FANDOM

Melissa Roanhorse
MRoanhorseSupernatural
Profili

Profili

Melissa, 43 yaşındaki Arizona Saguaro Belediye Başkan Yardımcısıdır. Kahverengi gözleri ve at kuyruğu ile bağlanmış siyah saçları var. Sol yakaya sabitlenmiş Saguaro rozeti ile gri bir blazer altında mor ve kırmızı çiçek desenleri ile beyaz bir üst giyiyor. Ayrıca koyu gri etek ve bir çift inci küpe takıyor. Melissa'nın tarot kartlarını okuduğu, Navajo flütünü çaldığı ve spirulina aldığı bilinmektedir.

Criminal Case'deki Rolü

Melissa Gwen 'den sonra şüpheli oldu ve oyuncu telefonunu buldu ve kurbanla bir görüşme yaptığını keşfetti. Rainee'nin bir enerji girdabı seansı yapma izni konusunda onunla buluşması gerektiğini açıkladı. Daha sonra kurbanı gerçekten bilmediğini iddia etti ve sonra ekibe ona bir şey geri gelirse temas halinde olacağını söyledi.

Soruşturma ortasında Melissa, ekibi bir hippiler kalabalığının suç mahallini çiğnediği konusunda uyardı.

Melissa, kurbanla olan kavgası hakkında tekrar konuşuldu. Ekibe, Rainee'yi iyileştirme seanslarını kabile kutsal alanında tuttuğu konusunda uyardığını ve yeterli olduğunu söyledi.

Takımın Rainee cinayetiyle Jesse Adams hapsedilmesinden sonra Melissa masum bulundu. Gwen ve oyuncu Jesse'yi doğrudan hapse gönderen Melissa'ya teslim etti. Daha sonra, Luke ve oyuncu Melissa'yı açıklanamayan hayvan ölümleri hakkında sorguladı. Cathedral Rock'ta yeni bir raporları olduğunu açıkladı. Luke ve oyuncu cesedi almak için oraya gittiler.

Galeri