FANDOM

Vaka Diyaloglar
Kamçı Zoruyla
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Üniversite (Komplo)
Vaka 42
Çıkış tarihi 31 Ekim 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Gloria Hayes (İlk Günah 6)
Önceki Vaka Şeker mi Şaka mı
Sonraki Vaka Cinayet Tarlaları
(Bahar Çayırları)

Kamçı Zoruyla Üniversite (Komplo)'nun 6. ve son, Komplo'nun 42. vakasıdır. Criminal Case'in ise 273. vakasıdır.

Konu

Geçen bölümde ekip, Rozetta Pierre'in şu anki Ad Astra üyelerine kendisiyle ilgilenmeleri için talimat verdiğini öğrendikten sonra Kevin Charles'ın korumasına geldi. Mia Loukas daha sonra ekibe Kevin Charles'ın cesedini üniversite arazisindeki ormanda bulduklarını söyledi. Jones ve oyuncu ormana gittiler ve profesörü iki ağaca bağlanmış ve kırbaçlanmış halde buldular.

Daha sonra Mia, ekibe Ad Astra'nın gizlenme mağarasını keşfettiklerini söyledi. Daha sonra Lucius Roth, ekibin bulduğu adli delillere aykırı ayrıntılarla cinayeti itiraf etti. Ardından soruşturmaya devam ettiler, Dorothy Kix'in yeni Ad Astra'nın lideri olduğunu keşfettiler ve soruşturmanın sonunda katilin, öğrenci başkanı Polly O'Brien olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti kabul eden Polly, Kevin'i ofisinde kloroformla oraya sürüklediğini, onu bilinçsizce ormana sürüklediğini ve Rozetta'nın emri üzerine onu ölümüne kırbaçladığını söyledi. Ayrıca, Lucius'un neden yanlışlıkla cinayeti itiraf ettiğini bilmediğini söyledi. Hakime Powell, onu 35 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Duruşma sonrası Jones ve oyuncu, cinayetin Polly'nin itiraf ettiğinden daha fazlası olduğundan şüphelenerek Ad Astra'nın mağarasına gitti. Orada, Polly'nin cinayetle suç ortağı olduğunu kanıtlayan derme çatma bir sedye buldular. Sedye Azeeb Patel'in DNA'sını içeriyordu. Dorothy, Polly, Lucius ve Courtney Guerra'nın hepsinin sırayla profesörü kırbaçladıklarını ve kanıt içeren bir tablet aramaya, onları mağaraya yönlendirdiklerini itiraf eden Azeeb'i sorgulamaya gittiler. Ekip orada Rozetta'nın talimatlarından önce bile uydurdukları Kevin cinayetiyle ilgili ana planı içeren tableti buldu; bu, cinayette oynadığı beş Ad Astralı'nın tümünün rollerini detaylandırdı ve Lucius polisin cinayet hakkında bildiklerini öğrenmek için sahte itirafta bulundu. Umutları, cinayeti işleyen beş kişinin o kadar çelişkili kanıtlar üreteceği ve cinayetin hiçbirinin üzerine sabitlenemeyeceğiydi. Ekip daha sonra Courtney ve Dorothy'yi tutuklamaya gitti.

Diğer yandan Gloria ve oyuncu, Rozetta'nın onu öldürme nedenini keşfetmek için profesörün ofisine yöneldi. Orada Üniversite intranet hesabının şifresi olan, karalanmış mektupların olduğu bir fare altlığı buldular. Bu nedenle, eski Ad Astra'nın kimliklerini korumak için onu öldürmek isteyebileceğini kaydetmişti. Oyuncuya bir mesaj bırakmayı planladığını da söyledi. Ekip daha sonra mesajı bulmak için orman temizliğine gitti ve kamp ateşinde yarı yanmış bir not buldu. Notta beş orijinal Ad Astra'nın takımyıldız kod adlarının arkasına saklandığı ve "Fornax"ın şehrin tarım bölgesi olan Bahar Çayırları'nda olduğu yazıyordu. Ekip, keşiflerinden Şef Parker'a bilgi verdi ve Fornax'ın DreamLife'ın Protozan'ı göndermeyi planladığı deponun adı olduğunu, yani bazı ilaçların ellerine geçmiş olabileceğini hatırlattı.

Tüm olaylardan sonra ekip, Dorothy, Lucius ve Courtney'nin duruşmasına katıldı (Azeeb, kendisine 7 yıl hapis cezası verecek bir savunma anlaşması yapmıştı). Orada Ad Astralılar, Rozetta'nın profesörü öldürme ve kağıtlarını yakma emrini yerine getirdiklerini, çünkü onlara özel olduklarını ve planları için ihtiyaç duyduğunu (cinayetten sonra detaylandıracağı) söylediğini söyledi. Hakime Powell daha sonra üç Ad Astralıyı 30 yıl hapis cezasına çarptırdı. Mahkeme salonunun dışında ekip, Protozan'ı şehre salmadan önce Bahar Çayırları'na gitmeye ve "Fornax"ı yakalamaya karar verdi.

İstatistikler

Kurban

  • Kevin Charles (Ormanda ölümüne kırbaçlanmış)

Cinayet Silahı

  • Kırbaç

Katil

  • Polly O'Brien

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil düğüm atmayı biliyor.
  • Katil Grimsborough Bıldırcınları'nı destekliyor.
  • Katil hazır ramen yiyor.
  • Katil açık mavi giyiyor.
  • Katil kadın.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon