FANDOM

Rita Estevez
RitaEstevezKomplo
Profili
Tam Adı Rita Estevez
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 155 lbs (69 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Merhum
Vakalar Komplo'nun çoğu vakası
Tam Kalbinden(yalancı şüpheli)
Bal Gibi Cinayet(yalancı şüpheli)
Tasmasını Koparan...(yalancı şüpheli)
Kör Dövüşü(yalancı şüpheli)
Kırk Katır mı...(yalancı şüpheli)
Nefes Yok(yalancı şüpheli)
Zafer Kıvılcımları(intihar etti)

Rita Estevez (d. 1986) Criminal Case'in beşinci sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir. Ayrıca Rita Tam Kalbinden, Bal Gibi Cinayet, Tasmasını Koparan..., Kör Dövüşü, Kırk Katır mı..., Nefes Yok ve Zafer Kıvılcımları vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Rita, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nde görevli silah uzmanıdır ve 32 yaşındadır. Rita uzun kahverengi saçlıdır, beyaz bir atletin üstüne kurşun geçirmez yelek giyer ve kolları ile omuzlarında çok sayıda yara izi ve dövme vardır.

Criminal Case'deki Rolü

Tam Kalbinden

Brad Price'ın katili tutuklandıktan sonra Rita, Martine ve oyuncunun yardımını istedi. Onlara Marcus adlı birisiyle randevusu olduğunu ve "garip olmadığından" emin olmak için üzerinde biraz araştırma yapmalarını istedi. Catherine onun iyi bir adam olduğuna emin olduktan sonra Martine, Rita ve oyuncu Rita'nın giyinmesi için bir elbise bulmak için alışveriş merkezine gitti. Daha sonra Martine ve oyuncu, Rita'ya randevusunda eşlik etti.

Bal Gibi Cinayet

Beckett Blanton'un katili tutuklandıktan sonra Archibald Ashworth, polisle birlikte olduğunu söyleyen kadının, arılarını "taciz" ettiğini söyledi. Sonra Marcus ile ayrılmak istediği için orada olduğunu söyleyen Rita olduğunu öğrendiler. İlişkilerinin çok hızlı ilerlediğini düşündüğünü ve bu tür bir taahhüt için hazır olduğunu söyledi. Marcus ona "bal" adını verdiği için bir kavanoz bal alabileceğini ve üzerinde "Geçiyoruz" notunu yazabileceğini düşündü. Kendisini arılara karşı savunmak için bir silah getirmişti ancak uyarı atışları onları itmek için hiçbir şey yapmadı. Martine bunun ayrılmak için kötü bir yol olduğunu düşündü ve Rita'nın ondan ayrılmasına yardım etti. Marcus'a, orduya tekrar katılıp ertesi hafta Timbuktu'ya gideceğini ikna etmek için bir ayrılık metni gönderdi.

Tüm olaylardan sonra Marcus, Rita'ya şahsen veda etmek için durdu. Rita başlangıçta suskundu ve Marcus'a veda etmeyi başardı.

Tasmasını Koparan...

Kör Dövüşü

Kırk Katır mı...

Nefes Yok

Zafer Kıvılcımları

Analizler

Rita'nın görevi, silahlar ve onlarla bağlantılı delillerin analizini yapmaktır. Analizlerin süresi, nesne analizinin zorluğuna göre değişiklik gösterebilir. Analizlerin süresi nakit ile kısaltılabilir. 1 nakit, analizin süresini 30 dakika kısaltır.

Vaka #1: Yılan Hikayesi

  • Garip Sopa (15:00:00)

Vaka #3: En Hüzünlü Nota

  • Tuhaf Cihaz (15:00:00)

Vaka #4: Tam Kalbinden

  • Yay (03:00:00)

Galeri

Navigasyon