Vaka Diyaloglar
Cinayet Tarlaları
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Bahar Çayırları
Vaka 43
Çıkış tarihi 8 Kasım 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
Gabriel Herrera (Felaket Tohumları 1)
Roy Loukas (Felaket Tohumları 1)
Önceki Vaka Kamçı Zoruyla
(Üniversite (Komplo))
Sonraki Vaka Kırk Katır mı...

Cinayet Tarlaları Bahar Çayırları'nın ilk, Komplo'nun 43. vakasıdır. Criminal Case'in ise 274. vakasıdır.

Konu

Bahar Çayırları'na vardıktan sonra Şef Parker, Gloria ve oyuncuya yerel bir mısır tarlasındaki yangını anlattı ve ekibi oraya gitmeye teşvik etti ve burada Şerif Yardımcısı Gus McGuff'ı göğsünde büyük bir av tüfeği yarasıyla buldular.

Soruşturma sırasında birkaç gönüllü itfaiyeci, Gloria'ya bir kum torbası çarpmasına neden olan bir patlamayı önlemek için bir gübre ambarını yangından korumak için ekipten yardım istedi. Soruşturmanın ortasında Ramirez onlara, Mia Loukas'ın babası Şerif Roy Loukas'ın şüpheli olduğu için cinayeti soruşturma yetkisinin olmaması nedeniyle kızıyla kavga ettiğini söyledi. Soruşturmanın sonunda katilin, mısır çiftçisi Cody Mays olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti itiraf ettiğinde Cody, mısır tarlalarını ateşe vermesi ve tanık bırakmaması için birisinin ona rüşvet verdiğini söyledi. Gus'ın işi yaptığını gördüğünde onu, namusu DIY testereyle kesik bir av tüfeği ile göğsünün açık noktasından vurdu. Cody, kendisine kimin rüşvet verdiğini bilmediğini söyledikten sonra Hakime Powell onu 50 yıl hapis cezasına çarptırdı. Duruşma sonrası Şef Parker ekibe, yangının komşu tarlalara sıçradığını, bölgeyi tahrip ettiğini ve mahsulün çoğunu yok ettiğini söyledi.

Gloria ve oyuncu daha sonra rüşvet hakkında daha fazla bilgi edinmek için Cody'ye gitti. Takım elbiseli bir kişinin çiftliğine geldiğini, tapuyu yapması için kendisine ödeme yaptığını ve ardından işin bittiğini "Fornax"a söyleyerek ayrıldığını söyledi. Ekip daha sonra araştırmak için ahıra gitti ve pembe plastiğe sarılmış nakit tomarını buldular, ki bu Bahar Çayırları'ndaki iki tarım işletmesi şirketi tarafından kullanılan bir ambalaj paketiydi: AgriMeadows ve GrimFoods. Ekip daha sonra kimsenin kendisine yaklaşmadığını söyleyen tavuk çiftçisi Abby Lee ile konuştu ancak ekibe her iki şirketin de sergi açacağı sığır fuarına katılmalarını söyledi.

Diğer yandan Gabriel ve oyuncu, Mia ve Şerif Loukas'ın kavgalarından sonra barışmalarına yardım etti. Tüm olaylardan sonra Şef Parker, ekibe suç komplosunun kanıtını bulmak için sığır fuarına gitmeye hazırlanmalarını söyledi.

İstatistikler

Kurban

  • Gus McGuff (Yanan alanda vurularak öldürülmüş olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Av Tüfeği

Katil

  • Cody Mays

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil ata biniyor.
  • Katil nikotin sakızı çiğniyor.
  • Katil Almanak okuyor.
  • Katil is lekesiyle geziyor.
  • Katil hasır kovboy şapkası takıyor.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon