yazar tıkanması", edebiyatta kişinin ilham perisini kaybetmesine ve bundan mütevellit yaratıcı şeyler yazamamasına denir.

Navigasyon