FANDOM

Roxanne Vega
Resim yükle.
Profili
Tam Adı Roxanne Vega
Boyu 5'7" (1,70m)
Yaşı 36
Ağırlığı 118 lbs (54 kg)
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Kana Susayanlar
Ölümsüzler Savaşı

Roxanne Vega (d. 1983) Kana Susayanlar vakasında şüphelidir.

Profili

Roxanne, 36 yaşında bir parti avcısı. Uzun, dalgalı kahverengi saçlı, yakut rujlu ve oje yapan spor. Eşleşen bir gerdanlık ve altın bantları ile büstüne kesilmiş siyah bir deri elbise giyer. Ayrıca, ekleri olan altın halka küpeler takıyor. Roxanne'in sarımsaklara alerjisi olduğu, Bloody Mary içtiği, Byron okuduğu ve yarasa sahibi olduğu bilinmektedir.

Criminal Case'teki Rolü

Kana Susayanlar

Roxanne, Gwen şüpheli oldu ve vampir olduğundan şüphelenmelerini sağladı. Kurbanı Kanlı Maries ekibine davet etmeden önce partiyi ölmesiyle bozması için bencil olarak çağırdı. Gwen yarasadan bahsettiğinde, Roxanne, Lucy'nin bir vampir tarafından öldürüldüğü "söylentilerine" inandığına inanıyor ve onlara daha önce bir vampir olarak adlandırıldığını açıklıyordu.

Roxanne, kurbana verdiği parti ilaçları hakkında tekrar konuştu. Karşı karşıya geldiğinde, kurbana ilaç teklif etmeyi reddeden ve Gwen'in avcısı olarak karşılaşarak utangaçlık oynadı. Bir avcı olarak iltifat olarak çağrıldı ve takıma göz kulak olmalarını rica ettiklerini söyledi.

Roxanne, ekibin Lucy'nin cinayeti için DJ Blood'u hapsedilmesinden sonra masum olduğu bulundu. Daha sonra, Gwen ve oyuncu Roxanne'e, ezilme rozeti ile temas ettiğini öğrendikten sonra Gwen'in aşkından çıkıp çıkmadığını sordu. Gwen'in ezilmesini Pierce Cromwell olarak belirledikten sonra, Pierce ile çıktığını düşündüğü için takıma güldü. Daha sonra, Gwen ve Pierce'ı bir tarihte ayarlamayı kabul etti.

Ölümsüzler Savaşı

Galeri