Vaka Diyaloglar
Şeker mi Şaka mı?
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Üniversite (Komplo)
Vaka 41
Çıkış tarihi 25 Ekim 2018
Partner Gloria Hayes (Bütün Bölümler)
David Jones (İlk Günah 5)
Önceki Vaka Oyun, Set, Cinayet
Sonraki Vaka Kamçı Zoruyla

Şeker mi Şaka mı?, Üniversite (Komplo)'nun 5., Komplo'nun 41. vakasıdır. Criminal Case'in ise 272. vakasıdır.

Konu

Gloria ve oyuncu, Rita onlara orada bir karışıklık olduğunu bildirdikten sonra Gregory Lynn'in evinde Cadılar Bayramı partisine gitti. Evinin dışında Gregory'nin cesedini omuzdan kalçaya yarı yarıya kesilmiş halde buldular.

Daha sonra Mia Loukas, cadı gibi giyinmiş birinin olay yerinden bir kostüm dükkanına kaçtığını ve bunun kostüm dükkanı sahibi Lily Chen olduğunu bildirdi. Daha sonra Ramirez, kurbanla bir ruh tahtası kullanarak konuştuğuna inandı. Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın erkek kardeşi Adrian Lynn olduğu ortaya çıkmıştır.

Adrian, cinayeti itiraf etmesi üzerine erkek kardeşinin kız arkadaşı Polly O'Brien'a aşık olduğunu söyledi. Kendisinin Polly'e olan aşkını Gregory reddettikten sonra Adrian daha sert önlemler almaya karar verdi, herkes partiyi yatak odasına götürdükten sonra Gregory'yi evin dışına çekip yaşadığı çiftlikte bulduğu bir tırpanla onu ikiye böldü. Sonra Lily'ye cinayeti asmak için Gregory'nin ağzına bir ruh tahtası levhası koydu. Hakime Powell, cinayetten psikiyatrik danışmanlık ile onu 37 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Duruşma sonrası azaltılmış hapis cezası karşılığında Monica Pozie, Jones ve oyuncuya Rozetta Pierre'in hücre hapsinden ziyaret odasına nakledilirken Gregory'nin Cadılar Bayramı partisinden bahsettiğini duyduğunu söyledi. Ekip Gregory'nin evinin dışında Azeeb Patel'e ait olan Rozetta için bir ziyaret kartı buldu. Sorgulama üzerine Azeeb Rozetta'nın ona Ad Astra üyeleriyle paylaşmak için bir kart verdiğini söyledi. Azeeb onlara parti sırasında kartı kaybettiğini söyledikten sonra ekip Gregory'nin yatak odasını aradı ve bir müzik kartı buldu, ki bu "Kevin Charles sorunuyla ilgileneceğinize güveniyorum" şeklinde bir Mors kodu mesajı iletiyordu. Ekip daha sonra Kevin'in evine bir memur göndermeye karar verdi.

Diğer yandan eski kocasının isteği üzerine Gloria ve oyuncu, Lily ve Martine'in yardımıyla Carter'ın kostüm krizini çözdü. Tüm olaylardan sonra Şef Parker, Kevin'in iş yerine ve evine memurlar gönderdiğini ve Cathy'yi Ad Astralılar'ı takip etmesi için görevlendirdiğini söyledi. Birkaç saat sonra Cathy, ekibe Courtney Guerra'yı manzara terasına kadar takip ettiğini söyledi. Ekip oraya gitmeden önce Mia, Kevin'in ölü bulunduğunu söyledi.

İstatistikler

Kurban

  • Gregory Lynn (Omzundan kalçasına kadar yarılmış olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Tırpan

Katil

  • Adrian Lynn

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil ruh çağırma tahtası kullanıyor.
  • Katil Mekanik Mandalina'yı okumuş.
  • Katil Ölü Dirilten içiyor.
  • Katil simli giyiniyor.
  • Katil mavi gözlü.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon