FANDOM

Amanda Harrison
AHarrisonSupernatural
Profili

Profil

Amanda 51 yaşında bir ruhsal şifacıdır. Kısa, boyalı pembe saçları ve mavi gözleri ve yüzünde hafif kırışıklıklar var. Baskın kahverengi Afrika baskısı, cerulean, sarı ve beyaz kuşaklı kısa kollu panço giyiyor. Ek olarak, turkuaz tüy küpeleri spor yapıyor. Amanda'nın tarot kartlarını okuduğu bilinmektedir.

Criminal Case'deki Rolü

Amanda, Gwen ve cinayeti yapan oyuncuyu uyardıktan sonra şüpheli oldu. Kurbanı tespit etti ve Rainee'nin topluluk için yeni olduğunu açıkladı. Ekibe, aurasında Rainee için kötü bir şey geldiğini gördüğünü ve cinayetin ruhu boyunca yankılantığını söyledi. Daha sonra Rainee'nin Cathedral Rock'taki insanları iyileştirdiğini ve ekibi bölgeyi aramasını istediğini açıkladı.

Amanda kurbanı sahtekarlık olarak nitelendirdiği için tekrar konuşuldu. Ekibe Rainee ne kadar uzun süre çalışırsa, kendine o kadar az inandığını ve ne yaptığını söyledi. Sadece para için pratik yaptı, topluluktaki diğer tüm enerji sanat uygulayıcılarının itibarını mahvetmekle tehdit etti.

Amanda, Rainee cinayetiyle Jesse Adams hapsedildikten sonra masum bulundu. Daha sonra, Felix ve oyuncu Amanda ile Amanda'nın Lily'nin kaderini öngördüğünü öğrendikten sonra Şef Arrow ve şef'in karısı hatırlayıp hatırlamadığını sormak için konuştu. Bazı sorulardan sonra Amanda, şef ve karısını hatırlattı ve Rainee'nin ofisinde bir oda ve kahvaltı olan bir oda kiraladıklarını açıkladı. Daha sonra hala ofiste olan bir kalıntısı olduğunu öne sürdü, Felix'i ve oyuncuyu orada aramalarını istedi.