FANDOM

Gabriel Herrera
GabrielHerreraKomplo
Profili
Tam Adı Gabriel Herrera
Diğer ad(lar)ı Gabe
Yaşı 36
Ağırlığı 160 lbs (78 kg)
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu AB-
Durumu Hayatta
Vakalar Komplo'nun çoğu vakası
Kötülük Çiçeği(yalancı şüpheli)
Kalbim Xerda'da Kaldı(yalancı şüpheli)
Göze Batan Gerçeklik(şüpheli)
İki Arada Bir Kayada(yalancı şüpheli)
Ensemdeki Nefes(yalancı şüpheli)

Gabriel "Gabe" Herrera (d. 1982) Criminal Case'in beşinci sezonunda bulunan bir ana karakterdir. Gabriel Göze Batan Gerçeklik'te bir şüpheli ve Kötülük Çiçeği, Kalbim Xerda'da Kaldı, İki Arada Bir Kayada ve Ensemdeki Nefes vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Gabriel, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nde görevli profil uzmanıdır ve 36 yaşındadır. Gabriel, dipleri ağarmış siyah saçlıdır ve beyaz bir gömleğin üstüne yeşim rengi bir kazak giyer.

Gabriel, suç psikolojisi dalında derece sahibidir ve üniversiteden mezun olduktan sonra bir süreliğine İtalya'da yaşamıştır. Gabriel iyi niyetli ve yardımsever bir kişiliğe sahiptir ve bu yüzden etrafındakiler genellikle kendisine rahatça güvenirler. Gabriel bunun yanı sıra tarihe ve farklı diller ile kültürlere ilgi duyar.

Göze Batan Gerçeklik'te Dayglo Satsuma dinler.

Criminal Case'teki Rolü

Kötülük Çiçeği

Valereea Valz'ın katilinin tutuklanmasının ardından Gabriel, Meera Kat'in psikopatik davranışı hakkındaki endişelerini dile getirdi. Oyuncudan Meera'nın bir sonraki projesinin ne olacağını görmek için Gallereea di Valereea'ya eşlik etmesini istedi. Sanat galerisinde, depremden moloz altında kalan insanların görüntüleri ile dolu olduğu bir resim buldular.

Gabriel ve oyuncu Meera ile yüzleştiğinde hiçbir pişmanlık belirtisi göstermedi ve resimlerin sanat uğruna olduğunu iddia etti. Daha sonra tanıtım malzemelerini sanat mağazasından almak için ayrıldı. Gabriel ve oyuncu daha sonra paketini kesmek için koştu, burada Meera'nın bir sonraki şovunun Megu Haşira tarafından sponsorlanacağını öğrendiler. Megu'yu Meera hakkında uyardıklarında, Megu onu savundu ve Meera'nın doğru finansal destekle çok ileri gideceğini söyledi.

Yazar Tıkandı

Reggie Liotta'nın katilinin tutuklanmasının ardından Gabriel, bir tarikat olan Yüksek Gerçeklik'ten bir broşür inceledi. Tarikat, üyelerinden parasal katkı talep etmese de işe alım yapanların savunmasız ve zenginlerin peşinden gitmeleri için teşvik edildiğini keşfetti. Bundan sonra, tarikata sızmasını önerdi, böylece iç çalışmalar hakkında daha fazla bilgi edinebilir ve ekibi tarikat hakkında bilgilendirebilirdi.

Martine'in yardımıyla Gabriel bir jet sosyete gibi görünebildi. Daha sonra müze bahçesine gitti ve sonunda üye Timothy tarafından işe alındı. Ancak tarikat, üyelerini arkadaş ve aile ile bağlantıları kesmeye teşvik ettiğinden, ekiple iletişimi sınırlıydı. Yine de mümkün olduğunca sık güncelleme sözü verdi.

Kalbim Xerda'da Kaldı

Kayla Markham'ın katilinin tutuklanmasının ardından Gabriel, ekibe Steven Crowe'un Yüksek Gerçeklik'in büyük planını duyurması sırasında zehri halüsinasyonlara neden olan bir böcek tarafından ısırılacağını söyledi. Ancak kontrolde kalabilmek için zehir için bir panzehre ihtiyacı vardı. Ekip daha sonra Xerda tapınağının dışındaki böcekleri buldu. Rupert halüsinasyonlara bir panzehir tasarladı ve böcek zehrinin de korkusuzluğa neden olduğunu tespit etti. Ekip daha sonra Gabriel'a panzehri verdi.

Göze Batan Gerçeklik

İki Arada Bir Kayada

Ensemdeki Nefes

İn Vino Veritas

Analizler

Gabriel'in görevi, ne adli tıp uzmanı ne de teknik uzman tarafından analiz edilemeyecek şeylerin analizini yapmaktır. Analizlerin süresi, nesne analizinin zorluğuna göre değişebilir. Gabriel'in şu ana kadar yaptığı analizler aşağıdaki gibidir.

Vaka #5: Çılgın Gençlik

  • Açık Dizüstü (09:00:00)

Vaka #6: Haykırışımı Duyun

  • Kurbanların Portreleri (15:00:00)

Galeri

Navigasyon