FANDOM

Pierce Cromwell
PCromwell2
Profili
Boyu 6'1"
Yaşı 169
Ağırlığı 172 lbs
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Kana Susayanlar (yardımcı karakter)
Kurdun Saati
Ölümsüzler Savaşı

Pierce Cromwell kurt adam Danny Kwame'nin öldürüldüğü Kurdun Saati'nde bir şüphelidir. Pierce ilk kez sezonun ilk vakasının ek soruşturması "Kan Tadı 1"de görülmüştür.

Profili

Pierce, 169 yaşında bir vampir ve Gwen'in eski erkek arkadaşı. Siyah gözleri var ve kısa, kaygan siyah saçlı. Sol burun deliğinden gümüş burun halkası olan siyah göz farı sporunu yapıyor ve dudaklarında sigara içiyor. Kolları kesilmiş bir bordo tişört ve önünde gümüş saplamalar olan siyah,kolsuz deri yelek ile süslenmiş siyah bir gül takıyor. Ayrıca gümüş bir kolye, boynunda siyah bir örümcek ağı dövmesi ve sağ kolunda bir yılan dövmesi yaptı. Pierce'in kurt adamların kudretini bildiği ve uykusuz olduğu bilinmektedir.

Criminal Case'teki Rolü

Kana Susayanlar

Lucy Winters, katili' yi tutukladıktan sonra, Gwen oyuncuya soruşturma sırasında gözünü alan birisini gördüğünü söyledi. Crypt partisinde, Gwen'in tutkunu olarak gördüğü kafatası rozetini buldular. Ben 'e göre, şüpheli vampir Roxanne Vega rozetle temas etmişti. Bu, Gwen'i ve oyuncuyu Roxanne'in Gwen'in aşkıyla çıkıp çıkmadığını görmesini sağladı. Gizemli adamı Pierce olarak tanımladıktan sonra Roxanne, ekibin onunla çıktığını düşündüğünü fark ettiğinde şaşırdı. Ardından Gwen'i Pierce ile kurmayı kabul etti.

Daha sonra, mezarlıkta, Gwen ve oyuncu üzerinde Gwen'in ismini taşıyan bir kutu buldu. Kutunun içinde bir orkide buldular; Kısa bir süre sonra Pierce ortaya çıktı ve Gwen'i bir tarihte aldı. Soruşturma sonunda, Gwen ekibine Pierce'in hayal ettiği her şey olduğunu ve olmaları gerektiğini açıkladığını söyledi.

Kurdun Saati

Ölümsüzler Savaşı

Galeri