FANDOM

Richard Wells
Dick Düşünürken
Profili
Tam Adı Richard Wells
Diğer ad(lar)ı Dick
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 45*
Ağırlığı 182 lbs (80 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta*
Vakalar Geçmişin Gizemleri'nin bütün vakaları
Maskenin Ardında(yalancı şüpheli)
Kan Gölü(yalancı şüpheli)
Pembe Dosya(yalancı şüpheli)
"Dick" buraya yönlendirmektedir. Diğer "Dick" başlıklı sayfalar için bakınız: Dick (anlam ayrımı).

Richard "Dick" Wells Criminal Case'in dördüncü sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir.

Profili

Dick, Concordia Uçan Takımı'nda görevli adli tabiptir ve 45 yaşındadır. Dick dağınık siyah saçlıdır, üzerine beyaz bir laboratuvar önlüğü ile mavi bir gömlek giyer ve boynunda bir kan ünitesi taşır.

Dick üstün zekalı fakat sohbet yönü zayıf, dikkatsiz ve empati yoksunu olmasıyla bilinir. Dick'ın hobileri arasında keman çalmak ve yeni ameliyat teknikleri geliştirmek vardır. Dick Maskenin Ardında, Kan Gölü ve Pembe Dosya vakalarında yalancı şüphelidir.

Criminal Case'teki Rolü

Maskenin Ardında

George Buchanan'ın katilinin tutuklanmasının ardından, Madeline ve oyuncunun yakında Dünya Fuarı için kendi ve Charles'ın makinesine yardım etmesi gerekiyordu. Düzelttikten sonra Charles, Dick'e bir test çalışmasına hazır olduklarını söylemelerini söyledi. Madeline'e müdahale ettiği için deli olmasına rağmen, DNA'yı çalıştırabilecekleri bir malzeme örneği bulmasını, kesin olmayan anonim bir örnek bulmasını istedi. Böylece Madeline ve oyuncu, test etmeleri için anonim bir örnek bulabileceklerini görmek için havuza dönmeye karar verdiler.

Kan Gölü

Vinnie Costa'nın katilinin tutuklanmasının ardından ekip Vittorio Capecchi ile bir itfaiyeye girdi. Tamamlandığında, Evelyn'ın ortasında vurulduğu ortaya çıktı. Onu kurtarmayı umarak, oyuncu ve Diego yardım edebileceği umuduyla Dick'e gitti. Anesteziklerden kaçmasına rağmen, Diego bir kavga çıkması durumunda salonun odalarında bazılarının olduğunu söyledi. Dick Evelyn'ın yarasını tedavi etmeye başlarken Diego ve oyuncu herhangi bir anestezi aramaya gitti ve neyse ki Dick'e gönderdikleri bir şişe morfin buldular. Morfin sayesinde çok fazla hissetmeden mermiyi çıkarabildiğini ve herhangi bir hayati organa çarpmadığını söyledi. Aniden, Katherine Woolf yaralandığını duyduktan sonra Evelyn'ı kontrol etmeyi umuyordu. Ama neyse ki Dick iyi olacağını söyledi ve hepsi onu kontrol etmeye gitti.

Pembe Dosya

Barbara Coldwell'in katilinin tutuklanmasının ardından, Rose ve oyuncu Dick'ten kurşun geçirmez yeleklerini test etmesini istedi. Onlara fırsat için teşekkür etti ve onlara vurulmasının kova listesindeki ögelerden biri olduğunu söyledi. Dick Rose tarafından vurulduktan sonra Rose'un yeleğin başarılı olduğuna karar vermeden önce her sabah bunu yapıp yapamayacaklarını sordu.

Planlar Yattı

Isaac ve oyuncu Leydi Highmore'un malikanesinde cinayetten Giulietta Capecchi'yi tutuklarken, Adalet Tugayı zeplin saldırısına girişti ve Memur Smythe'den ekibin Lawson rejimine karşı direnişe sempati duyduğunu söyledi.

Morga geldiklerini duyan Dick, tutuklanmaktan kaçınmak için ölü bir ceset gibi çarşafların altına saklandı. Ayrıca Charles'ı saklanmaya ikna etti, ancak Madeline'i ve oğlunu tutuklamadan kaçarsa kurtarabileceğini söyledi. Olay sırasında Viola'nın bilinçsizce vurulduğunu ve ekibin ertesi gün infaz edilmesini beklemek için şehir meydanının altındaki zindana götürüleceğini duydular. Isaac'i ve oyuncuyu gelişmelerden haberdar etmek için Charles ile malikaneye kaçmadan önce zeplinden malzeme aldı.

