FANDOM

Pamiu
Pamiu
Profili
Tam Adı Benjamin Milo
Diğer ad(lar)ı Pamiu
𓊪𓄿𓅓𓇋𓅱𓀀
Boyu 5'8" (1,72m)
Yaşı 36
Ağırlığı 170 lbs (77 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Kadim Ölüm (tutuklandı)
Zaman Doldu

Pamiu (Mısırca: 𓊪𓄿𓅓𓇋𓅱𓀀; d. 1993) Kadim Ölüm'de Jül Sezar'ın katilidir ve Zaman Doldu'da bir şüphelidir.

Profili

Pamiu 36 yaşında, mavi gözlü bir zaman kaçakçısıdır. Başına mavi ve beyaz çizgili başlık takar. Turkuaz olan bir kolye takmaktadır. Elinde bir mızrak tutmaktadır. Kolunda bir tane altın bir bilezik vardır.

Pamiu, Kadim Ölüm'de koşari yer, arp çalar ve kedi tüyüne alerjisi vardır.

Zaman Doldu'da nar yer, aromaterapi yapar ve hiyeroglif bilir.

Criminal Case'teki Rolü

Kadim Ölüm

Pamiu'nun kisvesi altında Benjamin, Jack ve oyuncu kemerini cinayet mahallinin yakınındaki pazar yerinde bulduktan sonra şüpheli olur. Neden orada olduğunu sorduğunda, Kleopatra'ya bir hediye olarak biraz ada çayı getirmeyi planladığını söyler. Jack daha sonra ona cinayeti anlatır ve derhal Kleopatra'nın yanına dönmesini ister.

Benjamin, suç mahallindeki kırık kalkanı hakkında tekrar konuşulur. Sezar'ın öfkesini kaybettiğini, kavga ederken kalkanı kıracağını açıklar. Ona göre, Sezar Kleopatra'ya olan yakınlığını kıskanıyordur. Ancak, tek endişesinin Kraliçe'ye hizmet etmek olduğunu söyleyerek Sezar'ın öfkesini umursamadığını iddia eder.

Sonunda Benjamin'in Sezar'ın katili olduğu kanıtlanır. Cinayeti kabul ettikten sonra, o zamandan beri Kleopatra ile woo ve uyku yapmak için geriye giden bir zaman yolcusu olduğunu itiraf eder. Ancak, kıskanç bir Sezar onu Kleopatra'yı baştan çıkarmakla suçlar; Benjamin daha sonra planını tehlikeye atmasını önlemek için Sezar'ı arkadan bıçaklar. Daha sonra gerçek kimliğini kabul eder, sadece bunu değil, planı için bir zaman makinesi çaldığını da itiraf eder. Daha sonra onu ekibin timsahlara göndermesini emreden Kleopatra'ya sunar. Ekip daha sonra onu yargılanmak üzere 30 yıl hapis cezası alacağı yönünde spekülasyona götürür.

Zaman Doldu

Yine Pamiu'nun kisvesi altında, Nebet'in öldürüldüğü timsah havuzunda ayak bilekliğinin bulunması üzerine Benjamin tekrardan şüpheli olur. Sahte zaman gezginlerinin kisvesi altında, Benjamin'e gerçek kimliğiyle ve Nebet'in de bir zaman gezgini olduğu gerçeğiyle yüzleşirler. Yakın zamanda Nebet'i öğrendiğini ve kendisinin ve Kleopatra'nın arkadaşı olduğunu iddia eder. Takıma yardım etmek için Pamiu, köle mahallelerinin Nebet uyuduğunu araştırdıklarını söyler.

Benjamin, Nebet'in "harika fikri" hakkında tekrar konuşulur. Nebet'in, Caesar'ı Kleopatra ile uyuyabilmesi için onu yoldan çıkarmak için öldürmesi gerektiğini öneren kişi olduğunu açıklar. Bununla birlikte, planı Kleopatra kederli olduğundan ve Roma askerleri (ekibin geçmiş versiyonları) tarafından araştırıldığı için işe yaramaz. Öfkeli, Zara onu kesmeden ve sözlerini izlemesi için uyarmadan önce zamanda geri dönüp Nebet'i öldürmesini dilediğini söyler.

Takımın Nebet ve Ammon Bast cinayetlerine karşı Nebet'in gelecekteki benliği Takhat Wabet'i hapsettiğinde Benjamin'in masum olduğu keşfedilir. Geçmiş ve şimdiki zaman çizelgeleri birleşince, Benjamin Sezar'ın öldürülmesi için hapsedilir.

Galeri