FANDOM

Diane Parker
DianeParkerKomplo
Profili
Tam Adı Diane Parker
Diğer ad(lar)ı Didi
Yaşı 47
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Hayatta
Vakalar Komplo'nun çoğu vakası
Haykırışımı Duyun(yalancı şüpheli)
Sıcak Kanlı(yalancı şüpheli)
Bu Duvarların Ardında(yalancı şüpheli)
Ölüler Masal Anlatmaz(yalancı şüpheli)
Sudaki Kan(yalancı şüpheli)
Parçalanma(yalancı şüpheli)
Kör Dövüşü(yalancı şüpheli)
Kamçı Zoruyla(yalancı şüpheli)
"Egemenliğin Gelsin"(yalancı şüpheli)
Zafer Kıvılcımları(şüpheli)

Diane Parker (d. 1971) Criminal Case'in beşinci sezonunda görünen bir ana karakterdir. Parker ayrıca Zafer Kıvılcımları vakasında bir şüpheli ve Haykırışımı Duyun, Sıcak Kanlı, Bu Duvarların Ardında, Ölüler Masal Anlatmaz, Sudaki Kan, Parçalanma, Kör Dövüşü, Kamçı Zoruyla ve "Egemenliğin Gelsin" vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Diane, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nin mevcut amiridir ve 47 yaşındadır. Diane, uzun kıvırcık kahverengi saçlıdır ve üzerine camgöbeği bir polis üniforması, onun altına ise çini sarısı bir gömlek giyer. Diane ayrıca bir çift halka küpe ile gümüş ile zümrüt kolye takar.

Ebeveynleri polis olan Diane, polis akademisini birincilikle bitirmiştir. Diane, emniyet müdiresi olarak liyakate ve pratikliğe önem veren birisidir ve sakin olduğu kadar sıkı bir mizaca sahiptir. Diane bunun yanı sıra caz müziğini sever ve kocasıyla sakin akşamlar geçirmekten hoşlanır.

"Zafer Kıvılcımları"nda göz damlası kullanır ve düğüm atmayı bilir.

Criminal Case'deki Rolü

Yılan Hikayesi

Şef Parker, polis departmanına döndüklerinde oyuncuya kendini tanıttı. Sıkı bir gemiyi yönettiğini söyledi, ama onlara gayet iyi anlaşacaklarını temin etti. Daha sonra Jones'un oyuncuyu, departmanın eski adli tıp görevlisi Nathan ile buluşması için hayvanat bahçesine götürmesine izin verdi.

Haykırışımı Duyun

Rocket Cow Katili'nin tutuklanmasının ardından Şef Parker, Jones ve oyuncuyu kayıp amlodipin sevkiyatını bulmaları için görevlendirdi. Rosamund'un bir suç ortağıyla birlikte çalıştığını keşfettiklerinde, Jones ve oyuncu kanıtlarını Şef'e sunarak liseyi yeniden araştırmalarını tavsiye etti.

Sıcak Kanlı

Vudu Vince'in katilinin tutuklanmasından sonra Şef Parker, Jones ve Gloria tarafından sahte iddialarla Adamakıllı'ya -striptiz kulübüne- çekildi. Orada, doğum gününü kutlamak için Kiki Shae tarafından düzenlenen bir partiyle onu şaşırttılar. Daha sonra Jasper Everett, Amir, Gabriel ve Ramirez'in bir performansını izlediler. Gösteriden sonra Ray onu 5 saatlik keman resitalini izlemeye götürdü.

Bu Duvarların Ardında

Mason Bloom'un katilinin tutuklanmasından sonra Gloria, Rupert ve oyuncu; Şef Parker'a Rupert'ı kubbelerine sızmak için bir DreamLife bilim adamını kestirip taklit etme planlarından bahsetti. Rupert inisiyatif aldığı için övgüde bulundu ancak riskin yüksek olduğuna işaret etti. Daha sonra Rupert'a meteorit hakkında elinden geldiğince çok şey öğrenmesi ve planlarını buna göre ayarlamaları için yetki verdi.

Ölüler Masal Anlatmaz

Joshua Gibson'ın katilinin tutuklanmasından sonra Cathy, DreamLife tarafından işe alınan jeolog Dr Mortimer Pickering'in İngiltere'den bir uçuştan sonra Grimsborough'ya geldiğini ve DreamLife'ın Dr. Pickering'in zaten Grimsborough'da olduğundan haberi olmadığını öğrendi. Cathy ayrıca Dr. Pickering'in Glitz Otel'de iki gece için rezervasyon yaptığını da öğrendi. Ekip daha sonra geldi ve Şef Parker'a Dr. Pickering hakkında bilgi verdi. Ekibin otele gitmesi gerekip gerekmediği sorulduğunda Şef Parker bunu reddetti ve ekibe onu durdurup iş birliği yapmasını sağlayacak bir plan hazırlamamız gerektiğini önerdi.

Daha sonra Şef Parker ve ekip, Şeytan Balığı'nın nörotoksinine panzehir uygulandıktan sonra daha iyi hissedip hissetmediğini görmek için Martine'in laboratuvarına geldi. Martine'nin iyi olduğunu gördüğü için mutluydu. Martine, kocası Ray'i su altı mağarasına daldığını gördüğünü söyledikten sonra Ray üniversiteden beri dalış yapmadığı için Şef Parker şaşırmıştı. Nedenini öğrenmek için Şef Parker ve oyuncu, ekibe yardım etmek istediğini söyleyen Ray'e sormaya karar verdi. Görüşmenin sonunda Şef Parker, oyuncudan kocası adına özür diledi.

Sudaki Kan

Cathy, belediye başkanı Martha Price'ın katilinin tutuklanmasından sonra Rupert'ın Mortimer Pickering olarak DreamLife'a gizlice girmesi gerektiğinde Rupert'ın kubbenin içinden ekiple iletişim kurmasına yardımcı olmak için bir iletişim mikroçipi takabildi. Rupert ve oyuncu daha sonra her şeyin yerinde olduğunu söylemek için Şef Parker'ın ofisine gitti. Orada Şef Parker kubbeye sızma planının üzerinden geçti ve Rupert'a amacının DreamLife'ın meteorit ile tam olarak ne yaptığını bulmak olduğunu söyledi. Ayrıca Rupert'a ne yaparsa yapsın kendisini gereksiz bir tehlikeye atmamasını söyledi.

Parçalanma

Ekip, Rupert'ın katilinin tutuklanmasından sonra DreamLife'ın gizemli meteoritini sakladığı laboratuvara erişmek için gereken her şeyi alabildi. Bundan sonra Jones ve oyuncu, şüphe uyandırmamak için gece yarısı yapmaları şartıyla ekibin laboratuvara sızmasına izin veren Şef Parker ile konuştu.

Daha sonra Şef Parker, tüm ekip ve Alex ile birlikte Rupert'ın cenazesine gitti. Orada Şef Parker, cenazede Rupert'ın sıkı çalışması ve adanmışlığının polis gücünün ölçülemez sayıda suçu çözmesine yardımcı olduğunu ve ekibin bunun için her zaman minnettar olacağını söyledi.

Cenazeden sonra akşam karanlığında Şef Parker, ekibe meteorit laboratuvarına sızmak için DreamLife'a gitmelerini söyledi.

Kör Dövüşü

Kamçı Zoruyla

"Egemenliğin Gelsin"

Zafer Kıvılcımları

Oynanış

Diane, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nün amiri olduğu için bir sonraki vakaya geçmeden önce oyuncudan üç tane takım arkadaşından rapor vermesini isteyecektir.

Oyuncu, partner menüsünden Diane'i seçerek Komplo'daki her hangi bir sahneyi oynayabilir. Diane beş yardımlı bir partnerdir. (Önemli Not: Bu özellik şu anda oyunun sadece mobil versiyonunda mevcuttur.)

Galeri

Tanıtım

Diğer

Navigasyon