Malikanede Dick, Leydi Highmore'dan Viola'ya ve ekibin yaralı diğer üyelerini yönetmek için bir ağrı kesici ile uyuşabilmesi için bazı tıbbi malzemeler tedarik etmesini istedi. Highmore ve oyuncu Dick'in ağrı kesiciyi çıkardığı bir asetaminofen şişesi buldu. Dick, Isaac'in tatlı konuşan hapishane gardiyanı George Blanton'ın onları zindana kabul etmesini önerdi. Bunu yaptıktan sonra o ve Dick, Charles ve oyuncunun mahkumları olarak zindanın içine girdiler ve hemen ekibi ve direnişi serbest bıraktılar. Ayrıca ağrı kesiciyi hala bilinçsiz olan Viola'ya uyguladı.

Analizler

Dick, adli tabip olduğu için cesetlerin otopsisinden ve ekibi otopsiden çıkan sonuçlar konusunda bilgilendirmekten sorumludur.

Dick, bazı durumlarda cesedin yanı sıra ceset ve/veya cinayetle alakalı olan (örnek: deri örneği, cinayet silahı vs.) delillerin analizlerinde de sorumludur. Bun analizler genellikle 15 saat, otopsiler ise her zaman 18 saat sürer.

Dick'nin yaptığı otopsi ve analizler aşağıdaki gibi sıralanmıştır:

Vaka #1: Concordia'ya Hoş Geldiniz!

Vaka #2: Yangından Kaçarken...

Vaka #3: Ateş Hattında

Vaka #4: Bir Noel Cinayeti

Vaka #5: Serada Kan Revan

Vaka #6: İçinden Tren Geçen Vaka

Vaka #7: Deniz Fenerinden At Beni

Vaka #8: Konuşan Ölüler

Vaka #9: Tatlı İntikam

Vaka #10: Pasta Yesin

Vaka #11: Gemideki Dümenler

Vaka #12: Maskenin Ardında

Vaka #13: Kıran Kırana

Vaka #14: Şah Mat

Vaka #15: Yüksek Uçan Alçak Konar

Vaka #16: Maymun İşi

Vaka #17: Elektrik Tehlikesi

Vaka #18: Kendi Düşen Ağlamaz

Vaka #19: Günahkarlar ve Azizler

Vaka #20: Gözleri Tamamen Kapalı

Vaka #21: İçkiyi Fazla Kaçırma

Vaka #22: Vur Deyince Öldürdü

Vaka #23: Ölüm Bir Kabare

Vaka #24: Kadın Katili'nin Sonu

Vaka #25: Şartlı Tahliye Olamadan

  • Kev O'Connell'in cesedi (18:00:00)
  • Kurbanın Parmağı (15:00:00)
  • Kafatası (06:00:00)

Vaka #26: Hayaletlere Kapılanlar

Vaka #27: Küçük Evde Cinayet

Vaka #28: 3.10 Ölüm Treni

Vaka #29: Kan Gölü

Vaka #30: Doğu'nun Zaferi

Vaka #31: Bizi Ayıran Nehir

  • Thomas Boyd'un cesedi (18:00:00)
  • Kesik Parmak (09:00:00)

Vaka #32: Yurttaş Kanı

Vaka #33: Dilini Tut

Vaka #34: Doğrularından Vazgeçme

Vaka #35: Köprüleri Atmak

  • Bridget Baker'ın cesedi (18:00:00)
  • Kurbanın Kafası (12:00:00)

Vaka #36: Aşkta ve Savaşta

Vaka #37: Zıkkımın Kökü

Vaka #38: Kıssadan Hisse

Vaka #39: Sıkıysa Tutukla

Vaka #40: Ölme Atım Ölme

Vaka #41: Herkesin Ağzında

Vaka #42: Konunun Kalbi

Vaka #43: Cadı Kazanı

Vaka #44: Mezarlık Vardiyası

  • Edgar Woe'nun cesedi (18:00:00)
  • Kan Pompası (09:00:00)

Vaka #45: Doktor, Engellendi

Vaka #46: Son Bir Tur

Vaka #47: Cinnetmekan

Vaka #48: Güvenliksiz Korunak

Vaka #49: Makyavelist Aday

Vaka #50: Kuğu Şarkısı

Vaka #51: Ağır Basan Kefe

Vaka #52: Pembe Dosya

Vaka #53: Aile Meseleleri

Vaka #54: Ok Yaydan Çıktı

Vaka #55: Yeni Gerçek!

Vaka #56: Direniş Ölümcüldür

Vaka #57: Bir Ölü Daha

Vaka #58: Adaletin Bu mu Concordia

Vaka #59: Planlar Yattı

Vaka #60: Son Vazife

Resimler

Navigasyon