Vaka Diyaloglar
Dikkat Gerilim!
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Puslu Koru
Vaka 31
Çıkış tarihi 16 Ağustos 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Barb Bellamy (Bölüm 2'de 1 görev)
Gloria Hayes (Kubbenin Altında 1)
Önceki Vaka Sudaki Kan
(Akçaağaç Tepeleri (Komplo))
Sonraki Vaka Parçalanma

Dikkat Gerilim!, Puslu Koru'nun birinci, Komplo'nun otuz birinci, Criminal Case'in ise iki yüz altmış ikinci vakasıdır.

Konu

Rupert, Mortimer Pickering kılığında DreamLife'ın kubbesine sızdıktan üç gün sonra Jones ve oyuncuyu tesisindeki bir cinayet hakkında aradı. Soruşturmayı başlatma emriyle ekip kubbeye girdi ve platformlarından birinden müdür Fred Drucker'ın elektrik çarpmış cesedini aldı.

Kısa süre sonra ekip kılık değiştirmiş Rupert'i soruşturmaya şüpheli olarak ekledi. Daha sonra güvenlik görevlisi Barb Bellamy onlara soruşturmanın geri kalanı için güvenlik detayları olacağını söyledi. Soruşturmanın ortasında Barb, güvenlik tatbikatı için onları Lab 15-J'ye geri çekilmeye zorladı. Soruşturmanın sonunda katilin, kubbe mimarı Dan Scruffinsky olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti itiraf ettikten sonra Dan, ekibe Fred'in kubbeye yeterince iyi bakmadığı için onu CEO Rozetta Pierre'e ihbar edeceğini, bu da onun kovulmasına ve Fred'in tüm kubbenin sorumluluğunun alınmasına neden olacağını söyledi. Kubbesinden sürülmek istemeyen Dan, Fred'e ev yapımı bir şok tabancası ile elektrik verdi. Hakime Powell, Dan'i 25 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Gloria ve oyuncu, kubbenin bir kez daha taranmasına izin veren arama emriyle Lab 15-J'yi kontrol etti ve Rozetta ve kubbenin açılışını kutlayan başka bir adamdan oluşan bir levha buldu. Cathy, adamı Bromden Psikiyatri Hastanesi'ne yatırılan bilim adamı Kai Gruber olarak teşhis etti. Ekibe Kai'nin kendisine neyin karışmasına neden olduğunu sormasını söyleyen kubbe terapisti Dr. Catherine Kelly ile konuştular. Dr. Kelly'nin tavsiyesi üzerine Kai'nin lav lambasını aldıktan sonra Rozetta'nın onu takip edip ona zarar vermesinden paranoyak olan Kai ile konuştular.

Diğer yandan Rupert, Jones ve oyuncuya analiz için meteoritten (kubbenin altından gelen radyasyonun kaynağı olan) bir örnek almalarını söyledi. Daha sonra platformdaki bir radyasyon ölçüm cihazından örnekler aldılar ve bu radyasyonun doğada dünya dışı olduğunu ve hatta iyileştirici özelliklere sahip olabileceğini doğruladı. Daha sonra radyasyon hakkında konuşmak için Dr. Ernesto Vega'ya gittiler ancak herhangi bir soruya cevap vermeyi reddetti.

Tüm olaylardan sonra Jones ve oyuncu bulguları hakkında Rozetta ile konuştu, ancak Rozetta onlara basitçe tüm operasyonlarının tamamen yasal olduğunu söyledi. Daha sonra Rupert ekiple temasa geçti. Sadece biri bulunduğu odaya girdikten sonra telefonu kapattı. Ekip daha sonra Rupert'ın güvenliğini sağlamak için kubbeye yöneldi.

İstatistikler

Kurban

  • Fred Drucker (Kubbenin içinde ölü bulundu)

Cinayet Silahı

  • El Yapımı Şok Tabancası

Katil

  • Dan Scruffinsky

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil elektronikten anlıyor.
  • Katil multivitamin tozu alıyor.
  • Katil bilardo oynuyor.
  • Katil mavi gömlek giyiyor.
  • Katil kızarıklıktan muzdarip.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon