FANDOM

Vaka Diyaloglar
Galya'da Mahsur
GalyadaMahsur
Vaka Ayrıntıları
Sezon 6
Şehir Zamanda Yolculuk
Bölge Antik Çağ
Vaka 2
Çıkış tarihi 21 Mart 2019
Partner Zara Tien (Bütün Bölümler)
Nebet (Kilden Krallık 2)
Amy Young (Kilden Krallık 2'de görev 1)
Önceki Vaka Kadim Ölüm
Sonraki Vaka Roma'dayken

Galya'da Mahsur, Antik Çağ ve Zamanda Yolculuk'un ikinci, Criminal Case'in ise iki yüz doksan üçüncü vakasıdır.

Konu

Ekip, geçen bölümde zaman reaktörünün bozulması sonucu MÖ 37 Eski Galya'ya indi. Zara ve oyuncu Galya'yı keşfe çıktığında başı yaralanmış birini buldular. Orlando, kurbanı MÖ 37 yılında Romalılarla müzakere etmesi beklenen barış antlaşmaları -MÖ 37 yılında- ihlal edildikten sonra, aslında bir yıl sonra ölmesi gereken Galyalı klan lideri Katurix olduğunu tanımladı.

Soruşturma sırasında Galyalı büyücü Atreba, yanlışlıkla Zara'ya bağırsak parçası attı. Soruşturmanın ortasında Katurix'in halefi Delignata, Galyalıları Romalılarla savaşmak için topladı, oyuncu da bunu engelledi. Daha sonra katilin Galyalı demirci Venextos olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti kabul ettikten sonra, Venextos kurbanın dolmen tanrılarına kaçarak -aynı zamanda kabileyi de terk ederek- onu -Katurix'i- korumak için dua ettiğini duyduğunu söyledi. İhanetini onaylamayan Venextos, Katurix'in kafasını bir taşla vurdu. Delignata, onu Romalılarla yüzleşecekleri sırada kalkanı olmadan ön sıraya girme cezası verdi.

Soruşturma sonrası ekip Mısır'dan ayrıldığı zaman Nebet'in köle hayatından kaçmak için zaman makinesinde saklandığını keşfetti. Böylece zamanda dalgalanmaya neden olarak Katurix'in Romalılarla müzakere etmesi gerekirken kaçması meydana geldi. Kai daha sonra zaman makinesinin onarımı için ekipten altın bulmasını istedi ve Amy tarihi korumak için ekipten Galyalılar ve Romalılar arasında barış anlaşması yapmasını istedi.

Atreba, ekibe Delignata'nın Romalılara karşı savaşını durdurması için yanlış kehanet vererek yardım etti. Ayrıca kabile altınları üzere Katurix'in notları için oyuncuyu köye yönlendirdi. Oyuncu Katurix'in haritasını buldu ve takip etti. Altınların kayıp olduğunu buldular. Atreba daha sonra Katurix'in altını Mark Antony'e teslim ettiğini tahmin etti. Antony, Octavius'un Katurix'in altınları da dahil olmak üzere tüm savaş ganimetleri talep ettiğini ve altınları Roma'ya verdiğini söyledi.

Bu arada Amy ve oyuncu Nebet'i zaman yolcusu olma rolüyle ilgili bilgilendirdi. Nebet daha sonra ekibe bir aşçı olarak yeteneklerini kanıtladı, böylece onu eve geri gönderemedikleri için onlara yardımcı olabilirdi. Ekip daha sonra altınları almak ve tarihi korumak için Roma'ya gitmeye karar verdi.

İstatistikler

Kurban

  • Katurix (Dolmen Halkasında ölü bulundu)

Cinayet Silahı

  • Kanlı Taş

Katil

  • Venextos

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil sabun kullanıyor.
  • Katil Bektaşi üzümü yiyor.
  • Katil tebeşir kullanıyor.
  • Katil kürk giyiyor.
  • Katil yara izine sahip.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon