FANDOM

Bathsheba
Bath2
Profili
Boyu 5'8" (1,72m)
Yaşı 376
Ağırlığı 135 lbs (62 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Bir Koca Ayağı Çukurda
Ölümsüzler Savaşı
Keçileri Kaçırma!

Bathsheba (d. 1643) Bir Koca Ayağı Çukurda, Ölümsüzler Savaşı ve Keçileri Kaçırma! vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Bathsheba 376 yaşında bir vampirdir. Mavi gözleri ve büyük kırmızı ekose yaylarla süslenmiş platin sarı saçları vardır. Beyaz desenli bir bluzun üzerine kırmızı bir ceket giyer.

Bathsheba "Bir Koca Ayağı Çukurda"da karışık çerez yer.

Bathsheba "Keçileri Kaçırma!"da cajeta yer.

Criminal Case'teki Rolü

Bir Koca Ayağı Çukurda

Bathsheba, Koca Ayak'a yaptığı çiçek tacının üzerine şüpheli olmuştur. Oyuncu cinayetten bahsettiğinde şok oldu ve takıma en iyi arkadaşı olduğunu söyledi. Bulursa katilin kanını emmekle tehdit etti. Daha sonra takıma arkadaşı olmak isteyip istemediklerini sordu ve onları bir çay partisine davet ettikten sonra oyuncu Bathsheba'nın yanından ayrılır.

Oyuncu, Koca Ayak'ın çay fincanında Bathsheba'nın kanını görünce bir kez daha sorgulamak istedi. Koca Ayak'ın kendisine gönüllü olarak verdiğini ve asla ona zarar vermeyeceğini iddia etti. Şef Arrow vampirlerin insan kanına sahip olamayacağını söylediğinden, Koca Ayak Bathsheba'ya bir insana yakın olduğu için cömertlik kanını vermişti.

Elwood Grimes katil çıkması üzerine Bathsheba masum bulunmuştur. Ancak Mina Reynolds'un kaybolması üzerine ilk olarak Bathsheba'yı sorgulamıştır. Mina'nın elbisesi Gri Kont çayı ile lekelenmiş ve onlar Bathsheba tarafından yönelen bir hurda buldular. Bathsheba onlara Mina'nın kaçırılması hakkında hiçbir şey bilmediğini ve Fabien de la Mort'un diğer vampirin ona notu verdiğini ve ekibin Fabien'i sorgulamasını istedi.

Ölümsüzler Savaşı

Keçileri Kaçırma!

Galeri