FANDOM

Evelyn Holloway
Evie Gülümserken
Profili
Tam Adı Evelyn Holloway
Diğer ad(lar)ı Evie
Boyu 4'11" (1,47m)
Yaşı 22
Ağırlığı 103 lbs (46 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Geçmişin Gizemleri'nin çoğu vakası
Kan Gölü(yalancı şüpheli)
Bizi Ayıran Nehir(yalancı şüpheli)
Doğrularından Vazgeçme(yalancı şüpheli)
Kuğu Şarkısı(yalancı şüpheli)
Pembe Dosya(şüpheli)
Bir Ölü Daha(yalancı şüpheli)

Evelyn "Evie" Holloway Criminal Case'in dördüncü sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir. Ayrıca Evelyn Pembe Dosya vakasında bir şüpheli ve Kan Gölü, Bizi Ayıran Nehir, Doğrularından Vazgeçme, Kuğu Şarkısı ve Bir Ölü Daha vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Evelyn, 22 yaşında bir genç kızdır ve Concordia Uçan Takımı'nda görevli arşivcidir. Evie orta uzunlukta sarı saçlıdır ve kısa, mavi kravatlı beyaz bir gömleğin üzerine kahverengi bir yelek giyer.

Evie, karşılaşabileceği tehlikeler karşısında saftır ama yardım etmeye her zaman isteklidir. Zekidir ama bir nebze sakardır. Aynı zamanda öğrenmeye açtır. Okumayı ve şiir yazmayı sever. Evie'nin ayrıca Nicholas adında bir ikizi vardır.

Pembe Dosya'da kremalı donut yer, amonyak tuzu kullanır ve "Yazı Yazmanın Bileşenleri"ni okumuştur.

Criminal Case'te Yaşadıkları

Kan Gölü

Vinnie Costa'nın katilinin tutuklanmasının ardından ekip Vittorio Capecchi ile bir itfaiyeye girdi. Birincisi bittiğinde, Evie göğsünde bir kurşunla onlara yaklaştı. Madeline onu içeri alırken Diego ve oyuncu ona yardım edip edemeyeceğini görmek için Dick'e gitti. Onun için bir anestezi aldıktan sonra Dick, merminin çıkarıldığını ve hayati organlara çarpmadığını bildirdi. Katherine Woolf Evie'yi kontrol etmek için bile geldi ve Dick iyi olacağını söylediğinde, hepsi onu kontrol etmeye gitti. Daha yeni uyanmıştı ve acısını bastırması için kendisine verilen morfin hissi nedeniyle garip hissediyordu. Katherine'i orada görmek için özellikle mutluydu, Katherine etrafta iken karnında bir kelebek hissi olduğunu söyledi, ancak Katherine bunun sadece morfin olduğunu iddia etti.

Bizi Ayıran Nehir

Thomas Boyd'un katilinin tutuklanmasının ardından, Rose'un silahlarından biri çalındı. Viola, Evie'yi hırsız olarak tanımladı. Evie hırsızlığı itiraf etti ve korkularıyla yüzleşmek için nasıl ateş edildiğini öğrenmek istediğini itiraf etti. Artık ekibin arkasına saklanmak istemediğini ve cesaret göstermek istediğini söyledi. Rose, Evie'ye zaten güçlü yanları olduğunu ve bir şeyler içmeyi teklif ettiğini söyledi ve onu teselli etti.

Doğrularından Vazgeçme

Edna Owens'ın katilinin tutuklanmasının ardından Evie, İtalyan çetesi hakkında daha fazla bilgi almaya karar veren Diego hakkında konuşmak için oyuncuya geldi. Ancak ona göre, Diego'nun onunla en son iletişime geçmesinden bu yana birkaç saat geçti ve başına bir şey gelmesinden endişe etmeye başladı. Diego'nun en son bilindiği polis karakolunu araştırmaya karar verdiler. İtalyan çetesinden, Diego'yu aldıklarını ve gece hayatta kalamayacağını söyleyerek tehdit edici bir not buldular. Nottan bir örnek aldıktan sonra, Viola'ya gönderdiler ve ondan oyuncunun daha önce araştırdığı terk edilmiş banyolarda olduğunu belirlediler. Ama sonra Rose, Diego'yu kurtarmak için bir planı olduğunu söyledi ancak Diego'nun arkadaşı olmasına rağmen, Evie'nin gelmesine izin verilmedi. Ancak Rose, Diego'yu canlandıracağından emin oldu.

Sıkıysa Tutukla

Jade Carnegie'nin katilinin tutuklanmasının ardından Evie, oyuncudan Diego'nun adını temizlemesine yardım etmesini istedi. Daha sonra dairesinde, Viola'ya göre, Çin mürekkep yıkama resimlerini dövmek için yaygın olarak kullanılan bir dizi mürekkep şişesi buldular. Ancak Diego onlara mürekkepleri sahtecilik için kullanmadığına dair söz verdi ve dairesini yeniden araştırmaya çağırdı. Orada, Madeline ve Charles'ın bir portresini buldular. Diego daha sonra ikisinin evlerinde asılı kalması için resim yaptığını açıkladı. Evie ve oyuncu daha sonra Diego'nun yeni bir sayfa açtığını fark etti.

Kuğu Şarkısı

Marta Ulanova'nın katilinin tutukladıktan sonra Evie, Madeline ve oyuncudan yardımlarını istedi. Onlara birisinin Rochesterlar'ın faturasını çaldığını ve geçtiği takdirde serbest basını ortadan kaldıracağını açıkladı. Madeline ona yakın zamanda herhangi bir Rochester'in olup olmadığını sorduğunda, Viola'nın Horatio Rochester ile akşam yemeğine gittiğini söylediğini, ancak opera kafesine gittiklerini hatırladı. Bu, Madeline ve oyuncuyu kafeye gitmeye teşvik etti.

Pembe Dosya

Evie, Isaac ve itiraf edenin cinayetten önceki sabah kütüphanesine gittiğini oyuncuya itiraf ettikten sonra Barbara Coldwell'in öldürülmesinden şüphelenildi. Dağınık karakteri nedeniyle özür diledi ve bütün sabah sinirlerden hasta olduğunu söyledi. Daha sonra soruşturmalarına yardımcı olmak için kütüphanesini araştırmalarına izin verdi.

Evie, Pistols & Petticoats için yeni baş editör olarak görev yaptığı bir baskı plakası hakkında tekrar konuşuldu. kurbanın dergiyi evcil hayvan projesi olarak düşündüğünü açıkladı ancak edebi dünyaya gerçek bir katkı yapmak için yeterince ciddiye almadı. Öte yandan Evie, Pistols & Petticoats'u yeni bir yöne götürme eğilimine sahip olduğuna inanıyordu. Daha sonra onlara, tanıştıklarında baskı plakasını kurbana gösterdiğini söyledi ancak Barbara onu öfkeyle kırmıştı.

Evie, katilin Verushka Coldwell olduğu ortaya çıktıktan sonra masum bulunmuştur.

Direniş Ölümcüldür

Evie, Isaac ve oyuncuya belediye başkanı Lawson'ın direniş üyesi olan Katherine'in isteği üzerine karargahı baskıcı kuralına karşı direnişi ahırda gösterdiğini söyledi. Orada, Isaac ve oyuncu Dylan Mitvok'un cesedini, içindeki matbaa tarafından ezildiğini buldu. Ölü bedenleri şahsen görmeye alışkın olmayan Isaac, olay yerinden ayrılmasını söyledi.

Daha sonra merhum Takakura'nın -aynı zamanda direniş üyesi olan- yeğeni direniş üyesi Mildred Takakura, Evie'yi silah dayadı çünkü katilini serbest bıraktığı için ekibe Lawson'a güvenmediğini söyledi. Isaac, Evie ve oyuncu; Takakura'nın kendisini bekleyen ölüm cezası verilmemesini isteyeceği konusunda onu ikna etti. Geri çekildikten sonra Mildred Evie'yi serbest bıraktı ve Mildred gözaltına alındı.

Evie daha sonra Isaac ve oyuncuya direniş karargahının tehlikeye atıldığını, yani çiftlikte bir korkuluk yoluyla para gönderen finansal destekçilerinin onlarla iletişim kuramayacağını bildirdi. Daha sonra Isaac ve oyuncu direnişe yardım etti.

Bir Ölü Daha

Albertina Thenard'ın katilinin tutuklanmasının ardından, Evie ekibe Katherine'in kaybolduğunu söyledi. Zeplinde buluşmaları gerektiğini söylemişti ama Katherine asla gelmemişti. Direnişe üye olduğu için Adalet Tugayı tarafından yakalandığından korkuyordu. Ekibi, Katherine'in en son broşür dağıttığı nehir kıyısına yönlendirdi.

Daha sonra, Madeline ve oyuncu Katherine'in el ilanlarını dağıtırken yakaladığı Müfettiş Jaubert tarafından tutuklandığını öğrendiklerinde şüpheleri doğrulandı. Daha da kötüsü, Lawson'un siyasi mahkumlarının toplu olarak infaz edilmesinin planlandığını da öğrendiler.

Planlar Yattı

İnfaz gününde Jaubert, kitle infazını erteleyerek öldürüldü. Daha sonra Isaac ve oyuncu cinayetten Giulietta Capecchi'yi tutuklarken tugay, Memur Smythe'den direnişe sempati duydukları bir uyarı aldılar. Charles ve Dick kaçarken Evie ve diğer ekip üyeleri tutuklandı ve ertesi gün diğer siyasi mahkumlarla birlikte infazlarını beklemek için şehir meydanının altındaki zindana atıldı. Neyse ki, Evie için ekip Katherine ile aynı hücreye atıldı.

Daha sonra tugay tarafından tutuklanmayan dört polis zindana girmeyi başardı ve Evie, Katherine, ekip ve diğer siyasi mahkumları serbest bıraktı.

Analizler

Evie, arşivci olduğu için fiziksel ve şehir arşivini arama gerektiren delillerin analizini yapmaktadır. Analizlerin süresi nakit ile kısaltılabilir. 1 nakit, analizin süresini 30 dakika kısaltır.

Vaka #1: Concordia'ya Hoş Geldiniz!

  • Açık Kripteks (09:00:00)

Vaka #2: Yangından Kaçarken...

  • Kod (09:00:00)
  • Rakamlar Dizisi (09:00:00)

Vaka #3: Ateş Hattında

  • Rakamlar (12:00:00)
  • Posta Havalesi (09:00:00)
  • Rakamlar (06:00:00)

Vaka #4: Bir Noel Cinayeti

  • Nottaki Rakamlar (03:00:00)
  • Göçmen Numarası (06:00:00)

Vaka #5: Serada Kan Revan

  • Yazılı Mesaj (03:00:00)
  • Mesaj Numaraları (09:00:00)
  • Sabıka Fotoğrafı (06:00:00)

Vaka #6: İçinden Tren Geçen Vaka

  • Afiş (12:00:00)
  • Mesaj (09:00:00)
  • Trefusis'in Çek Defteri (06:00:00)
  • Parmak İzleri (09:00:00)

Vaka #7: Deniz Fenerinden At Beni

  • Gazete Kupürü (09:00:00)
  • Davet (06:00:00)

Vaka #8: Konuşan Ölüler

  • Rakamlar Dizisi (03:00:00)
  • El Yazısı (09:00:00)

Vaka #9: Tatlı İntikam

  • İlaç Şişesi (12:00:00)
  • Gazete Kupürü (06:00:00)
  • Şifreli Notlar (06:00:00)

Vaka #10: Pasta Yesin

  • Peçetedeki Şiir (09:00:00)
  • Siyanür Etiketi (09:00:00)
  • Alastor'un Mektupları (09:00:00)

Vaka #11: Gemideki Dümenler

  • Tehdit Notu (12:00:00)
  • Hediye Kartı Sayıları (09:00:00)
  • Rozet Sembolü (09:00:00)
  • El Yazısı (09:00:00)

Vaka #12: Maskenin Ardında

  • Rakamlar ve İşaretler (12:00:00)
  • Kurban'ın Mektubu (06:00:00)
  • Sayılar (06:00:00)

Vaka #13: Kıran Kırana

  • Seri Numarası (12:00:00)

Vaka #14: Şah Mat

  • Rakamlar Dizisi (09:00:00)

Galeri

Profili

Ayrıca

Navigasyon