FANDOM

Vaka Diyaloglar
Kes!
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Üniversite
Vaka 37
Çıkış tarihi 27 Eylül 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
Martine Meunier (İlk Günah 1)
Önceki Vaka Marconi'ye Bir Kokteyl
(Puslu Koru)
Sonraki Vaka Ensemdeki Nefes

Kes! Üniversite'nin birinci, Komplo'nun otuz yedinci, Criminal Case'in ise iki yüz altmış sekizinci vakasıdır.

Konu

Dekan Donna Walker'ın orada bir cinayet rapor etmesi üzerine Gloria ve oyuncu, iki parçaya bölünmüş üniversite birinci sınıf öğrencisi Cindy McMinn'in cesedini almak için üniversite girişine gitti.

Daha sonra Gloria ve oyuncu, öğrenci korku filmi setinden gelen tuhaf sesleri araştırdı ve bu filmin, telefonunu arayan öğrenci film yönetmeni Toby Hansen olduğu ortaya çıktı. Daha sonra ekip, Toby'yi kampüs mülküne zarar verdiği için bir çift çit makası ile tehdit ettikten sonra peyzaj sorumlusu Gunnar Burns'ü tutukladı. Soruşturmannın sonunda katilin Toby olduğu ortaya çıkmıştır.

Toby, suçunu itiraf ettikten sonra Cindy'nin başka bir üniversiteye transfer olduğunu ve büyük zorluklara neden olmadan tüm öğrenci filmini onun yerini alacak şekilde yeniden çekemeyeceğini söyledi. Her iki şekilde de ayrılmak üzere olduğunu görünce onu öldürebileceğini düşündü. Daha sonra "tüm korku sinemasındaki en gerçekçi ölüm sahnesini" tasvir etmek için film katilinin kostümünü giyip onu elektrikli testere ile ikiye böldüğü kampüste onunla buluşmasını söyledi. Hakime Powell, onu 50 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Gloria ve oyuncu, duruşmanın ardından Rozetta Pierre'in üniversitede geçirdiği dönemle ilgili olarak Dekan Walker'a danıştı ancak ekibe, kendi zamanında henüz üniversite dekanı olmadığını ve bir ağ arızasının on yıllık öğrenci arşivlerini sildiğini söyledi. Daha sonra ekibe ünlü mezunların sergisinin bulunduğu girişe gitmelerini tavsiye etti. Ekip daha sonra oraya gitti ve onu gelecek vaat eden parlak bir kız olarak tanımlayan Rozetta'nın bir posterini buldu. Posterdeki bilgiler sahteydi ve ekibi, posteri oluşturan öğrenci Azeeb Patel ile konuşmaya sevk etti. Sorgulama üzerine Azeeb, Rozetta'nın bir önceki konferansta söylediklerini basitçe yazdığını ve yanlış anlaşılmadan dolayı özür dilediğini söyledi.

Diğer yandan Martine ve oyuncu Profesör Luke Harris ve öğrenci sinema oyuncusu Sally Hooper'a Cindy'nin rol aldığı filmi bitirmeleri için yardım ettiler (son sahnede Martine onun yerine geçti). Tüm olaylardan sonra Şef Parker, ekibe Rozetta'nın geçmişiyle ilgili her ipucu için tetikte olmalarını söyledi.

İstatistikler

Kurban

  • Cindy McMinn (Üniversite merdivenlerinde ortadan ikiye kesilmiş halde bulundu)

Cinayet Silahı

  • Elektrikli Testere

Katil

  • Toby Hansen

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil acı yiyor.
  • Katil tüplü dalgıç.
  • Katil bahar alerjisinden muzdarip.
  • Katil erkek.
  • Katil çiziklere sahip.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon