Vaka Diyaloglar
Kurbanlık Domuz Gibi
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Bahar Çayırları
Vaka 46
Çıkış tarihi 29 Kasım 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Gloria Hayes (Felaket Tohumları 4)
Önceki Vaka İğne Ucunda
Sonraki Vaka İn Vino Veritas

Kurbanlık Domuz Gibi Bahar Çayırları'nın 4., Komplo'nun 46. vakasıdır. Criminal Case'in ise 277. vakasıdır.

Konu

Jones ve oyuncu, Şef Parker'ın bölgede bir cinayetle ilgili raporları üzerine doğudaki ortak domuz çiftliğine gitti. Orada şerif Roy Loukas'ın domuz oluğunda bırakılmış parçalanmış ceset parçalarını buldular.

Daha sonra Catherine Turner onlara katilin kırsaldaki postane aracılığıyla Şerif'e bir tehdit gönderdiğini bildirdi. Soruşturmanın ortasında Carter Hayes, domuz çiftliğinden sevimli bir domuz yavrusu çaldıktan sonra babasından saklanmaya çalıştı. Soruşturmanın sonunda katilin, göçebe Lorenzo Sims olduğu ortaya çıkmıştır.

Lorenzo cinayeti itiraf ettikten sonra Şerif'in Lorenzo'nun ebeveynleri arasında şiddetli bir kavgayı bölmek zorunda kaldıktan sonra onu koruyucu bakıma aldığını söyledi. Şerif'i ailesinden ayırarak hayatını mahvettiği için öfkeli olan Lorenzo onu domuz çiftliğine çekti, boğazını kesti, parçalara ayırdı ve domuz yemi olarak domuz oluğundaki parçaları bıraktı. Hakime Powell, Lorenzo'yu ömür boyu hapis cezasına çarptırdı. Duruşmadan kısa bir süre sonra perişan halde Mia karakoldan fırladı ve oyuncunun polis devriye arabasıyla çıktı.

Gloria ve oyuncu, Mia'nın erkek arkadaşı Brock Perry'nin yardımıyla Mia'yı Bahar Çayırları Kilisesi'nde buldu. Daha sonra koruyucu bakıma aldığı Elissa Gardner'dan bir şükran mektubu bularak belediye başkanı Joe Warren tarafından Şerif için düzenlenen anma töreninin düzenlenmesine yardımcı oldular.

Diğer yandan Jones ve oyuncu AgriMeadows'un posta kutusunu buldu ve bu, beş yıl önce Julia Brine'ın AgriMeadows'u almak ve hızlı büyümek için Orion Inc. adlı bir şirketten büyük yatırım sermayesi girişleri aldığını gösterdi. Orion Inc.'in girişimci kapitalist ve hüküm giymiş katil Christian Bateman tarafından yönetildiğini öğrendikten sonra Grimsborough Hapishanesi'ne gittiler, burada Müdür Mallory Banks bazı psikiyatristler onun "aşırı psikolojik baskı altında" olduğuna karar verdikten birkaç gün önce serbest bırakıldığını söyledi. Meera Kat'i öldürmüştü ve bu nedenle eylemlerinden sorumlu değildi.

Vakanın sonunda Ramirez, Bateman'ın ailesinin Bahar Çayırları'nda bir bağ sahibi olduğunu keşfetti, bu yüzden ekip bir kez daha Bateman'ı yakalamak için oraya gitti.

İstatistikler

Kurban

  • Roy Loukas (Parçalanmış ve domuzlara yem edilmiş olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Kasap Bıçağı

Katil

  • Lorenzo Sims

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil domuz pastırması yiyor.
  • Katil Hayvan Çiftliği'ni okuyor.
  • Katil çamur maskesi kullanıyor.
  • Katil küpe takıyor.
  • Katil 150 librenin (68 kg) üzerinde.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon