FANDOM

Lucy Winters
Lucy Winters
Profili
Tam Adı Lucy Winters
Göz Rengi Siyah
Durumu Merhum
Vakalar Kana Susayanlar(öldürüldü)
Lucy Winters Kana Susayanlar vakasının kurbanıdır.

Profili

Lucy Seattle, Washington’dan bir lise mezunu idi. Öldüğü zaman, siyah göz farı ve göz kalemi ile kahverengi gözleri ve dağınık uzun kahverengi saçları vardı. Elbise ve siyah-beyaz spor ayakkabıların altından akan beyaz dikey çizgiler, gümüş küpeler ve buna uygun gümüş kolyeyle lacivert bir elbise giymişti.

Cinayet detayları

Lucy, Gwen ve oyuncu tarafından Seattle'daki bir mezarlıkta, başındaki diş delikleri tarafından öldürülen ve katilin vampir dişlerini cinayet silahı olarak kaydeden bir vampir saldırısının ardından Şef Arrow'un emriyle bulundu. Ben, kurbanın gerçekten kan aktığını ve gece yarısı öldüğünü açıklamadan önce ekibin kökenini açıkladı. Daha sonra, katilin ısırıktaki tükürüğü keşfetmeden önce kolyesini yırttığını ortaya çıkardı, bu da katilin sarımsaklara alerjisi olduğunu gösterdi. Vampirlerin çoğunun sarımsaklara alerjisi olması katilin sarımsaklara alerjisi olduğunu kanıtladı.

Şüpheli ile ilişki

Lucy, Mina'nın bir vampir olduğundan şüphelenmeden önce Mina Reynolds ile arkadaş olduğu için arkadaşına tehditkar bir kek göndermesini isteyen liseli arkadaşlardı. Lucy ayrıca zevkleri için "sıkıcı" olduğu için ayrılmadan önce erkek arkadaşı Eric Zwart ile çıktı. Ayrıca kendisine ve şarkılarına takıntılı olduğu için disk jokeyini ve müzisyen DJ Blood'u takip etti. Dr Aculus, vampirlerin gerçek olduğunu keşfettikten sonra Lucy'yi tehdit etti. Lucy ayrıca, parti partneri Roxanne Vega'nın uyuşturucularıyla da temasa geçti.

Katil ve motifler

Katil, DJ Blood olduğu ortaya çıktı.

DJ Blood, kan içtiğini gördükten sonra vampir haline gelmek isteyen Lucy'yi öldürdüğünü itiraf etti. Kan sonunda Lucy'nin isteklerine boyun eğdiğinde, kanını onun içinde geçirmesi karşılığında biraz kan içmeyi düşünerek onu ısırdı. Uzun süredir taze kan tadı alamamış, ancak Kan onu kuru emmeye dayanamamıştır. Ekip, onu en az elli yıl boyunca zindanlarda kalmak için atalarından kalesine gönderen ABD vampir korosu lideri Dr. Aculus'a götürdü.

Galeri