FANDOM

Nefertiti
Nefertiti
Profili
Diğer ad(lar)ı Nebet
Takhat Wabet
Boyu 5'4" (1,64m)
Yaşı 29
60
Ağırlığı 120 lbs (55 kg)
130 lbs (58 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Merhume
Vakalar Kadim Ölüm
Galya'da Mahsur (yalancı şüpheli)
Mısır Yanıyor (yalancı şüpheli)
Ölüm Yazı (yalancı şüpheli)
30 Saniye (yalancı şüpheli)
Bir Tudor Cinayeti (yalancı şüpheli)
Ahmak Altını (tutuklandı)
Zaman Doldu (kendini öldürdü)

Nefertiti (2000 - 2060) Kadim Ölüm'de bir şüpheli; Galya'da Mahsur'da, Mısır Yanıyor'da, Ölüm Yazı'nda, 30 Saniye'de ve Bir Tudor Cinayeti'nde yalancı şüphelidir. Ahmak Altını'nda babası XLIII. Ramses'in katilidir. Zaman Doldu'da ise "Takhat Wabet" rolüne girerek kendini öldürmüştür.

Profili

Nebet iken; 29 yaşında, esmer tenli, birazı sarıya boyanmış siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir köledir. Kölelerin giydiği bembeyaz bir kıyafeti vardır. Ölüm Yazı vakasından Geleceğe Dönüş vakasına kadar Nefertiti, siyah beyaz bir elbise ve sarı bir kıyafet üzerinde yakasında beyaz dış astarlı ve altın üçgen düğmelerle soyut gri çizgili desenli turkuaz bir ceket giymiştir. Ayrıca turkuaz göz farı ve sağ gözünün altında altın desenli makyaj vardır.

Nefertiti iken; Batlamyus Hanedanlığı'nın 29 yaşındaki prensesidir. Fark olarak üst yanaklarındaki üçgenleriyle göz kapaklarını, üst kirpiklerinin etrafını kapsayarak derin turkuaz göz farı ve dudağına altın çizgi şeklinde makyaj yapmıştır. Mavi ve altın bokböceği pimi ve altın bileziklerle altın çizgili çok renkli üst kol manşetleri olan siyah bir elbise giymiştir. Ayrıca altın çizgili turkuaz ve beyaz kanatlı beyaz bir üçgen ve onun gibi kanatlı altın güneş taç ile süslenmiştir. Altın, lacivert ve turkuaz çizgili yaka kolye takmıştır.

Takhat Wabet iken 60 yaşında Ra şamanıdır. Yüzünde derin kırışıklıklar vardır ve gözlerine rastık çekmiştir. Saçları turkuaz hilal ve kırmızı daire ile süslenmiş altın bir başlığın altına sıkışmıştır. Kırmızı kordonlu beyaz bir elbise giymiş, üstüne kırmızı daire ve turkuaz bokböceği ile göğsünde sıkılmış ve turkuaz dikdörtgenler, kırmızı ve beyaz üçgenlerle süslenmiş altın yakalı saydam beyaz bir elbise giymiştir.

"Kadim Ölüm"de arp çalar.

"Ahmak Altını"nda elektronikten anlar, Hindistan cevizi yağı kullanır ve uykusuzluk çekmektedir.

"Zaman Doldu"da nar yer, aromaterapi yapar, hiyeroglif bilir.

Criminal Case'teki Rolü

Nebet iken

Kadim Ölüm

Jack ve oyuncu bileğini Kleopatra'nın odasında bulduktan sonra Nebet şüpheli olur. Ekibe, Jül Sezar cinayeti ile sarsılan Kleopatra'yı yatıştırmak için arp çalmak için odalarına gittiğini söyler. Sezar için de görev yapıp yapmadığı sorulduğunda, ekibe sadece Kraliçesine hizmet ettiğini söyler.

Nebet, Sezar'ın bastonundaki biberiye yağı hakkında tekrar konuşuldu. Takım başlangıçta bastonu çaldığını düşündükten sonra, Sezar'ın bastonu kendisine çok yavaş bir incir besledikten sonra onu dövmek için kullandığını açıklar. Daha sonra işe geri dönmek için mazeret bulur.

Takımın Sezar'ın öldürülmesi için Pamiu'yu hapsetmesinden sonra Nebet'in masum olduğu bulunur. Ancak Kleopatra, Sezar ile gömülmesini emrettikten sonra Nebet kaçar. Sezar'ın Mısır'da asla ölmesi amaçlanmadığından, Jack ve oyuncu Nebet'i mahalleden kurtarmaya çalışır. Onu bilinçsiz olarak saraydaki bir lahitte gizli bulurlar. Theo'dan onu kontrol etmesini talep ettikten sonra Nebet, takıma Kleopatra'dan saklanmaya çalıştıktan sonra yanlışlıkla lahitlere kilitlendiğini söyler. Jack ve oyuncu daha sonra Quintus Brutus'u Sezar'ı Mısır yerine Roma'ya gömmeye ikna ederek Nebet'i kurtarmayı başarır.

Galya'da Mahsur

Katurix'in katilini tutukladıktan sonra Zara ve oyuncu Nebet'in zaman makinesinde saklandığını keşfeder. Sorun yarattığı için özür diler ve bir köle olarak hayatından kaçmak için zaman makinesinde istiflendiğini itiraf eder. Daha sonra durumun karmaşıklıklarını anlamada başarısız olduktan sonra ekibe gerçek kimliklerini sorar. Nebet'i Galya tarihini değiştiren öngörülemeyen dalgalanma olarak tanımlayan Zara ve oyuncu Nebet ile ne yapacağını belirlemek için Amy'ye danışır.

Makine hasar nedeniyle zamanla seyahat edemediği için ekip Nebet'i Eski Mısır'a geri götüremez. Amy ve oyuncu daha sonra Nebet'e zaman yolcusu olarak kimliklerini kabul ederler ve zaman makinesini tamir ettiklerinde onu eve götürmek zorunda kalacaklarını söylerler. Hayal kırıklığına uğramış olan Nebet, takıma kendileri için yararlı olabileceğini söyler ve onlara yemek pişirebileceğini söyler. Bir omlet için malzemeler bulduktan sonra, Nebet ve oyuncu yemeği Amy'ye getirir. Yemeklerinden memnun olan Amy, Nebet'in geçici olarak onlarla kalmasına izin vermeyi kabul eder.

Roma'dayken

Nebet, Jack ve oyuncuya Flavia Pulchra cinayetiyle ilgili soruşturma sırasında, şüphelilerinden birine un örneği bağlayarak ve tökezledikleri agresif bir aslandan kurtarır. Nebet onlara Kleopatra'nın canavarlarını evcilleştirmeye yardım ederken bunu yapmayı öğrendiğini söyler.

Mısır Yanıyor

Octavius'un Kleopatra ve Mark Antony'ye karşı savaşı sırasında Mısır'ı yakma planlarını öğrendikten sonra, T.I.M.E. (Nebet ile birlikte) onu durdurmak için oraya gider. Jack ve oyuncu Antony savaş gemisine gitmeden önce Nebet, anavatanına yardım etmek istediği için katılmalarına izin vermeleri için yalvarır. Ancak Amy, Nebet'in kaybolduğu 10 yıl boyunca hiçbir açıklaması olmadığı için zaman makinesinden ayrılmasını yasaklar.

Daha sonra Nebet, Jack ve oyuncuya Kleopatra'nın nerede olduğunu bildiğini söyler. Çaresiz kalmak istemediğinden keşif yapmak için zaman makinesinden gizlice kaçtığını açıklar. Jack ve Nebet daha sonra Amy'ye, Amy'nin kabul ettiği Mısır gelenekleri bilgisi göz önüne alındığında soruşturmaya katılmasına izin verirler.

Soruşturmanın geri kalanında Nebet, Kleopatra'yı cinayetten dolayı tutuklamak için yeterli kanıt bulana kadar takıma katılır. Kısa süre sonra, makine sabitlendikten sonra Amy ve oyuncu Nebet ile geleceği hakkında konuşur. Nebet onlardan onu bırakmamalarını istedikten sonra Orlando, Nebet'in çok fazla gördüğünü söyleyerek kabul eder. Daha sonra, T.I.M.E.'nin olması için onu bugüne götürmeyi önerir. bilim adamları durumuyla nasıl başa çıkacağına karar verir. Ekip daha sonra günümüze geri döndü, sadece 1969'da karaya çıkar.

Ölüm Yazı

Zara ve oyuncu başka bir cinayet soruşturması başlatırken, Orlando Nebet'i yeni bir kıyafet haline getirdi, böylece bugüne kadar yapacakları bir yere sığar. Soruşturma bittikten sonra Nebet, Zara'ya ve oyuncuya, gizlenmiş olmasına rağmen zaman makinelerini inceleyen bir adam gördüğünü söyler. Nebet onlara kalabalığın içinde kaybolmadan önce panellerden birini çalıştığını söyler. Daha sonra ekibe araştırmalarında yardımcı olmak için bir kamera tuttuğunu söyler.

Adam daha sonra ekibi kasıtlı olarak günümüzden çıkarmak için zaman makinesini sabote eden bir örgütün üyesi olduğu ortaya çıkar.

30 Saniye

Billy Snapshot'ın katilini tutukladıktan sonra Jack ve oyuncu, dünyanın eski zamanlardan beri dünyanın nasıl değiştiğini görmesi için Nebet'e New York şehrinin manzaralarını göstermeye karar verir. İlk durakları, bir rehber rehber buldukları Grand Central İstasyonu'ydu. Jack, Nebet'e New Yorklular'ın gerçek köpekleri yediklerine inanarak başlangıçta tiksindirdiği bir öneri olan bir sosisli sandviç almasını önerir.

Woodgate Inn'de Jack ve oyuncu sahibi Martha Jefferson'dan ödüllü bir sosisli sandviç satın aldı. Nebet ona kıyafetini kimin tasarladığını söylerse Martha onlara evde sosisli sandviç vermeyi teklif eder. Nebet tam anlamıyla sözlerini aldıktan sonra Martha "evde" nin özgür olduğunu ifade eder. Jack daha sonra Nebet'in keyif aldığı sosisli sandviçlerin ödemesinde ısrar eder.

Vegas'ta Olan...

Jack, Amy'yi Nebet'in onunla gelmesine ve oyuncunun Leonardo da Vinci'nin "Zamanında Ruminasyonlar"ı bulmasına izin vermesinden sonra, Nebet, el yazması sahibi Lorna Westerberg'in cesedine rastladıktan sonra ilk kez oyuncunun ortağı olur. Nebet daha sonra Jack, Amy'nin paparazzilerin fotoğraflarını 1960'lı gazetelerde yayınlanmasını engelleyebilmeleri için fotoğraflarını çektiği konusunda uyarmak için takımdan ayrılmasının ardından oyuncunun tek ortağı olur.

Lorna'nın katilini tutukladıktan sonra Janis, Nebet'e ve oyuncuya kendisi ve Orlando'nun kumarhanede kumar oynadıklarında ekibin tüm parasını kaybettiklerini bildirir. Orlando, Nebet'e tatlı eğilimi nedeniyle nasıl oynanacağını öğretmelerini önerir. Ona nasıl oynandığını öğrettikten sonra Orlando, Nebet'i ve oyuncuyu kumarhaneye gönderir, burada takımın parasını geri kazanırlar, ayrıca ekstra. Daha sonra Janis ve Orlando'ya takımın parasını geri kazandıklarını bildirirler.

Bir Tudor Cinayeti

Aragon'un katilinden Kraliçe Catherine'i tutukladıktan sonra Nebet, ekibi yiyecek koşullarının azaldığı konusunda uyarır. Amy'den para aldıktan sonra, Nebet ve oyuncu Mangy Lion adlı bir tavernadan hüküm satın alır.

Daha sonra Nebet ve Janis, Nebet ve oyuncunun tavernadan satın aldığı bazı malzemeleri kullanarak bir elmalı turta pişirir. Nebet, durumuna sempati duyduğunda pastayı dilenci Dudley ile paylaşmalarını ister. Ancak, Nebet ve oyuncu Dudley'nin hisse senetlerine kilitlendiğini görünce şaşırır, geç Kraliçe'nin ceza emri idam edildi. Hisse senetlerinin anahtarını bulduktan sonra Nebet ve oyuncu Dudley'yi serbest bıraktı ve iyilikleri için minnettar olan bir dilim pasta paylaşır.

Geleceğe Dönüş

Zaman makinesinin dışında, ekip New York'un şimdi Batlamyus Hanedanlığı tarafından yönetilen Yeni Kahire olduğuna şaşırır. Kısa bir süre sonra bir grup Mısırlı muhafız, takımı Firavun'un emriyle tutuklar ve zaman makinelerine el koyar, yüz işaretlerinden dolayı Nebet'i saraya götürür.

Şef Scott'ın katilini tutukladıktan sonra, Jack ve oyuncu (Orlando'ya göre) 5 Temmuz'daki zorunlu kutlamalarda Ptolemy ailesinin iktidara yükselişini anan bir gazete klibi bulurlar. Jack, Orlando ve oyuncu, kutlamaların bir parçası olarak, kutlamalar sırasında insanların isteyerek veya istemeyerek kendilerini Hanedan için köleler olarak sunduğunu söyleyen Abrax'ı sorguya çeker. Takım, hanedanın Kleopatra'nın kölesi olduğunu bildiği takdirde Nebet'in bir köle olarak sunulabileceği sonucuna varır.

Nefertiti iken

Asi Ceset

Storm Huxley'in katili Jack, Zara ve oyuncu tutuklandıktan sonra 5 Temmuz törenine katılır, burada Firavun'un kızı Nefertiti'nin geri dönüşü açıklanır. Ekip, Nefertiti'nin aslında Nebet olduğundan şüphelenir. Daha sonra Amy ve oyuncu direniş lideri Isabelle Huxley'e yaklaşır ve onlara direniş casusu Ravi Jabari'nin saraydan çaldığı şeyi karaborsada bıraktığını söyler. Jack ve oyuncu orada (Kai başına) onun telefonu olduğu ortaya çıkan bir telefon bulurlar ve Nebet'in aslında Nefertiti olduğunu kanıtlarlar. Buna ek olarak Kai, rejimin 1960'lı yıllarda onları sarmak için zaman makinelerini sabote etmiş olan rejimin istihbarat başkanı Ammon Bast ile komplo kurduğunu da öğrenir. Ekip, Nefertiti'nin takımı izlemeye devam ettiği ve ekibin, Ammon'a Batlamyus Hanedanlığı'nı dünyanın yöneticileri yapması için tarihi yeniden yazmak için yeterli zaman vermek için günümüze geri dönme çabalarını bozduğu sonucuna varır.

Yılın Partisi

Jack ve oyuncu Gérard Arnault'un katilini tutukladıktan sonra Nefertiti'nin günlüklerini sabit diskte bulur. Kai, ekibe sabit sürücünün Nefertiti'nin zaman makinesi sabotajcısı Ammon Bast ile iletişiminin kayıtlarını içerdiğini bildirir. Kayıtlar, Ammon'un tarihi yeniden yazmak için zaman satın almak için takımı defalarca sabote ettiğini kanıtlar. Kayıtlarından birinde, Ammon'un anahtarını ne pahasına olursa olsun nasıl güvende tutmasını istediğini söyler. Jack ve oyuncu daha sonra bu anahtarı bulurlar ve daha sonra zaman makinelerinin etrafındaki kuvvet alanının kilidini açmanın anahtarı olduğunu öğreneceklerdir.

Ahmak Altını

Takım saray muhafızları tarafından tutuklandıktan sonra, Nefertiti oyuncunun varlığını ister. Amy oyuncuyla birlikte gitti ve Nefertiti'yi gördükten sonra takıma nasıl ihanet edebileceğini sorgular. Nefertiti ailesi için yaptıklarını açıkladıktan sonra, ekibe babasının cinayetini çözmesi talimatını verir.

Nefertiti, Amy ve oyuncu cesedi bulduktan sonra şüpheli olur. Nefertiti'ye saraydaki insanlara güvensizliklerini sorarlar ve onlara ailesinin zengin ve güçlü olmaları nedeniyle birçok düşman edindiğini söylerler. Daha sonra cinayet sırasında odalarında olduğunu ve taht odasında babasıyla konuşarak yeni döndüğünü iddia eder. Amy ve oyuncu daha sonra tahta odayı araştırmak için ayrılırlar.

Nefertiti, babasına duyduğu öfke hakkında tekrar konuşulur. Çocuklarının kitabını yaktığını itiraf eder, çünkü ona sevginin serveti gölgelediği yalanı beslemiştir. Ekibe, babasının güce takıntılı hale geldiğini ve onun için zamanının olmadığını, onlara eskiden olduğu kadar yakın olmadıklarını söyler. Bununla birlikte, zaman çizelgesini değiştirmekten pişman olmadığını, çünkü ailesinin sonunda her şeye sahip olduğunu söyler, böylece babasının şimdi farklı olduğunu kabul edebiliyordur.

Sonunda Nefertiti'nin babasının katili olduğu kanıtlanır. Nefertiti, ailesinin zaman makinesini kullanmasını durdurmak için onu Mısır'a göndermek istediğini ve böylece tarihini tekrar değiştirmesini engellediğini itiraf eder. Yeni Kahire'de (gerçek güç sahibi olduğu yerde) kalmak isteyen Nefertiti, Ramses üzerinde uçmak ve başının üzerine erimiş altın dökmek için bir drone programlar. Nefertiti ekibin cinayeti Ravi'ye sabitlemesini emretmesine rağmen, onu Wolaniu Adası'nda zorunlu çalışmaya mecbur eden annesi Kraliçe Shabaka'ya teslim ederler.

Han Gazabı

Zaman çizelgesine verilen zararın geri döndürülemez olduğunu fark ettikten sonra Orlando, zaman çizelgesini değiştirmeden önce Nebet ve Ammon'u tutuklamak için Jül Sezar'ın Eski Mısır'daki cinayet zamanına dönmelerini önerir.

Takhat Wabet iken

Zaman Doldu

Zara ve oyuncu hayranını Nebet'in eşyalarında bulduktan sonra Takhat şüpheli olur. Nebet'in onun avukatını görmeye geldiğini açıklar. Ancak Nebet ona saygı duymaz ve tören fanını ondan çalar. Zara, suçun kalbinin kaldırılmasıyla Nebet'e yol açıp açmayacağını sorduğunda, Takhat bunun insan kurban mevsimi olmadığını iddia eder ve cinayete karıştığını reddeder.

Takhat, Nebet'e ve Ammon'un fütüristik piramidine girmesi hakkında tekrar konuşulur. Nebet'in piramidin içinde takip ettiğini ve doğal olmayan ışıklar ve garip terapiler gördüğünü açıklar. Nebet'in şeytanlarla iletişim kurduğunu ve bulduğu tabletin gücünü sadece kötü birinin kullanabileceğine yemin eder.

Sonunda Takhat'ın Nebet ve Ammon'un katili olduğu kanıtlanır. Takım Takhat'ı tutuklamaya gittiğinde, yavaşça solup gittiğini görürler. Kendisi 2060 yılından itibaren Nebet olduğunu açıklar. Wolaniu Adası'nda sürgünde iken, Nebet iktidara gelen Batlamyus dünyasını kurtarması gerektiğine ikna olur. Daha sonra geçmiş benliği ve Ammon ile akıl yürütmek için zamanda geriye gider. Kararlarını değiştirmediklerinde, Amy'nin bahçede kayıp rozetini bulduktan sonra Ammon ile aynı şeyi yapmaya başlamadan önce geçmiş benliğini bir hançerle öldürür. Nebet daha sonra tamamen kaybolmaya başlamadan önce ekipten onu affetmesini ister.

Cinayetin Detayları

Nebet olarak Kleopatra'nın bahçesindeki timsah havuzunda öldürüldü, kalbi çıkarıldı, bilekleri ve ayak bilekleri bağlıydı. Janis, kalbi keskin ve tırtıklı olmayan bir silah, muhtemelen bir hançerle kesildiğini ortaya çıkardı. Katil onu bağlamak için kullanılan ipte nar suyu izleri bıraktığından, Janis katilin nar yediğine karar verdi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Takhat Wabet olduğu ortaya çıkmıştır.

Ekip Takhat'ı tutuklamaya gittiğinde, yavaşça solup gittiğini fark ettiler. Kendisi 2060 yılından gelen Nebet olduğunu açıkladı. Wolaniu Adası'nda sürgünde iken, Nebet iktidara gelen Batlamyus dünyasını kurtarması gerektiğine ikna oldu. Daha sonra geçmiş benliği ve Ammon ile akıl yürütmek için zamanda geriye gitti. Kararlarını değiştirmediklerinde, Amy'nin bahçede kayıp rozetini bulduktan sonra aynı şeyi Ammon ile yapmaya başlamadan önce geçmiş benliğini bir hançerle öldürdü. Nebet daha sonra tamamen kaybolmaya başlamadan önce ekipten onu affetmesini istedi.

Galeri