FANDOM

Amir Devani
AmirDevaniKomplo
Profili
Tam Adı Amir Devani
Yaşı 25
Ağırlığı 133 lbs (60 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Komplo'nun çoğu vakası
Kırık Hatlar(yalancı şüpheli)
Armudu Yuttu(yalancı şüpheli)
Dans Pistinde Cinayet(yalancı şüpheli)
Ceset Pozu(yalancı şüpheli)
Yaşlılara Acıma Yok(yalancı şüpheli)
Parçalanma(yalancı şüpheli)
İki Arada Bir Kayada(yalancı şüpheli)
Soğukkanlılıkla(yalancı şüpheli)
Ne Ekersen Onu Biçersin(yalancı şüpheli)
Sönen Umutlar(yalancı şüpheli)
Zafer Kıvılcımları(yalancı şüpheli)

Amir Devani Criminal Case'in beşinci sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir. Amir ayrıca Kırık Hatlar, Armudu Yuttu, Dans Pistinde Cinayet, Ceset Pozu, Yaşlılara Acıma Yok, Parçalanma, İki Arada Bir Kayada, Soğukkanlılıkla, Ne Ekersen Onu Biçersin, Sönen Umutlar ve Zafer Kıvılcımları vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Amir, Grimsborough Emniyet Müdürlüğü'nde laboratuvar stajyeridir. Amir kısa dağınık siyah saçlıdır, kareli turuncu-mavi bir gömleğin üstüne beyaz bir laboratuvar önlüğü giyer ve önlüğünün sol üst cebinde yeşil bir akıllı telefon vardır.

"Kırık Hatlar"da Amir'in kafası bandajlıdır.

"Yaşlılara Acıma Yok"ta laboratuvar önlüğünü çıkarmıştır.

Criminal Case'teki Rolü

Kırık Hatlar

Greg Gibbs'in katili tutuklandıktan sonra Jasper Everett, artçı deprem sırasında kafa travması geçiren Amir hakkında yardım istemek için oyuncuya geldi. Amir'i tedavi etmek için Dr Gibbs kliniğinden ilaç alındıktan sonra, Jasper ve oyuncu nasıl olduğunu görmek için onu ziyaret etti.

Oyuncuya ilacı bulduğu için teşekkür etti ve Jasper'ın Saklı Dosyalar filmini onunla birlikte izlemesini sağlamak için hastalığını kullandı.

Armudu Yuttu

Paul Gigs'ın katili tutuklandıktan sonra, Amir oyuncuya yaklaştı ve onlardan o gece DreamLife'ın lansman partisi için bir bilet almalarında yardım istedi. Amir ve oyuncu daha sonra Rozetta Pierre'i bulmak ve ondan bir bilet istemek için yeşil çizgiye gitti. Sonuçta, Rozetta'yı kodlu ve kilitli bir tablet olduğunu söyleyerek onlara ücretsiz bir bilet vermekten memnun olan HIP restoranına kadar takip edebildiler. Oyuncu tabletin kilidini açabildi ve böylece Amir ve başka bir kişi gidebilirdi. Amir, Jasper'ı davet etmek isterken meşgul olduğunu, bunun yerine Rupert'i davet etmek istediğini söyledi.

Rupert'i başarılı bir şekilde ikna etmeyi başardılar ve böylece üçü fırlatma partisine gitti. Lansmanında DreamLife, oyuncuların hayallerine uygun bir dünya keşfetmelerine olanak tanıyan yeni sanal gerçeklik sistemlerini tanıttı. Partiden sonra Amir, teknolojinin beklendiği kadar çığır açıcı olmadığını, ancak yine de etkileyici olduğunu söyledi.

Dans Pistinde Cinayet

Kalua Kaboom'un katili tutuklandıktan sonra Amir, oyuncuya Riverside Market'teki toplantısında görünmediği için Rupert için endişeli olduğunu söyledi. Oyuncu daha sonra Rupert'i bulmak için yüzen pazara gitmek için ona katıldı, nihayet Rupert'in İngiltere Kraliçesi ile ikindi çayı almak için DreamLife'ın sanal gerçeklik oyununu oynamakla meşgul olduğunu göstermediğini öğrendi. Amir, Rupert'e fantezi olduğunu ve gerçek hayatta insanların onun için endişelenebileceğini hatırladığı sürece Rupert'e oyunda iyi olduğunu söyledi.

Ceset Pozu

Scott Morris'in katili tutuklandıktan sonra Amir, Gloria ve oyuncu ile ortadan kaybolan Rupert hakkında konuştu. Rupert'in DreamLife'ın sanal gerçeklik oyununa bağımlı hale gelmesiyle ilgili endişelerini dile getirdikten sonra onlara Cathy'den yoga stüdyosunun dışında olduğunu söyleyen Rupert'in iş telefonunu bulmasını istediğini söyledi.

Bu Gloria ve oyuncuyu bahçeye yöneltti.

Yaşlılara Acıma Yok

Sam Chey'in katilinin tutuklanmasının ardından oyuncu Jasper'ın Amir ile yıl dönümü pikniğine hazırlanmasına yardımcı oldu. Oyuncu Amir için bir casus papyon elde ettikten sonra Jasper, Amir'i piknikle şaşırtabildi. Sonra ikisi yıl dönümünü kutlamak için oyuncudan ayrıldı.

Parçalanma

İki Arada Bir Kayada

Soğukkanlılıkla

Marconi'ye Bir Kokteyl

Ne Ekersen Onu Biçersin

Sönen Umutlar

Zafer Kıvılcımları

Analizler

Amir, laboratuvar stajyeri olduğu için kendisine Rupert tarafından verilen fiziksel, biyolojik ve klinik delillerin analizini yapmaktadır. Bu analizler genellikle 3 saat (6 Nakit) ile 15 saat (30 Nakit) arasında değişmektedir. 1 Nakit vererek ise analizin süresi 30 dakika kısaltılabilir.

Amir'in yaptığı analizler aşağıdaki gibidir.

Vaka #3: En Hüzünlü Nota

  • Tüyler (12:00:00)

Vaka #4: Tam Kalbinden

  • Sarı Toz (15:00:00)

Vaka #5: Çılgın Gençlik

  • El Havlusu (15:00:00)

Vaka #6: Haykırışımı Duyun

  • Mantar Kutusu (09:00:00)

Vaka #8: Duvardaki Ceset

  • Yeşil Madde (12:00:00)

Galeri

Navigasyon