FANDOM

Viola Pemberton
Viola Emin
Profili
Tam Adı Viola Pemberton
Boyu 5'3" (1,60m)
Yaşı 42*
Ağırlığı 117 lbs (54 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta*
Vakalar Geçmişin Gizemleri'nin bütün vakaları
Kıran Kırana(yalancı şüpheli)
Yurttaş Kanı(yalancı şüpheli)
Kıssadan Hisse(yalancı şüpheli)
Konunun Kalbi(yalancı şüpheli)
Cadı Kazanı(yalancı şüpheli)
Güvenliksiz Korunak(şüpheli)
Kuğu Şarkısı(yalancı şüpheli)

Viola Pemberton Criminal Case'in dördüncü sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir ve adli tıp uzmanıdır. Ayrıca Güvenliksiz Korunak vakasında bir şüpheli, Kıran Kırana, Yurttaş Kanı, Kıssadan Hisse, Konunun Kalbi, Cadı Kazanı ve Kuğu Şarkısı vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Viola, Concordia Uçan Takımı'nda görevli laboratuvar şefidir ve 42 yaşındadır. Viola üzerine laboratuvar önlüğü ve altı turuncu giysiyle süslenmiş yeşil bir yelek giyer.

Viola ağırbaşlı, nazik, ailesine karşı sorumlu biri olarak bilinir. Viola aynı zamanda boş zamanlarında amatör oyunculuk yapar. İkinci mesleği tiyatroculuk olduğu için, dram yaratma konusunda kabiliyetlidir.

Güvenliksiz Korunak vakasında sağlaktır.

Criminal Case'de Yaşadıkları

Kıran Kırana

Norah Barnlow'un katilinin tutuklanmasının ardından, Viola oyuncunun yardım istedi. Oyuncuya, laboratuvarından vücut sıvıları içeren bir vakayı kaybettiğini bildirdi. Birinin gemiye gizlendiğinden ve davayı çaldığından şüphelendi, bu yüzden oyuncunun onu bulmasında yardım istedi. Çalınmasından bu yana uzun sürmediği için, Viola ve oyuncu doğrudan zeplin altında olduğu için dönme dolabı aramaya karar verdiler.

Yurttaş Kanı

Mario Fortuna'nın katilinin tutuklanmasının ardından Charles, yürüttüğü bir deney için oyuncunun yardımına ve Viola'ya ihtiyaç duydu. Bazı rahatsızlıkların nesilden nesile aktarıldığına inandı ve bunu Viola'nın fıstık alerjisi ile test etmek istedi. Denemek için babasının eldivenlerinden birine sahipti, ancak Luigi Fortuna'nın şarküteri dükkanına bıraktı, bu yüzden Charles ve oyuncu aramaya karar verdi. Onu bulduktan sonra Charles test etti, sadece babasının eldivenindeki DNA'nın Viola'nın DNA'sıyla eşleşmediğini buldu. Bu bulgularla sunulduğunda, Viola'nın şüpheleri vardı ve bunun biyolojik babası olduğundan emindi; daha sonra testleri tekrar yapmak ve yanlış olduğunu kanıtlamak için ayrıldı.

Kıssadan Hisse

Abner Milton'ın katilinin tutuklanmasının ardından Viola, oyuncudan babasını tanımlama konusunda yardımlarını istedi. Annesinin yakın zamanda babasının son hatıralarını rehin verdiğini, bu yüzden nesneyi geri almak istediğini söyledi. Ezra Bleak'ın rehinci dükkanında, DNA'nın kendisiyle eşleştiği sırada babasına ait tükürük içeren altın bir fincan buldular. Daha sonra, açılmasını umarak annesi Beatrice'ten babasının kimliğini istemeye gittiler. Ancak, Viola'dan babasının kalbini kıracağını söyleyerek soruşturmasını kapatmasını istedi. Ancak Viola, babasının kim olduğunu keşfetmeye kararlı kaldı.

