FANDOM

Diane Parker
DianeParkerKomplo
Profili
Tam Adı Diane Parker
Diğer ad(lar)ı Didi
Yaşı 47
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Hayatta
Vakalar Komplo'nun çoğu vakası
Zafer Kıvılcımları

Diane Parker (d. 1971) Criminal Case'in beşinci sezonunda görünen bir ana karakterdir. Parker, Zafer Kıvılcımları'nda şüphelidir.

Profili

Diane, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nin mevcut amiridir ve 47 yaşındadır. Diane, uzun kıvırcık kahverengi saçlıdır ve üzerine camgöbeği bir polis üniforması, onun altına ise çini sarısı bir gömlek giyer. Diane ayrıca bir çift halka küpe ile gümüş ile zümrüt kolye takar.

Ebeveynleri polis olan Diane, polis akademisini birincilikle bitirmiştir. Diane, emniyet müdiresi olarak liyakate ve pratikliğe önem veren birisidir ve sakin olduğu kadar sıkı bir mizaca sahiptir. Diane bunun yanı sıra caz müziğini sever ve kocasıyla sakin akşamlar geçirmekten hoşlanır.

Zafer Kıvılcımları'nda göz damlası kullanır ve düğüm atmayı bilir.

Criminal Case'deki Rolü

Yılan Hikayesi

Oynanış

Diane, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nün amiri olduğu için bir sonraki vakaya geçmeden önce oyuncudan üç tane takım arkadaşından rapor vermesini isteyecektir.

Oyuncu, partner menüsünden Diane'i seçerek Komplo'daki her hangi bir sahneyi oynayabilir. Diane beş yardımlı bir partnerdir. (Önemli Not: Bu özellik şu anda oyunun sadece mobil versiyonunda mevcuttur.)

Galeri

Tanıtım

Diğer

Navigasyon