FANDOM

Nathaniel Mason
NMasonSupernatural
Profili
Boyu 5'9"
Yaşı 75
Ağırlığı 185 Ibs
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu AB+
Durumu Merhum

Profili

Nathaniel 75 yaşındaki Black Ridge hayaletidir. Mavi gözleri, beyaz sakalı, uygun bıyığı ve alnında spor kırışıklıkları var. Düğmeli bir gömlek, askılı, boynunda bandana ve kovboy şapkası giyiyor.

Criminal Case'deki Rolü

Mülk geliştiricisi Jeremy Cross'u öldürdüğü için ev alıcısı Rick Lewis'i tutukladıktan sonra Nathaniel, Rick'in cesedinden ortaya çıktı ve cinayeti itiraf etti. Ekibe, inşa ettiği bir altın madeni tünelinin “Black Ridge'in lanetine” yol açan zehirli bir madde bıraktığını bildirdi. O zamandan beri Nathaniel, on yıl önce Anika Cross arkadaşlarından birinin cinayeti de dahil olmak üzere insanları uzak tutmak için ziyaretçileri öldürüyordu. Son zamanlarda, Rick'i Jeremy'yi kasabada mülk bırakmayı bırakıp müşterilerini tehlikeye atmaya ikna etmeye ikna etti. Jeremy dinlemediği zaman, Nathaniel (Rick'in vücudundaki) onu baltayla öldürdü. Nathaniel daha sonra ekibine ayrılacak gün batımına kadar kalmalarını veya Rick'in cesedinden ayrılmadan önce onları öldüreceğini söyledi.

Daha sonra, Luke ve oyuncu Black Ridge’i temizlemeye çalıştı. Priya 'ya toprak örneği gönderdikten sonra, toprağın kurşunla kirlendiğini öğrendiler. Priya, ekibe toprağa fosfat verebileceklerini bildirdi. Luke ve oyuncu daha sonra mülk geliştiricisinden Leah Spencer, Black Ridge'i satın almayı planlarken bir dekontaminasyon takımı tutmasını istedi.

Leah ile konuştuktan sonra, Luke ve oyuncu, dünyayı saran Nathaniel'e sahip olmak için yel değirmenini aradılar, böylece ruhunu dinlendireceklerdi. Şapkasını bulduktan sonra, Nathaniel takımın önünde belirdi. Luke, Black Ridge'i tekrar güvenli hale getirmenin bir yolunu bulduğunu, yani şimdi huzur içinde olabileceğini söyledi. Nathaniel takıma teşekkür etti ve sonra ortadan kayboldu.