Konunun Kalbi

Sandra Hwang'ın katilinin tutuklanmasının ardından Madeline ve oyuncu Horatio Rochester'ın Viola'nın babası olduğunu doğrulamasına yardımcı oldu. Viola ve oyuncu daha sonra, Rochester evinde bir hizmetçi iken onu emdirdiğini söyleyen annesiyle konuştu. İddiaları destekleyen bir belge bulduktan sonra iki kişi, Viola'yı Concordia Uçan Takımı'nın bir parçası olduğunu öğrendikten sonra açık kollarla karşılayan Horatio ile karşı karşıya getirdi.

Cadı Kazanı

Aubrey Miller'ın katilinin tutuklanmasının ardından Viola, Madeline ve oyuncudan yardımlarını istedi. Horatio ile öğle yemeği için buluştuğunu ve iyi bir izlenim bırakmak istediğini söyledi. Bunu yapmak için, onun için bir migren iksiri yaratmak istedi. Daha sonra ona iksir için bazı Tanacetum parthenium yaprakları bulabileceklerini sordu. Yaprakları bulduktan sonra iksiri yapabildi. Madeline daha sonra onu dikkatli olması için uyardı, ama her şeyin yoluna gireceğinden emin olduğunu söyledi. Sonra öğle yemeğine gitmek için ayrıldı.

Güvenliksiz Korunak

Viola, Isaac ve oyuncu kurbana hediye ettiği bir kutu makaron bulduktan sonra Patricia Rochester cinayetinde şüpheli oldu. Herkes ona korkunç bir kişi olduğunu söylediği için Patricia'yı ona Horatio hakkında sormasını gördüğünü açıkladı. Ancak onu gördükten sonra, Patricia'nın onun hakkında hiçbir şey söyleyemediği için zaman kaybı olduğunu fark etti. Isaac daha sonra ona Patricia'nın öldürüldüğünü ve cinayetinde şüpheli olduğunu bildirdi.

Viola ile, kurban hakkında yazdığı bir günlük girişi hakkında tekrar konuşuldu. Horatio'nun ona yıllar önce onu çocuğu olarak tanımamasının tek sebebinin Patricia'nın onu bir sır olarak saklamak zorunda kalması olduğunu söylediğini açıkladı. Bu, Patricia'yı şeytan boynuzlarıyla çizmesine yol açtı ve Horatio ile büyüyebilecek bir şey vereceğini ve bunu ondan aldığını söyledi.

Soruşturmanın sonunda Sylvia May'in tutuklanması ile Viola suçsuz bulunmuştur.

Kuğu Şarkısı

Soruşturmanın ortasında Evelyn, Viola'nın ekipten ayrılmayı planladığını açıkladı. Viola daha sonra Evelyn'a derhal ayrılmadığı için değil, soruşturmanın sonunda aptal olmamasını söyledi. Opera kafesini ziyaret ettikten sonra, gerçek mesleğinin sahnede çalışmak olduğuna karar verdiğini açıkladı. Isaac'ın yalvarmasından sonra, onun üzerinde uyuşturulacağını söyledi, ama zihni zaten uyuşturulmuştu. Ancak daha sonra onlara, Horatio ile bir tartışmadan sonra, yeteneklerinin buna daha uygun olduğuna ikna olduktan sonra ekipte kalmaya karar verdiğini söyledi.

Marta Ulanova'nın katilinin tutuklanmasının ardından Evelyn, Madeline ve oyuncuya, Rochesterlar'ın serbest basını kaldırmaya yönelik tasarısının Şef Wright'ın ofisinden çalındığını bildirdi. Tasarının kanıt etiketini bulduktan sonra, Viola'nın etiketinde parmak izlerini bulan Evelyn'a gönderdiler. Madeline ve oyuncu daha sonra, Horatio'nun onu kaçırmasına izin verirken korkunç bir hata yaptığını açıklayan Viola'yı sorguya çekti. Rochesterlar'ın basını kurtarmaya çalıştığını iddia ettikten sonra akşam yemeğinde ona faturayı gösterdiğini söyledi, ancak bir şekilde faturayla ayrıldı. Madeline ve oyuncu olayı, bir daha fazla aksilikle işten çıkarılmasıyla sonuçlanacağı konusunda uyaran Şef Wright'a bildirmek zorunda kaldı. Daha sonra onlara, akşam yemeğinden sonra Horatio'nun opera binasının dışında bir şey bıraktığını hatırladığını, Isaac ve oyuncunun opera basamaklarını yeniden incelemesini istediğini söyledi.

Planlar Yattı

Isaac ve oyuncu, Jaubert'in cinayetinden Giulietta Capecchi'yi tutuklarken Lawson'un bekçileri ekibin zeplinine saldırdılar ve Memur Smythe'den Lawson rejimine karşı direnişe sempati duyduklarını söylediler. Orada ekip üyelerini tutuklarken, Viola kafasına bir ya da iki darbe ile nakavt edildi. O ve tutuklanan diğer ekip üyeleri ertesi gün infaz edilmelerini beklemek için şehir meydanının altındaki zindana atıldı. Charles ve Richard kaçabildiler.

Daha sonra, tugay tarafından tutuklanmayan dört polis, zindana girip Lawson'un tutuklularını serbest bıraktı. Richard hala kafasındaki iki çürük ile bilinçsiz buldu ve Leydi Highmore'un evindeki bir asetaminofen şişesinden yaptığı ağrı kesiciyi uyguladı.

Analizler

Viola, laboratuvar şefi olduğu için fiziksel, biyolojik ve klinik delillerin analizini yapmaktadır. Bu analizler genellikle 3 saat (6 Nakit) ile 15 saat (30 Nakit) arasında değişmektedir. 1 Nakit vererek ise analizin süresi 30 dakika kısaltılabilir.

Viola'nın yaptığı analizler aşağıdaki gibidir.

Vaka #1: Concordia'ya Hoş Geldiniz!

  • Yeşil Madde (12:00:00)
  • Saç Biti (15:00:00)
  • Beyaz Madde (09:00:00)
  • Koyu Madde (09:00:00)

Vaka #2: Yangından Kaçarken...

  • Ayakkabı İzi (03:00:00)
  • Siyah Toz (09:00:00)
  • Çanta (15:00:00)

Vaka #3: Ateş Hattında

  • Makyaj Malzemesi Numunesi (09:00:00)
  • Ahşap Kupa (03:00:00)
  • Beyaz Madde (06:00:00)
  • Beyaz Toz (15:00:00)
  • Altın Para (09:00:00)

Vaka #4: Bir Noel Cinayeti

  • Şeffaf Madde (12:00:00)
  • Parçacıklar (09:00:00)
  • Büyüteç (09:00:00)

Vaka #5: Serada Kan Revan

  • Kağıt Parçası (12:00:00)

Vaka #6: İçinden Tren Geçen Vaka

  • Bilinmeyen Madde (12:00:00)
  • Tuhaf Macun (09:00:00)
  • Kurbanın Tespihi (15:00:00)

Vaka #7: Deniz Fenerinden At Beni

  • Gri Madde (09:00:00)
  • Şampanya Bardağı (15:00:00)
  • İplikler (09:00:00)

Vaka #8: Konuşan Ölüler

  • Şarap Kadehi (09:00:00)
  • Bozuk Para Cüzdanı (15:00:00)
  • Kaygan Madde (06:00:00)

Vaka #9: Tatlı İntikam

  • Kan ve Yeşil Madde (03:00:00)
  • Çikolata (09:00:00)
  • Yeşil İplikler (09:00:00)
  • Cam Tozu (15:00:00)

Vaka #10: Pasta Yesin

  • Kanlı Kumaş (03:00:00)
  • Yüzük (12:00:00)
  • Kurbağa Şeklinde Pasta (09:00:00)
  • Lifler (15:00:00)

Vaka #11: Gemideki Dümenler

  • Kirli Eldiven (03:00:00)
  • Beyaz Parçalar (12:00:00)

Vaka #12: Maskenin Ardında

  • Kahverengi Taneler (12:00:00)
  • Pembe Toz (15:00:00)
  • Kanlı İplikler (09:00:00)

Vaka #13: Kıran Kırana

  • Siyah Madde (09:00:00)

Vaka #14: Şah Mat

  • Koyu Renkli Madde (15:00:00)
  • Metal Yuvarlak (09:00:00)

Galeri

Profili

Resimler

Ayrıca

Navigasyon