FANDOM

Vaka Diyaloglar
Bir Koca Ayağı Çukurda
Bir Koca Ayağı Çukurda
Vaka Ayrıntıları
Sezon 7
Şehir Doğaüstü Soruşturmalar
Bölge Batı
Vaka 2
Çıkış tarihi 24 Ekim 2019
Partner Luke Fernandez (Bütün Bölümler)
Gwen Harper & Ben Shepherd (Kan Tadı 2)
Önceki Vaka Kana Susayanlar
Sonraki Vaka Black Ridge'in Laneti

Bir Koca Ayağı Çukurda Batı'nın ve Doğaüstü Soruşturmalar'ın ikinci, Criminal Case'in ise üç yüz yirmi dördüncü vakasıdır.

Konu

Luke ve oyuncu, Mina Reynolds'un iPear'ından gelen sinyali takip ederek Oregon ormanlarına gider. Ancak orada ekip, ölümüne dövülmüş Koca Ayak'ı buldu.

Soruşturmanın ortasında, Gwen ekibe mağara barındaki birisinin ormanda bir koca ayak gördüğü için övündüğüne kulak misafiri olduğunu söyledi. Daha sonra takım müzeye geri döndüğünde, Luke'un kafasına bir hayvan kafatası düştü ve müze küratörü Darius Wexler'in onu çıkartması on dakika sürdü. Ekip, cinayetten suçlu Elwood Grimes'ı tutuklayacak kadar kanıt buldu.

Elwood; Wexler'in, Koca Ayak'ı canlı olarak yakalayabildiği takdirde, Koca Ayak'ın parçaladığı araçlarının yerine para vermeyi teklif ettiğini itiraf etti. Elwood tuzağı kurmak için ormana gittiğinde, Koca Ayak ona saldırmaya başladı. Elwood daha sonra eline bir taş aldı ve onu ölümüne dövdü. Şef Arrow daha sonra, Elwood'a intikam almak için geri kalan koca ayaklar gelmeden önce şehir dışına çıkmasını tavsiye etti.

Yargılamadan sonra Luke ve oyuncu Wexler'ın yasa dışı aktivitelerini araştırır. Suçunun doğaüstü doğası nedeniyle Wexler hakkında hiçbir yasal otorite bulunmayan ekip, yasa dışı işlerinin kanıtını bulmak için yola çıkmıştır. Ekip kısa bir süre sonra Wexler'in, Türkiye'de Bizans Öncesi Enstitüsü'nden çalınmış bir muskanın "albıs"ı çağırmak için kullandığını keşfeder. Bu durumu polise ihbar eden ekip, Wexler'in tutuklanmasını sağlar.

Bu arada, Gwen ve oyuncu ormanda Mina'nın elbisesinden çayla lekelenmiş bir parça buldular. Çay partisini seven bir vampir olan Bathsheba'dan, vampir Fabien de la Mort'un kendisine vermiş olduğu cevabını verdiği her türlü ipucunu sordular. Fabien daha sonra ekibine, Gwen'e erkek arkadaşı Pierce Cromwell'in bir vampir olduğunu söylemeden önce ormanda bir mağara yakınında kumaş bulduğunu söyledi. Gwen bunu duyup şok geçirince oyuncu, Ben ile mağara bulma ekipmanı almak için mağara barına gitti, Hope, cihazı, Mina'nın bulunduğu mağarayı bulmak için kullandı. Ekip daha sonra kendisni bir vampirini kaçırdığını söyleyen Mina'yı buldu. Mina, "Bakire kanı" ve "Black Ridge" hakkında bir şeyler mırıldanıyordu. Ekip, Mina'yı mağaradan kurtardı.

Vakanın sonunda ekip, vampirlerin ayinler düzenlediği Nevada'daki hayalet kasaba Black Ridge'e gitmek üzere yola çıktı.

İstatistikler

Kurban

  • Koca Ayak (Piknik alanının orada başına darbe almış olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Taş

Katil

  • Elwood Grimes

Şüpheliler

Yalancı Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil karışık çerez yiyor.
  • Katil yürüyüş botu giyiyor.
  • Katil böcek kovucu kullanıyor.
  • Katil sakallı.
  • Katil ekose giyiyor.
V324KP

Suç Mahalleri

Bölümler

1. Bölüm:

V324B1

  • Soruştur: Puslu Orman. (Delil: Kurbanın Cesedi)
  • Yeniden Soruştur: Puslu Orman. (Deliller: Yosun Yığını, Güvenlik Yeleği [Logo])
  • İncele: Yosun Yığını. (Sonuç: Su Şişesi; Yeni Şüpheli: Marigold Carson)
  • Marigold Carson ile cinayet hakkında konuş.
  • İncele: Logo.

2. Bölüm:

V324B2

3. Bölüm:

V324B3

Kan Tadı 2:

Kan Tadı

Ek Bilgi

  • Vakanın adı, "Yaşayacak çok az zamanı kalmış olmak; çok yaşlanmış olmak" anlamına gelen "bir ayağı çukurda olmak" deyiminden esinlenilmiştir.
  • Bu vaka, bir suç mahallinin ana soruşturma sırasında birden fazla kez incelendiği vakalardan biridir.

Navigasyon