Vaka Diyaloglar
Oyun, Set, Cinayet
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Üniversite
Vaka 40
Çıkış tarihi 18 Ekim 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Gloria Hayes (İlk Günah 4)
Önceki Vaka Kör Dövüşü
Sonraki Vaka Şeker mi Şaka mı

Oyun, Set, Cinayet, Üniversite (Komplo)'nun 4., Komplo'nun 40. vakasıdır. Criminal Case'in ise 271. vakasıdır.

Konu

Gece boyunca şiddetli yağışların ortasında Jones ve oyuncu, orada bir cinayet raporu aldıktan sonra üniversite atölyesine koştu. Daha sonra başı bir mengeneyle ezilen tenisçi Stephanie Griff'in cesedini aldılar.

Daha sonra gece devriyesinde olan Dekan Donna Walker, ekibe Stephanie'yi o günün sabahı kütüphanede gördüğünü söyledi. Daha sonra Jones, arızalı bir tenis topu makinesinin tenis topları tarafından fırlatıldı. Soruşturmanın sonunda katilin, bahçıvan Gunnar Burns olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti itiraf eden Gunnar, Stephanie'yi bilincini kaybederek ve "bildiklerini" ortaya çıkarmak için mengeneyle yavaşça başını ezerek ona işkence ederken öldürdüğünü söyledi. Ancak daha fazla bilgi vermekten kendini alıkoydu. Hakime Powell daha sonra onu şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırdı.

Duruşma sonrası Stephanie'nin kız arkadaşı Miranda Cohen, Jones ve oyuncuya Gunnar'ın onu neden öldürdüğüne dair herhangi bir bilgi için Stephanie'nin kamerasını bulmalarını söyledi. Kamerayı tenis kortunda buldular, ki burada Gunnar'ın gece geç saatlerde sahada kazarken çekilmiş bir fotoğrafı vardı. Dekan tarafından mahkemeyi kazma yetkisi aldıktan sonra ekip, 20 yıl önce kafasına künt travma sonucu öldürülen Gunnar'ın eski eşi Clara Burns'e ait kırık bir kafatası buldu. Daha sonra boşanma sırasında Clara'dan her şeyi aldıktan sonra Clara'nın kafasına vurduğunu ve onu arka bahçesine gömdüğünü söyleyen Gunnar'ı sorguladılar. Bununla birlikte yerel meclis bazı internet kablolarını döşemek için arka bahçesini kazmak istediğinde cesedini yeniden yerleştirmek zorunda kaldı. Daha sonra yüzeye çıkma kisvesi altında onu mahkemeye gömdü ancak Stephanie tarafından kanuna yakalandı.

Diğer yandan Gloria ve oyuncu Ad Astra hakkında daha fazla bilgi almak için kütüphaneyi aradılar ve gizli dernekle ilgili bir cilt buldular. Bu cilt, fiziksel ve entelektüel olarak üstün olanların toplumun geri kalanını karar verme yükü olmadan daha iyi durumda olanları kontrol etmeyi hak ettiğini belirten bir Ad Astra manifestosuydu, Rozetta Pierre'in DreamLife ile yaptığı eylemlere yansıyan bir felsefedir. Profesör Kevin Charles'ın Rozetta'ya "seçici üstünlük" kavramını tanıttığını öğrendikten sonra ekip onla Ad Astra hakkında görüştü. Kevin, Ad Astra'nın Rozetta ve benzer düşünen akranlarından oluşan bir grup olarak başladığını ve onun cesaretlendirmesiyle başladığı insanlığın geleceği hakkında konuştuğunu söyledi. Ancak seçici üstünlük teorisini uygulamaya nasıl koymak istediklerinden rahatsız oldu. Ekip daha sonra toplumun mevcut üyelerini belirlemede yardım istedi ancak Kevin yıllar önce grupla ilişkisinin bittiğini söyledi.

Tüm olaylardan sonra ekip, yeni Ad Astra'nın Rozetta'nın planlarıyla bir ilgisi olduğundan şüphelenmeye başladı ve ekibin konuyu daha fazla araştırmaya karar vermesine neden oldu.

İstatistikler

Kurban

  • Stephanie Griff (Kafası mengeneyle ezilmiş olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Mengene

Katil

  • Gunnar Burns

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil ısıtıcı krem kullanıyor.
  • Katil astrolojiye inanıyor.
  • Katil Kangaroo'dan sipariş veriyor.
  • Katil çürükle geziyor.
  • Katil kol saati takıyor.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon