FANDOM

GrimsboroughKomplo

Grimsborough Haritası (Komplo)

Bu sayfa şehrin "Komplo" tasviri üzerinedir. Şehrin ilk halinin tasvirini görmek için bakınız: Grimsborough

Grimsborough Criminal Case'in beşinci sezonu Komplo'nun geçtiği yerdir. Komplo'da Grimsborough Criminal Case genelinde ikinci kez görünür. Grimsborough on bölgeden oluşmaktadır.

Şehrin yeni hali eskisine nazaran daha ayrıntılı, geniş ve canlıdır. Bundan bir yıl önce Grimsborough ormanına gökten esrarengiz bir cisim düşmüş ve kendisiyle birlikte yeni sırlar ve gizemler getirmişti. Şehrin emniyeti önceden de olduğu gibi Grimsborough Emniyet Müdürlüğü (GBEM) tarafından sağlanmaktadır.

Bölgeler ve Hikayeleri

Yeniden yapılanan Grimsborough toplamda on bölgeden oluşmaktadır. Bölgeler aşağıdaki gibidir.

Güzelyaka

Güzelyaka (İng: "Fairview") Grimsborough'nun birinci bölgesidir. Bölgenin konusu kurbanlarını amplodipin ve Rocket Cow enerji içeceği karışımıyla kalp krizi geçirterek öldüren bir seri katili yakalama üzerinedir. Hikaye ayrıca oyuncunun beş yıl aradan sonra Grimsborough'ya dönmesi ve şehirdeki değişime kendisini uyarlaması üzerine yoğunlaşmaktadır.

Para Kapısı

Para Kapısı (İng: "Money Mile") Grimsborough'nun ikinci bölgesidir. Para Kapısı eski Finans Merkezi'nin günümüzdeki adıdır. Bölgenin hikayesi, Grimsborough'yu vuran ve merkez üssünün bu bölge olduğu şiddetli bir depremin ertesinde yaşananlar üzerinedir. Bölgenin konusu ayrıca kariyerini ilerletmek için depremden faydalanan tuhaf bir sanatçı ve Zoe Kusama adlı bir sosyal hizmetler görevlisinin ortadan kaybolması üzerine yoğunlaşmaktadır.

Yeşilköy

Yeşilköy (İng: "The Greens") Grimsborough'nun üçüncü bölgesidir. Eskiden Sanayi Bölgesi olarak bilinen Yeşilköy, günümüzde One-Tooth Sam'in uğraşları sayesinde yeni teknoloji atılımlarının yaşandığı ve küçük işletmelerin bulunduğu bir yer halini almıştır. Bölgenin konusu eski mafya babası yeni iş adamı Tony Marconi'nin Zoe Kusama'nın kaçırılması olayıyla olan muhtemel bağlantısı üzerinedir.

Tarihî Merkez (Komplo)

Tarihî Merkez (Komplo) (İng.: "Historical Center (The Conspiracy)") Grimsborough'nun dördüncü bölgesidir. Grimsborough'nun tarihî bölgesi olan Tarihî Merkez, DreamLife'a bağışlar yapan ve aydınlanmaya adanmış bir tarikat olan Yüksek Gerçeklik'e ulaşma ve ormana düşmüş uyduyu koruma çabalarına odaklanır. Ayrıca uzun süredir kayıp olan Xerda adlı antik kente de odaklanmaktadır.

Akçaağaç Tepeleri (Komplo)

Akçaaağaç Tepeleri (Komplo) (İng.: "Maple Heights (The Conspiracy)") Grimsborough'nun beşinci bölgesidir. Şehrin en zengin bölgesi olan bölge, sel sularını istila eden ölümcül "Şeytan Balığı"nın yanı sıra Xerda mağaralarından balıkları kimin yeniden su yüzüne çıkardığını araştırmak etrafında döner. Ayrıca, ekibin DreamLife'ın ormandaki kubbesine sızmasına hazırlanmaya odaklanır.

Puslu Koru

Puslu Koru (İng.: "Misty Grove") Grimsborough'nun altıncı bölgesidir. Grimsborough ormanlarında yer alan bölge olan Puslu Koru, DreamLife'ın kubbe altındaki meteorit projesini incelemeye odaklanır. Spesifik olarak, bir organizmanın bağışıklık tepkileri üzerinde güçlendirici veya baskılayıcı özelliklere sahip olabilen meteoritten dünya dışı element Berzelyum ile ilgili araştırmalarına ve araştırmadan elde edilen ilaç geliştirme ve insan deneylerine odaklanır.

Üniversite (Komplo)

Üniversite (Komplo) (İng.: "University (The Conspiracy)") Grimsborough'nun yedinci bölgesidir. Bölge, Rozetta Pierre'in geçmişini araştırmak, DreamLife'ı kurmak için motivasyonlarını ve Ad Astra adlı bir grupla olan bağlantılarını keşfetmek etrafında döner.

Bahar Çayırları

Bahar Çayırları (İng.: "Spring Fields") Grimsborough'nun sekizinci bölgesidir. Şehrin tarım bölgesi, Rozetta Pierre'in halen işbirliği yaptığı "Fornax" ve Ad Astra'nın diğer üç üyesini bulmaya odaklanır. Buna bağlı olarak, başlangıçta Rozetta'nın şehir genelinde zihin değiştiren bir ilacı dağıtma planının bir parçası olarak kasıtlı olarak neden olduğu mısır kıtlığının etkilerine odaklanır.

Havaalanı (Komplo)

Havaalanı (Komplo) (İng.: "Airport (The Conspiracy)") Grimsborough'nun dokuzuncu bölgesidir. Bölge, özellikle insanüstü bir serum içeren "Süpernova Planı"nın doğasını keşfetme ve bunun uygulanmasını engelleme konusunda, Ad Astra'yı devirmek için sürekli çabalar etrafında döner.

Yenikent

Yenikent (İng.: "Newmark") Grimsborough'nun onuncu ve son bölgesidir. Depremden sonra yeniden inşa edilmesinin teknik harikalarını övünen bölge, hapishaneden kaçan Ad Astra üyelerini kovalamaya ve şimdi onlardan kurtulup tüm şehri yok etmeyi planlayan grubun arkasındaki daha büyük ve daha güçlü komplocuyu bulmaya odaklanır.

Navigasyon

GTD
Criminal Case'te mekânlar
Grimsborough (1 ve 5. sezonlar) | Pasifik Koyu (2. sezon) | Dünya (3 ve 6. sezonlar) | Concordia (4. sezon) |
Amerika Birleşik Devletleri (7. sezon) | Paris (8. sezon)