Vaka Diyaloglar
İn Vino Veritas
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Bahar Çayırları
Vaka 47
Çıkış tarihi 6 Aralık 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Gloria Hayes (Felaket Tohumları 5)
Sofia Quadrelli (Felaket Tohumları 5)
Önceki Vaka Kurbanlık Domuz Gibi
Sonraki Vaka "Egemenliğin Gelsin"

İn Vino Veritas Bahar Çayırları'nın 5., Komplo'nun 47. vakasıdır. Criminal Case'in ise 278. vakasıdır.

Konu

Jones ve oyuncu, Christian Bateman'ı hapishaneden erken tahliyesi ve Ad Astra hakkında sorgulamak için Villa Bateman'a (Bateman'ın villası) yöneldi. Ancak villadaki verandada Bateman'ın annesi Cora Bateman'ı bir fıçı şarap içinde boğulmuş olarak buldular.

Daha sonra Ramirez, villanın altında sadece villanın şarap mahzeni olduğu ortaya çıkan "gizli bir oda" buldu. Soruşturmanın ortasında Jones ve oyuncu, Martine ve şarap garsonu Cedric Duchateau şarap konusunda ettiği kavgayı ayırdılar. Soruşturmanın sonunda katilin, sosyete Jacinta Linares olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti itiraf ettikten sonra Jacinta, ailesinin bir dizi kötü yatırımdan sonra iflas ettiğini söyledi. Daha sonra Cora'nın memnuniyetle verdiği parayı aldı. Ancak Linares malikanesinin Ev ve Kale adlı derginin kapağında yer almasını kıskanan Cora, Jacinta'dan parayı geri istedi. Henüz borcunu ödeyecek parası olmadığını ve dostluklarının Cora'nın ona karşı üstünlük hissine bağlı olduğunu anlayan Jacinta, bir tartışma sırasında onu bir küllükle bayılttı ve yüzünü bir şarap fıçısına doğru itip fıçının içindeki şarapla boğdu. Hakime Powell Jacinta'yı 37 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Duruşmadan sonra Jones ve oyuncu, Ad Astra ile ilgili araştırmalarına devam etmek için mahzeni aradılar. Orada, Bateman'ın Fornax'ın hapsedilmesinden duyduğu hayal kırıklığını ifade eden ve Ad Astra'nın başvurması gereken "Süpernova Planı" olduğunu söyleyen kayıtlarını içeren bir ses kayıt cihazı buldular. Bateman ile kayıt hakkında karşılaştıklarında Bateman plan hakkında konuşmayı reddetti.

Diğer yandan Savannah Blake, Gloria ve oyuncudan "takipçisini" bulmalarını istedi. Ekip, Villa Bateman'ı tekrar inceledikten sonra bir günlük buldu ve bu günlük, Gabriel'ın kız arkadaşı Sofia Quadrelli'ye aitti. Ardından ekip Gabriel ile Sofia'nın yeniden bir araya gelmesine yardım etti. Vakanın sonunda ekip Süpernova Planı hakkında daha fazla bilgi edinme planlarını tartışırken karakolun çok yakınında bir patlama gerçekleşti.

İstatistikler

Kurban

  • Cora Bateman (Bir şarap fıçısında boğulmuş olarak bulundu)

Cinayet Silahı

  • Şarap

Katil

  • Jacinta Linares

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil spor yapıyor.
  • Katil Provence'a gitmiş.
  • Katil incir yiyor.
  • Katil siyah saçlı.
  • Katil kırmızı şal takıyor.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon