Vaka Diyaloglar
Kör Dövüşü
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Üniversite
Vaka 39
Çıkış tarihi 11 Ekim 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
Martine Meunier (İlk Günah 3)
Rita Estevez (İlk Günah 3'te 1 görev)
Önceki Vaka Ensemdeki Nefes
Sonraki Vaka Oyun, Set, Cinayet

Kör Dövüşü, Üniversite (Komplo)'nun üçüncü, Komplo'nun otuz dokuzuncu, Criminal Case'in ise iki yüz yetmişinci vakasıdır.

Konu

Iota Psi Omega kardeşlik başkanı Monica Pozie'nin paintball arenasında bir cinayet haberi üzerine Gloria ve oyuncu, Iota Psi paintball takımı kaptanı Sam De Witt'in gözünden vurulan cesedini almak için oraya koştu.

Daha sonra Mia Loukas ekibe, Sam'in kız kardeşliğinin ölümünü kutlayan bir parti düzenlediğini ve bunun onun yerine hayatını kutlayan bir parti olduğunu söyledi. Soruşturmanın ortasında Blaise Studebaker, partilerine girmeye çalışırken kardeşlik kızları tarafından kovulmasından şikayet etti. Soruşturmanın sonunda katilin Monica olduğu ortaya çıkmıştır.

Monica cinayeti kabul ettikten sonra kardeşlik başkanlığını elde etme çabalarına rağmen kız kardeşlerinin kişisel danışmanlık için ona asla yaklaşmadığını ve bunun yerine Sam ile konuşmayı tercih ettiğini söyledi. Bu, Monica'nın özellikle kardeşlik başkanı seçimleri yaklaşırken, Sam'in ondan Iota Psi'yi çaldığını düşünmesine neden oldu. Başkanlığı kaybetmek istemeyen Monica, paintball tabancasının basıncını artırması için hava tankını kurcaladı ve doğrudan Sam'in gözüne bir bilye ateş etti. Hakime Powell, onu 15 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Cathy duruşma sonrasında ekibe Rozetta Pierre'in Iota Psi'nin bir üyesi olduğunu söyledi ve Gloria ile oyuncuyu kızlar kulübünü incelemeye yönlendirdi. Orada Rozetta'nın, arkasında Ad Astra'dan bahseden bir metin bulunan eski bir resmi buldular. Yakın zamanda Ad Astra'ya katılmak isteyen biri tarafından yazılmış ve grubun hala aktif olduğunu ima ediyordu. Ekip, hapishanede Monica ile konuştu ve ipuçlarını almak için onları kızlar kulübüne yönlendirmeden önce Ad Astra'ya katılmak isteyenin Sam olduğunu söyledi. Ad Astra'nın Rozetta tarafından kurulduğunu ve Courtney Guerra'nın grubun bir üyesi olduğunu doğrulayan bir USB bellek buldular. Sorgulama üzerine Courtney, Rozetta'nın daha büyük projelerin peşinden gittiğinde Ad Astra'nın dağıldığını, ancak bir yıl önce meteorit Grimsborough'ya düştüğünde yeniden kurulduğunu açıkladı. Daha fazla sorgulandığında Courtney daha fazla cevap vermeyi reddetti.

Diğer yandan Rita, Martine ve oyuncunun yardımıyla ekip için bir paintball maçı düzenledi. Tüm olaylardan sonra paintball maçı berabere sonuçlandı. Ekip daha sonra Ad Astra'nın hedefleri hakkında bilgi edinmeye karar verdi.

İstatistikler

Kurban

  • Sam De Witt (Paintball sahasında gözünden vurulmuş)

Cinayet Silahı

  • Paintball Tabancası

Katil

  • Monica Pozie

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil keskin nişancı.
  • Katil Savaş Sanatı'nı okumuş.
  • Katil Uçuran Bira içiyor.
  • Katil kamuflaj giyiyor.
  • Katil yüz deliciye sahip.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon