FANDOM

Vaka Diyaloglar
Bu Duvarların Ardında
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Akçaağaç Tepeleri
Vaka 27
Çıkış tarihi 19 Temmuz 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
Chelsea Bloom (Aramızdaki Şeytanlar 3)
Rupert Winchester (Aramızdaki Şeytanlar 3'de 1 görev)
Önceki Vaka Tasmasını Koparan...
Sonraki Vaka Ölüler Masal Anlatmaz

Bu Duvarların Ardında, Akçaağaç Tepeleri (Komplo)'nun üçüncü Komplo'nun yirmi yedinci, Criminal Case'in ise iki yüz elli sekizinci vakasıdır.

Konu

Polis memuru Mia Loukas bir cinayeti ekibine haber verdikten sonra Şef Parker, Gloria ve oyuncuyu Bloom ailesinin kalesine gönderdi ve burada Bloom ailesinin varisi Mason Bloom'un cesedini göğsünden çıkıntılı bir teberle topladılar.

Daha sonra, büyük annesi Violet Bloom'u akçaağaç bahçelerine götüren Chelsea Bloom'a bir kadının çığlıklarını takip ettiler, böylece aileyi ele geçiren kötülükten kaçabilirlerdi. Daha sonra, Clive Bloom ve köpeğinin kaleyi keşfetmeye karar veren Carter Hayes'e saldırmasını engellemek zorunda kaldılar. Soruşturmanın sonunda katilin Violet olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti itiraf eden Violet, Mason'un aile hizmetçisi Anita Diaz ile çıktığını öğrendiğini, onu hamile bıraktığını ve sonunda onunla kaçmayı planladığını söyledi. Yeni çocuğun Bloom soy ağacının saflığını yok edeceğini düşünürken, torununu bir teberle kalbinden bıçakladı ve Anita'yı oğluna tek başına bakmaya zorladı. Hakime Powell, Violet'i 15 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Duruşmadan sonra Tony Marconi, Gloria ve oyuncuya kubbeye giren ve çıkan çok sayıda bilim insanı olduğunu ve çalışanlarından birinin uçuş numarasını açıklamasını sağladığını söyledi. Uçuş numarasını, Rupert ile aynı zamanda Oxford Üniversitesi'nde okuyan jeolog Mortimer Pickering'e ait olan akçaağaç bahçesinde buldular. Mortimer'ın niyetini öğrendikten sonra Rupert, onu taklit etmeye gönüllü oldu ve daha önce Jasper'dan jeoloji hakkında bilgi edinen DreamLife hakkında bilgi almak için kubbeye sızdı. Ekip Mortimer'a göz kulak olurken Şef Parker plana izin verdi.

Diğer yandan oyuncu, Chelsea'nin Anita'yı bulmasına yardım etti ve Mason'un eski bebek çıngırağını verdi. Tüm olaylardan sonra Amir, Rupert'ın yokluğunda Şeytan Balığı için panzehir yapmak için Martine'e yardım etmeye gönüllü oldu. Kısa bir süre sonra Martine, ekibe balıkları daha fazla araştırmak için dalmaya gitmelerini önerdi.

İstatistikler

Kurban

  • Mason Bloom (Teber saplanmış olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Teber

Katil

  • Violet Bloom

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil şıra içiyor.
  • Katil kil hedefle atış yapıyor.
  • Katil Latince biliyor.
  • Katil 40 yaşın üstünde.
  • Katil kırmızı giyiyor.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon