FANDOM

GrimsboroughKomplo

Grimsborough Haritası (Komplo)

Bu sayfa şehrin "Komplo" tasviri üzerinedir. Şehrin ilk halinin tasvirini görmek için bakınız: Grimsborough

Grimsborough Criminal Case'in beşinci sezonu Komplo'nun geçtiği yerdir. Komplo'da Grimsborough Criminal Case genelinde ikinci kez görünür. Grimsborough on bölgeden oluşmaktadır.

Şehrin yeni hali eskisine nazaran daha ayrıntılı, geniş ve canlıdır. Bundan bir yıl önce Grimsborough ormanına gökten esrarengiz bir cisim düşmüş ve kendisiyle birlikte yeni sırlar ve gizemler getirmişti. Şehrin emniyeti önceden de olduğu gibi Grimsborough Emniyet Müdürlüğü (GBEM) tarafından sağlanmaktadır.

Bölgeler ve Hikayeleri

Yeniden yapılanan Grimsborough toplamda on bölgeden oluşmaktadır. Bölgeler aşağıdaki gibidir.

Güzelyaka

Güzelyaka (İng: "Fairview") Grimsborough'nun birinci bölgesidir. Bölgenin konusu kurbanlarını amplodipin ve Rocket Cow enerji içeceği karışımıyla kalp krizi geçirterek öldüren bir seri katili yakalama üzerinedir. Hikaye ayrıca oyuncunun beş yıl aradan sonra Grimsborough'ya dönmesi ve şehirdeki değişime kendisini uyarlaması üzerine yoğunlaşmaktadır.

Para Kapısı

Para Kapısı (İng: "Money Mile") Grimsborough'nun ikinci bölgesidir. Para Kapısı eski Finans Merkezi'nin günümüzdeki adıdır. Bölgenin hikayesi, Grimsborough'yu vuran ve merkez üssünün bu bölge olduğu şiddetli bir depremin ertesinde yaşananlar üzerinedir. Bölgenin konusu ayrıca kariyerini ilerletmek için depremden faydalanan tuhaf bir sanatçı ve Zoe Kusama adlı bir sosyal hizmetler görevlisinin ortadan kaybolması üzerine yoğunlaşmaktadır.

Yeşilköy

Yeşilköy (İng: "The Greens") Grimsborough'nun üçüncü bölgesidir. Eskiden Sanayi Bölgesi olarak bilinen Yeşilköy, günümüzde One-Tooth Sam'in uğraşları sayesinde yeni teknoloji atılımlarının yaşandığı ve küçük işletmelerin bulunduğu bir yer halini almıştır. Bölgenin konusu eski mafya babası yeni iş adamı Tony Marconi'nin Zoe Kusama'nın kaçırılması olayıyla olan muhtemel bağlantısı üzerinedir.

Navigasyon

GTD
Criminal Case'de şehirler
Grimsborough(Komplo) | Pasifik Koyu | Dünya | Concordia