Vaka Diyaloglar
Parçalanma
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Puslu Koru
Vaka 32
Çıkış tarihi 23 Ağustos 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Gloria Hayes (Kubbenin Altında 2)
Önceki Vaka Dikkat Gerilim!
Sonraki Vaka İki Arada Bir Kayada

Parçalanma Puslu Koru'nun ikinci, Komplo'nun otuz ikinci, Criminal Case'nin ise iki yüz altmış üçüncü vakasıdır.

Konu

Jones ve oyuncu, Rupert ile iletişimi kaybettikten sonra kubbeye koştu. Bir yol bulmak için ormandaki kubbenin kenarına gittiler, sadece Rupert'ın zehirlenmiş cesedini buldular.

Ekip, şüphe çekmemek için cinayeti Rupert cinayeti yerine Mortimer Pickering cinayeti olarak araştırmaya karar verdi. Daha sonra Gloria, Tony Marconi'nin kubbeden çıktığını gördü. Soruşturmanın ortasında sarhoş Amir, DreamLife'ın kendisine bir iş teklif ettiğini öğrendikten sonra Jasper Everett'i Rupert'ı öldürmekle suçlamaya başladı. Soruşturmanın sonunda katilin, kubbe terapisti Catherine Kelly olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti itiraf eden Catherine, Oxford'daki gerçek Pickering ile çıktığını söyledi ve kubbeye gelen "Pickering" onu hatırlamayınca şüphelenmesine neden oldu. Pickering'in Rupert ile yer değiştirdiğini hatırladığında onunla yüzleşmek için Rupert'ın yatak odasına gitti ve onu saatiyle konuşurken yakaladı. DreamLife'a yaptığı "ihanet"e öfkeyle sahte sakalını yırttı ve ona ölümcül gaz sıkarak zehrin etkilerine yenik düşmeden önce kubbeden çıkmasına izin verdi. Hakime Powell, onu müebbet hapis cezasına çarptırdı.

Duruşma sonrası Şef Parker, ekibe Rupert'ın cenazesinin o gün 16.00'da yapılacağını söyledi. Gloria ve oyuncu, cenazede Rupert'ın en sevdiği şarkının plak kaydını bulamamaktan paniğe kapılan Amir'i kontrol ettiler. Rupert'ın yatak odasına gittiler ve onarıp Amir'e verdikleri kırık vinil plağı buldular.

Gloria ve oyuncu ayrıca Rupert'ın odasında kilitli bir kasa buldular ve burada baş jeolog Philip Hoover'ın Rupert'ın çaldığı meteorit laboratuvarına giriş kartını buldular. Laboratuvarın kilidi de Philip'in DNA'sını gerektiriyordu. Jones ve oyuncu daha sonra bir sandviçten bir ısırık aldığını söyleyen Philip ile konuştu. Ekip sandviçi buldu ve Philip'in nefesini taklit etmek için Cathy'nin yardımıyla DNA spreyini sentezleyebilen Martine'e Philip'in tükürüğünün bir örneğini gönderdi. Şef Parker daha sonra şüphe uyandırmamak için gece yarısı yapmaları şartıyla ekibin laboratuvara sızmasına izin verdi.

Tüm olaylardan sonra tüm ekip -ve Alex- Rupert'ın cenazesine gitti. Cenazeden sonra akşam karanlığında Şef Parker ekibe meteorit laboratuvarına sızmak için DreamLife'a gitmelerini söyledi.

İstatistikler

Kurban

  • Rupert Winchester (Kubbenin önünde ölü bulundu)

Cinayet Silahı

  • Zehirli Sprey

Katil

  • Dr Catherine Kelly

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil dövüşmeyi biliyor.
  • Katil uyku hapı kullanıyor.
  • Katil sağlak.
  • Katil 150 libre (68 kg) ağırlığında.
  • Katil siyah saçlı.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon