FANDOM

Vaka Diyaloglar
Deli Dünya
Deli Dünya
Vaka Ayrıntıları
Sezon 7
Şehir Doğaüstü Soruşturmalar
Bölge Güneybatı
Vaka 9
Çıkış tarihi 12 Aralık 2019
Partner Gwen Harper
Ben Shepherd (Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu Yana 4)
Önceki Vaka Hashtag Cinayet
Sonraki Vaka Geçmişin Hayaleti

Deli Dünya Güneybatı'nın dördüncü, Doğaüstü Soruşturmalar'ın dokuzuncu, Criminal Case'in ise üç yüz otuz birinci vakasıdır.

Konu

Gwen ve oyuncu, El Paso'daki Blackmoor İltica'ya girmek için gece müfettişleri olarak gizlenmişlerdi, sadece kafatasının küvette açık olduğu Dr Lucrezia Stein'ı buldular.

Kurbanın asistanı Adam Enstrom, ara soruşturma, ekibe, hastalardan biri olan eski polis polisi Greg Schmidt'in kaçtığını ve ekibi Greg'i ilticaya döndürmesini istedi. Daha sonra, Felix yüzüne ürpertici bir maske taktıktan sonra panikledi. Ekip daha sonra Adam'ı cinayetten tutuklamak için yeterli kanıt buldu.

Adam Lucrezia'nın yaratıldığını, önceki hastalarının dikişli vücut kısımlarından yapılmış olduğunu, hayata getirdiğini ve daha sonra yardımcısı olmaya uygun olana kadar Lucrezia tarafından akıl hocalığı yaptığını itiraf etti. Yaratıcısının hastaları için empati eksikliğini fark ederek, onu yatıştırdı ve onu tedavi etmek için kuyu delme burgusu sürecine başladı ve yanlışlıkla onu öldürdü.

Tutuklama sonrası kurbanın eşlik ettiği ikizler Charity & Mercy, takıma Adam'ın sığınma yurdunda ölü olduğunu gördüklerini söyledi. Ben ve oyuncu, vücudunda intihar notu bulunan aşırı dozda ilaçtan aşırı dozda öldüğünü buldu. Ekip daha sonra Adem için bir gömü ve cenaze töreni düzenledi, sadece ekibin ilticadaki son suçlarının kanıtlarını sakladığını düşünen Ajan George Mathison tarafından yakalandı. Lucrezia'nın istismar kızı Savannah Austin, takıma kefil oldu ve Mathison'a annesinin suçlu olduğunu ve iltica talebinin kapatılması gerektiğini gösterdi.

Bu arada Gwen ve oyuncu Greg ile iltica olayından önce araştırdığı tarot cinayetleri hakkında konuştu. Schmidt, bulgularını çevrimiçi yüklediği gizli bir dosyada tuttuğunu söyledi. Ekip şifreyi bulduktan sonra, Hope Schmidt'in bulgularını keşfetti: beş yıl önce, Abigail Riley adında bir kız altı arkadaşı Teksas, Amarillo'da kalırken boğulmadan öldü. Ölümü kaza geçirirken, Greg faul oynadığından şüphelendi. Daha sonra üç tarot cinayeti sona erdiğinde, üç suçlunun öldüğünde Riley'nin üç arkadaşı olduğu bulundu. Hope daha sonra Jesse Adams, Justine Bankston ve R.J. Fielding diğer üçü oldu.

İstatistikler

Kurban

  • Dr. Lucrezia Stein (Başında bir delik açılmış olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Trepanasyon aracı

Katil

  • Adam Enstrom

Şüpheliler

Yalancı Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil lapa yiyor.
  • Katil klostrofobik.
  • Katil Link 4 oynuyor.
  • Katil yara izine sahip.
  • Katil erkek.
V331KP

Suç Mahalleri

Bölümler

1. Bölüm:

V331B1

2. Bölüm:

V331B2

3. Bölüm:

V331B3

Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu Yana 4:

Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu Yana

Navigasyon