Criminal Case Wiki
Advertisement
Criminal Case Wiki
Doğaüstü Soruşturmalar
Olağanüstü Araştırmalar Tanıtım.jpg
Sezon Ayrıntıları
Sezon 7
Mekân Amerika Birleşik Devletleri
Emniyet teşkilatı Doğaüstü Avcıları
Bölge adedi 6
Vaka adedi 30
İlk vaka Kana Susayanlar
(Batı)
Son vaka Öldük Öldük Dirildik
(Güney)
Önceki sezon Zamanda Yolculuk
Sonraki sezon Romantizmin Kenti

Doğaüstü Soruşturmalar Criminal Case'in yedinci sezonunun adıdır. Çıkış tarihi 17 Ekim 2019'dur.

2019 yılında geçer ve vampirler, kurt adamlar gibi doğaüstü yaratıkların gizli kalmasına, doğaüstü yaratıklar ile bunlardan haberdar olmayan insanların etkileşimleri sonucu ortaya çıkan sorunlara ve onlarla mücadeleye odaklanır.

Bölgeler

Doğaüstü Soruşturmalar, altı bölgeye ayrılmıştır ve toplamda otuz vaka bulunur.

Batı

Batı, Doğaüstü Soruşturmalar'da tahkik edilen ilk dönemdir.

Bu bölgedeki vakalar; 2019 yılında, Amerika Birleşik Devletleri'nin batı kıyılarında yer alan eyaletlerinde geçmektedir. Asi bir vampirin, güneşe karşı bağışıklık kazanıp kazıklardan etkilenmemeye yarayan bir yenilmezlik iksiri yapmasını ortaya çıkarmaya ve bunu engellemeye odaklanmaktadır.

Doğaüstü Soruşturmalar'ın birinciden beşinciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Güneybatı

Güneybatı, Doğaüstü Soruşturmalar'da tahkik edilen ikinci dönemdir.

Bu bölgedeki vakalar; Amerika Birleşik Devletleri'nin güneybatısındaki eyaletlerinde geçmektedir. Dr Aculus öldürülünce Doğaüstü Avcıları, onun katilini bulup hakkından geldikten sonra bıraktığı mektubu takip ederek bölgedeki hayvanları yaşam gücünden mahrum bırakan "kötü karanlıkların" izini sürmek için Güneybatı'ya doğru yola çıkar.

Doğaüstü Soruşturmalar'ın altıncıdan onuncuya kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Rocky Dağları

Rocky Dağları, Doğaüstü Soruşturmalar'da tahkik edilen üçüncü dönemdir.

Bu bölgedeki vakalar, Rocky Dağları boyunca uzanan Amerika Birleşik Devletleri eyaletleri Idaho, Montana, Wyoming, Utah ve Kolorado'da geçmektedir. Dünya'da kılık değiştirmiş olarak dolaşan demonları araştırmaya ve bir demon ile bir kurt adam arasında bir ittifak olasılığını araştırmaya odaklanır.

Doğaüstü Soruşturmalar'ın on birinciden on beşinciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Orta Batı

Orta Batı, Doğaüstü Soruşturmalar'da tahkik edilen dördüncü dönemdir.

Minnesota, Illinois, Iowa, Kansas ve Indiana eyaletlerini kapsayan, zihinlerini demon saldırılarından korumak için ekibin bir cadının görevini takip etmeye odaklanır. Ayrıca görünüşte doğaüstü bir yaratıkla bağlantılı bir dizi çocuk kaybolmasını araştırmaya odaklanır.

Doğaüstü Soruşturmalar'ın on altıncıdan yirminciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Doğu

Doğu, Doğaüstü Soruşturmalar'da tahkik edilen beşinci dönemdir.

Pensilvanya, New York, Massachusetts eyaletlerini; Washington D.C ve Virginia şehrini kapsayan bu bölge, destekçileri bulamadan demon kraliçesinin kafesinin beşinci ve son anahtarını bulmak ve almak için Rathimael'ın insan kimliğini bulmaya odaklanır.

Doğaüstü Soruşturmalar'ın yirmi birinciden yirmi beşinciye kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Güney

Güney, Doğaüstü Soruşturmalar'da tahkik edilen altıncı ve son dönemdir.

Güney Carolina, Georgia, Florida ve Mississippi eyaletlerini kapsayarak, demon kraliçesinin Lily Arrow ile bağlantısını araştırmaya ve aynı zamanda özgür bırakılmış demon kraliçesinin ve destekçilerinin Dünya'yı ele geçirmesini durdurmaya odaklanır.

Doğaüstü Soruşturmalar'ın yirmi altıncıdan otuzuncuya kadar olan vakaları burada geçmektedir.

Doğaüstü Soruşturmalar'ın Haritası

Doğaüstü Soruşturmalar Haritası.jpg

Galeri

Navigasyon

GTD
1. Sezon: Grimsborough | 2. Sezon: Pasifik Koyu | 3. Sezon: Dünya Turu | 4. Sezon: Geçmişin Gizemleri | 5. Sezon: Komplo |
6. Sezon: Zamanda Yolculuk | 7. Sezon: Doğaüstü Soruşturmalar | 8. Sezon: Romantizmin Kenti