FANDOM

Vaka Diyaloglar
Marconi'ye Bir Kokteyl
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Puslu Koru
Vaka 36
Çıkış tarihi 19 Ekim 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
Eduardo Ramirez & Denise Daniels (Kubbenin Altında 6)
Önceki Vaka Soğukkanlılıkla
Sonraki Vaka Kes!
(Üniversite)

Marconi'ye Bir Kokteyl, Puslu Koru'nun altıncı, Komplo'nun otuz altıncı, Criminal Case'nin ise iki yüz altmış yedinci vakasıdır.

Konu

Gloria ve oyuncu, DreamLife'ı kapatma emri için Hakime Powell'a başarılı bir şekilde dilekçe verdikten ve kubbeyi emniyete alması için Şahin Gözü Güvenlik'i uyardıktan sonra Gloria ve oyuncu Protozan halkı duygusuz ve müstehcen kılmak için gemiden dışarı çıkma planlarını keşfettiklerini öğrendiklerinde şok olan Rozetta Pierre'i tutuklamak için kubbeye yöneldi. Rozetta, ekibinin geliştirdiği sanal gerçeklik oyununu, insanların ne yapmaları gerektiğinin söylenmesinden hoşlanan bir durum olarak göstererek haklı çıkardı. Tutuklamadan sonra ekip Rozetta'nın ofisini aradı ve uyuşturucu üretim odasına giden bir harita buldu. Ekip orada sadece Tony Marconi'nin yanarak öldüğünü buldu.

Kısa bir süre sonra ekip, Protozan'ın Fornax'a sevkine izin verdiği için baş jeolog Philip Hoover'ı tutukladı. Cathy daha sonra Fornax'ın boş bir depo olduğunu keşfetti, bu da DreamLife'ın ilaçları sevk edemediği anlamına geliyordu. Kısa bir süre sonra Mia Loukas, Jones'un cinayeti kendi başına soruşturma girişiminin bir parçası olduğu ortaya çıkan Marconi'nin evindeki bir hırsızlık ekibini bilgilendirdi ve ekibi onu şüpheli olarak işaretlemeye zorladı. Daha sonra Rozetta, Marconi'yi hapisten çıkardığını ve ona -oğlu, laboratuvar teknisyeni Emilio Fuller ile- bazı eski hükümlüleri işe alması ve ölü deneklerin cesetlerini atması için şantaj yaptığını itiraf etti. Şahin Gözü Güvenlik çalışanı Keith Vaughan daha sonra cesetleri endüstriyel bir çöp yakma fırınına kaçırdıklarını, onları yaktıklarını ve ekibin onu tutuklamasına neden olduklarını itiraf etti. Daha sonra Martine, Philip Hoover'ın Amir'e Protozan enjekte ettiğini öğrendi. Amir, Philip'in hücre kapısını kendi isteği üzerine açtığını itiraf ettikten sonra Cathy ekibe Philip'in Glitz Otel'e sahte bir isimle yerleştiğini söyledi. Ekip Philip'i ikinci kez tutukladıktan sonra ekip Jones'tan, Zoe Kusama'nın Marconi'yi kubbenin altındaki hücresinin yanından ceset taşırken gördüğünü hatırladığını öğrendi. Soruşturmanın sonunda katilin Emilio olduğu ortaya çıkmıştır.

Suçunu itiraf eden Emilio, Marconi'nin DreamLife'ın karanlık bir iş yürüttüğü için onu kubbeden çıkmaya ikna etmek için haftalarca onunla iletişime geçmeye çalıştığını söyledi. Ancak Emilio, Protozan'ın bilimsel bir buluş olduğunu belirterek aynı fikirde değildi. Polislerin kubbeye baskın yapacağını öğrendikten sonra Marconi, Protozan sevkiyatlarını toplarken Emilio'ya gitti ve onu terk etmeye çalıştı. Babasını alt edemeyeceğini bilen Emilio, uyuşturucu paketlerini havaya uçurmayı bile önerdi. Marconi, Emilio'nun bir molotof kokteyli yapıp babasına fırlatmasını kabul etti. Hakime Powell daha sonra Emilio'yu cinayetten müebbet hapis cezasına çarptırdı.

Amir, duruşma sonrası Protozan'ın etkilerinden kaçtı. Belediye başkanı Joe Warren daha sonra Gloria ve oyuncuyu, tesislerinin kontrolünün Uzay ve Havacılık Araştırma Ajansı'na aktarılmasına yardımcı olmak için DreamLife'ın kubbe altındaki faaliyetlerinin tüm verilerini almaları için görevlendirdi. Ekip daha sonra Rozetta'nın dizüstü bilgisayarını buldu ve geri alınması için Cathy'ye verdi ancak Cathy, dosyaları harici bir sürücüye aktarmaya başlar başlamaz dosyaların kendi kendini yok etmeye başladığını söyledi. SARA'ya bilgi verdikten sonra durumdan sorumlu olan Denise Daniels, oyuncuya Rozetta'nın ofisine kadar eşlik etti ve burada geçersiz kılma cihazını buldu. Daha sonra, DreamLife'a karşı bir dava oluşturmak ve SARA'ya yardım etmek için yeterli dosyayı alabilen Cathy'ye göndermeden önce cihazı açmaya zorlamak için Rozetta'ya gittiler.

Diğer yandan Jones ekibe müfettiş olmaya uygun olmadığını söyleyerek karakoldan istifa etmeyi planladığını söyledi. Alex'in yardımıyla Ramirez ve oyuncu, Jones'un GBEM'de geçirdiği süreyi onu güçte kalmaya ikna etmek için bir video derledi. Jones, istifasıyla fikrini değiştirdikten sonra kısa bir ara vermeye ve Marconi ve DreamLife'ı çevreleyen üzücü olayları atlatmak için bir terapiste danışmaya karar verdi.

Tüm olaylardan sonra ve DreamLife'ın neden Protozan'ı halka açmak istediğini bilmek isteyen Şef Parker ekibe, mezun olduğu Grimsborough Üniversitesi'nden başlayarak Rozetta'nın geçmişini araştırmasını söyledi.

İstatistikler

Kurban

  • Tony Marconi (Üretim odasında yakılmış olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Molotof Kokteyli

Katil

  • Emilio Fuller

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil kimya biliyor.
  • Katil siyah çikolata seviyor.
  • Katil Ateş Oyunları'nı okuyor.
  • Katil çilli.
  • Katil 0+ kan grubuna sahip.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon