FANDOM

Vaka Diyaloglar
Ateşimi Yak
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Akçaağaç Tepeleri
Vaka 29
Çıkış tarihi 2 Ağustos 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
Rupert Winchester (Aramızdaki Şeytanlar 5)
Önceki Vaka Ölüler Masal Anlatmaz
Sonraki Vaka Sudaki Kan

Ateşimi Yak, Akçaağaç Tepeleri (Komplo)'nun beşinci, Komplo'nun yirmi dokuzuncu, Criminal Case'in ise iki yüzüncü vakasıdır.

Konu

Gloria ve oyuncu, Mortimer Pickering'i engellemek için Celine Dernier'ın Glitz Otel'deki ödül törenine katıldı. Etkinlik sırasında, bir kadının çığlıklarını Celine'in yanarak öldürüldüğü otelin bahçelerine kadar takip ettiler.

Daha sonra ekip, Celine'in köpeği Plopsie'yi okuma odasında konuklara havlarken buldu. Soruşturmanın ortasında Mia Loukas, ekibe garson Crispin Ruff'un Celine'e karşı yasaklama emri çıkardığını söyledi. Soruşturmanın sonunda katilin aktör Cliff Montgomery olduğu ortaya çıkmıştır.

Cliff cinayeti kabul ettikten sonra, Celine'in Ivywood'daki her aktrisle yattığına dair söylentileri yaydığını ve sonunda karısının onu terk etmesine yol açtığını itiraf ettiğini söyledi. Öfkeli Cliff, Celine'e absent fırlattı ve onu bir meşale ile ateşe verdi. Hakime Powell, Cliff'i 14 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Duruşma sonrası Gloria, Rupert ve oyuncu okuma odasında Mortimer ile konuştular ve Rupert'a -Mortimer ve Rupert'in Oxford Üniversitesi'nde uydurduğu gizli bir dilde- DreamLife'ın ona bir dinleme cihazı verdiğini söyledi. Okuma odasında çantasındaydı. Rupert ve oyuncu, Cathy'nin hatayı devre dışı bırakmak ve Rupert'ın cihazın sahibi olarak tanınmasını sağlamak için değiştirdiği cihazı buldu.

Daha sonra Rozetta Pierre'in kendisiyle "nadir bir jeolojik örneği" incelemek için iletişime geçtiğini söyleyen Mortimer ile konuştular. Ancak çeşitli ifşa etmeme anlaşmaları imzalamak zorunda kaldıktan, dinleme cihazını aldıktan ve Rozetta'dan kubbedeki radyasyonun zararsız olduğunu duyduktan sonra şirketin onları uzak tutmak için kamuoyuna kubbe hakkında söylediklerinin aksine hızla şüphelenmeye başladı. Daha sonra Mortimer, polisin tanık koruma programında kalırken Rupert ile geçiş yapmayı kabul etti.

Diğer yandan Ray Parker, Gloria ve oyuncuya arkeologların Şeytan Balığı ile ilgili bir Xerda tableti ortaya çıkardığını söyledi. Ekibi tablet için bahçeye yönlendirdi, bu da belirli bir Xerda şarkısının bölgedeki tüm Şeytan Balığı'nı çekebildiğini söyledi. Martine daha sonra şehirdeki tüm balıkları çekmek ve tuzağa düşürmek için birinin tiz şarkıyı söylemesini önerdi. Akort çatalını ona verdikten sonra Lola Vallez Xerda şarkısını söyledi ve Hayvan Kontrol nihayet şehirdeki tüm Şeytan Balığı'nı yakalayabildi.

Tüm olaylardan sonra Jones ekibe başkan Martha Price'ın suikasta kurban gittiğini bildirdi.

İstatistikler

Kurban

  • Celine Dernier (Yakılarak öldürülmüş)

Cinayet Silahı

  • Ateş

Katil

  • Cliff Montgomery

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil absent içiyor.
  • Katil istiridye yiyor.
  • Katil tuzlu peeling kullanıyor.
  • Katil mavi gözlü.
  • Katil balık pulu deseni giyiyor.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon