FANDOM

Vaka Diyaloglar
Geleceğe Dönüş
Geleceğedönüş
Vaka Ayrıntıları
Sezon 6
Şehir Zamanda Yolculuk
Bölge Değişmiş Günümüz
Vaka 16
Çıkış tarihi 27 Haziran 2019
Partner Amy Young (Bütün Bölümler)
Jack Archer (Bölüm 1 ve Yalan Zaman 1)
Önceki Vaka Ölüm Bizi Ayırana Dek
(Rönesans)
Sonraki Vaka Asi Ceset

Geleceğe Dönüş, Değişmiş Günümüz'ün ilk, Zamanda Yolculuk'un on altıncı vakasıdır. Criminal Case'in ise üç yüz yedinci vakasıdır.

Konu

Ekip 2029'da New York'a indi ancak şimdi adının Yeni Kahire olduğunu ve Batlamyus Hanedanı tarafından yönetildiğini keşfetti. Ekip zaman makinesinden ayrıldıktan kısa bir süre sonra zaman makinesini ele geçiren ve Nebet'i yanlarına alan Mısırlı korumalar tarafından tutuklandı. Ekip hücrelerini terk ettikten sonra bulgularını Şef Scott'a bildirmek için T.I.M.E.'ın genel merkezine yöneldi ancak genel merkezin yerine bir apartman geldi. Şefin orada yaşadığını fark eden ekip onu elektrikli bıçakla boğazı kesilmiş olarak buldukları dairesine girdi.

Daha sonra şefin eski asistanı olan terk edilmiş Anna Blanchard, Amy ve oyuncuya katilin binadan kaçtığını ve yakındaki bir çöp tenekesine delilleri attığını gördüğünü söyledi. Daha sonra ne T.I.M.E., ne de alternatif zaman çizelgesinde zaman yolculuğu olduğu öğrenildi. Soruşturmanın ortasında basın, ekibin patlak verdiğini ve başlarına bir ödül konduğunu haber aldı. Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın ev sahibi Abrax Tiakken olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti kabul ettikten sonra Abrax, Batlamyus Hanedanlığı'nın kendisine yıkıcı olduğu için Scott'ı öldürmesini emrettiğini söyledi. Kendini rejime adamış olan Abrax şefin boğazını elektrikli bıçakla kesti. Onları aranan suçlular olarak gören Abrax, ekibi bıçak noktasında ele geçirmeye çalıştı ama Kai onu boğarak bayılttı ve ekibin onu bağlamasına izin verdi.

Abrax'ı şefin banyosuna kilitledikten sonra oyuncu, şefin tuhaf kişilerle etkileşime girdiğini gören taksi şoförü Lenny Saunders ile konuştu. Lenny, bu insanların hanedanı devirmek için çalışan bir örgüt olan direnişe ait olduğunu söyledi. Lenny onlara şefin anahtar olduğunu düşündüğü şeyle her zaman kıpır kıpır olduğunu söylediğinde dairesine geri döndüler ve bir USB anahtarı buldular, bu da Şef'in 1969'dan ekibin mektubunu aldıktan sonra direnişle çalıştığını kanıtladı. Zara ve oyuncu, onlara direnişin iletişim kurmak için kullandığı bir kutuyu gösteren Anna ile konuştu. Bu nedenle ekip direnişe bir mesaj gönderdi.

Diğer yandan Jack ve oyuncu, Nebet'i kurtarmak umuduyla Batlamyus Hanedanlığı hakkında bilgi almak için gazete bayisini aradılar. Firavun XLIII. Ramses ve Kraliçe Shabaka'nın -Kleopatra ve Mark Antony'nin torunları- Yeni Kahire'yi yönettiklerini kanıtlayan bir gazete manşeti buldular. Makale ayrıca Batlamyus ailesinin iktidara geldiği ve "armağanın sunulduğu" 5 Temmuz kutlamaları hakkında ayrıntılar da içeriyordu. Jack, Orlando ve oyuncu daha sonra zorunlu kutlamalar sırasında insanların hanedanlığa köle olarak teslim edildiğini söyleyen Abrax'ı kızdırdı. Ekip daha sonra Nebet'in köle olarak teklif edilme riski altında olduğu sonucuna vardı.

Tüm olaylardan sonra ekip, bir Btalamyus ailesinin soyundan gelenlerin, iktidardaki hanedan ile alternatif bir gerçeklik oluşturmak için ekibin geçmişte kestirmesini sahnelediği sonucuna vardı. Kısa bir süre sonra ekibe direnişin lideri Isabelle Huxley yaklaştı, onları direnişe davet etti ve ekibin Nebet'i kurtarmaya ve zamanı geri kazanmaya yemin ettiği yerlerine götürdü.

İstatistikler

Kurban

  • Şef Scott (Boğazı kesilmiş olarak ölü bulundu)

Cinayet Silahı

  • Elektrikli Bıçak

Katil

  • Abrax Tiakken

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil Rocket Sphinx içiyor.
  • Katil timsah derisi ayakkabı giyiyor.
  • Katil deri altı çipi takıyor.
  • Katil bok böceği broşu takıyor.
  • Katil erkek.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon