FANDOM

Martine Meunier
MartineMeunierKomplo
Profili
Tam Adı Martine Meunier
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 29
Ağırlığı 125 lbs (56 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Komplo'nun bütün vakaları
Cehennem Başkalarıdır(yalancı şüpheli)
Kırık Hatlar(yalancı şüpheli)
Yazar Tıkandı(yalancı şüpheli)
Ölüler Masal Anlatmaz(yalancı şüpheli)
Kırk Katır mı...(yalancı şüpheli)

Martine Meunier (d. 1989) Criminal Case'in beşinci sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir. Martine Cehennem Başkalarıdır, Kırık Hatlar, Yazar Tıkandı, Ölüler Masal Anlatmaz ve Kırk Katır mı... vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Martine, 29 yaşında bir genç kızdır, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nde görevli adli tabiptir ve Fransız asıllıdır. Martine küt altın sarısı saça sahiptir, beyaz bir laboratuvar önlüğünün altına şarap kırmızısı bir bluz giyer ve aynı renkte bir saç bandı takar. Martine bunun yanı sıra pembe ruj sürer, V şekilli bir altın kolye takar ve sol göğsünde bir tane kelebek dövmesi ile sağ gözünün alt kenarında bir ben vardır.

Kendi halinde bir kişilik olan Martine, özellikle lüks moda ve erkekler ile ilgilenir ki işveli ve nazenin davranışlarının nedeni de özellikle ikincisidir. Martine makbere karşı tuhaf bir ilgi duyar fakat şımarıklığa tahammülü yoktur.

Criminal Case'deki Rolü

Cehennem Başkalarıdır

Elaine Seabrook'un katilinin tutuklanmasının ardından Martine, Gloria ve oyuncuya acil servis departmanındaki meslektaşının, et lokantasında anlaşılamayan bir ölüm olayı hakkında bilgi verdiğini söyledi. Cinayet belirtisi olmasa da bu konuda bir şeyler vardı, bu yüzden ona yardım çağrısı yapıldı. O, Gloria ve oyuncu cesedi bulmak için et lokantasına gitti.

Martine otopsi yaptıktan sonra, adamın tansiyon ilacı olan amlodipinin dozundan kaynaklanan ani bir kalp durmasından öldüğünü keşfetti. Bundan önce, bir amlodipin sevkiyatının eksik olduğu bildirilmişti. Ancak Martine sadece yüksek miktarda amlodipinin adamı öldürmeyeceğini söyledi, adamın ilacın gücünü artıracak bir şey yutması -büyük olasılıkla içki- gerektiğini söyledi. Gloria ve oyuncu kurban hakkında daha fazla bilgi edinmek için ayrıldı.

Daha sonra Martine, -David O'Connell olarak tanımlanan- adamın içtiği Rocket Cow kutusunu analiz etti. Martine, Rocket Cow'ı aktive edici şeyin, daha spesifik olarak kafein olduğunu doğruladı. Yani amlodipinle beraber ölümcül bir silah oluyordu. Ancak cinayet yerine intihar olasılığını göz ardı edemedi. Bulgularını Şef Parker'a bildirdiğinde, şef davayı başka bir merkeze yeniden atadı.

En Hüzünlü Nota

Ian Devine'ın ölümünü araştırdıktan kısa bir süre sonra David'in cinayeti, amlodipin-Rocket Cow karışımının neden olduğu bir dizi ölümün ilk rapor edildiği ortaya çıktı ve Martine'in bir seri katilin serbest olduğu sonucuna varmasına neden oldu.

Kırık Hatlar

Greg Gibbs'in katilinin tutuklanmasının ardından Jasper Everett ve oyuncu, Amir'in artçı depremde geçirdiği bir yarayı tedavi etmesini istemek için Martine'e geldi. Depremden stoklarının tükendiğini söyledikten sonra, Dr. Gibbs'in kliniğini ilaç stoğu için aramalarını önerdi. Daha sonra Martine, Amir'i Jasper ve oyuncunun topladığı ilaçlarla tedavi edebildi.

Yazar Tıkandı

Reggie Liotta'nın katilinin tutuklanmasının ardından Gabriel ve oyuncu Martine'in moda tavsiyesini aradı, böylece Gabriel Yüksek Gerçeklik'e sızmak için varlıklı bir jet sosyete olarak geçebilirdi. Gabriel'e gizlenmesi için bazı kıyafetler ve aksesuarlar verdi, bu da tarikatın içine sızmasına izin verdi.

Ölüler Masal Anlatmaz

Kes!

Kırk Katır mı...

Zafer Kıvılcımları

Analizler

Martine, adli tabip olduğu için cesetlerin otopsisinden ve ekibi otopsiden çıkan sonuçlar konusunda bilgilendirmekten sorumludur.

Martine, bazı durumlarda cesedin yanı sıra ceset ve/veya cinayetle alakalı olan (örnek: deri örneği, cinayet silahı vs.) delillerin analizlerinde de sorumludur. Bun analizler genellikle 15 saat, otopsiler ise her zaman 18 saat sürer.

Martine'in yaptığı otopsi ve analizler aşağıdaki gibi sıralanmıştır:

Vaka #1: Yılan Hikayesi

Vaka #2: Cehennem Başkalarıdır

Vaka #3: En Hüzünlü Nota

  • Ian Devine'in cesedi (18:00:00)
  • Yemek Günlüğü (06:00:00)

Vaka #4: Tam Kalbinden

Vaka #5: Çılgın Gençlik

Vaka #6: Haykırışımı Duyun

Vaka #7: Kırık Hatlar

  • Greg Gibbs'in cesedi (18:00:00)
  • İlaç (06:00:00)

Vaka #8: Duvardaki Ceset

Vaka #9: Bir Yıldız Kaydı

Vaka #10: Kötülük Çiçeği

Vaka #11: Sıcak Kanlı

Vaka #12: Cinayet Sanatı

Vaka #13: Armudu Yuttu

Vaka #14: Baytı Kara

Vaka #15: Dans Pistinde Cinayet

Vaka #16: Bal Gibi Cinayet

  • Beckett Blanton'un cesedi (18:00:00)
  • Rita'nın Cep Telefonu (06:00:00)
  • Annie Schmidt (09:00:00)

Vaka #17: Ceset Pozu

Vaka #18: Oyun Bitti

Vaka #19: Kayıp Kent

Vaka #20: Yaşlılara Acıma Yok

Vaka #21: Yazar Tıkandı

Vaka #22: Ölümün Pençeleri

Vaka #23: Kalbim Xerda'da Kaldı

Vaka #24: Göze Batan Gerçeklik

Galeri

Tanıtım

Diğer

Navigasyon