Vaka Diyaloglar
Ölüler Masal Anlatmaz
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Akçaağaç Tepeleri
Vaka 28
Çıkış tarihi 26 Temmuz 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Martine Meunier (Bölüm 1'de 1 görev)
Rupert Winchester (Aramızdaki Şeytanlar 4)
Rita Estevez (Aramızdaki Şeytanlar 4'te 1 görev)
Diane Parker (Aramızdaki Şeytanlar 4'te 2 görev)
Önceki Vaka Bu Duvarların Ardında
Sonraki Vaka Ateşimi Yak

Ölüler Masal Anlatmaz, Akçaağaç Tepeleri (Komplo)'nun dördüncü, Komplo'nun yirmi sekizinci, Criminal Case'in ise iki yüz elli dokuzuncu vakasıdır.

Konu

Martine, Jones ve oyuncu; Şeytan Balığı'nın serbest bırakıldığı Xerda mağarasına ulaşmak için su basmış bir caddeden dalmaya gittiler. Ancak orada, ev sahibi Joshua Gibson'ın kalbinden vurulmuş cesediyle karşılaştılar.

Daha sonra Kaptan Carl Rossa korsan barı Kara Serçe'nin reklamını yapmak için toplarının ateşlenmesini simüle etti. Martine soruşturmanın ortasında sel sularında dalışa geri döndükten sonra bir Şeytan Balığı tarafından ısırıldıktan sonra kritik bir duruma düştü. Soruşturmanın sonunda katilin Carl olduğu ortaya çıkmıştır.

Papağanı onu ele verdikten sonra Carl, Joshua'nın Doreo Drive'a yanaştığı andan itibaren Kara Serçe'nin sahipliğini kendisine verecek eski bir denizcilik yasasını kullanarak rom satışlarının bir kısmı için ona şantaj yaptığını itiraf etti. Gemisini kaybetmek istemeyen Carl, Joshua'yı korsan silahıyla kalbinden vurdu. Hakime Powell, onu 15 yıl hapse mahkum etti.

Duruşma sonrası Rupert ve oyuncu, Şeytan Balığı nörotoksinini de araştıran Ernest Emerson'dan birkaç saat içinde tedavi edilmezse ölecek olan Martine için bir panzehir oluşturmak için yardım istedi. Rupert ve oyuncu, çalışmalarını birleştirdikten sonra Ernest'in tedaviye başlamak için kullanılan Doreo Drive'da serum şişelerini buldu. Bununla birlikte, panzehirin etkili olması ve Martine'in hayatını kurtarması için Şeytan Balığı yumurtalarından bir madde gerekiyordu. Benjamin Fetcher ekibe Şeytan Balığı'nın Doreo Drive'ı üreme alanı olarak kullandığını söyledikten sonra Rupert ve oyuncu su basmış caddede birkaç yumurta bulup Ernest ile panzehiri bitirmek için kullanabildiler. Rupert daha sonra panzehiri Martine'e uyguladı.

Diğer yandan Cathy, Jones ve oyuncuya Mortimer Pickering'in uçağının planlanan zamandan önce geldiğini söyledi. DreamLife ona ulaşmadan önce onu durdurmak için onu en son görüldüğü korsan barında aradılar. Mortimer'in Glitz Otel'de kaldığını ve şimdiye kadar DreamLife ile hiçbir iletişim kurmadığını kanıtlayan telefonunu buldular. Bulguları hakkında Şef Parker'ı bilgilendirdiler.

Tüm olaylardan sonra ekip, kısmen iyileşen ve balık tarafından ısırıldığında Ray Parker'ın Xerda mağarasında dalışını gördüğünü hatırlayan Martine'i ziyaret etti. Şef Parker ve oyuncu karşısına çıktığında Ray, ekibe yardım etmek için balığı araştırdığını belirtti. Daha sonra Şef Parker, Celine Dernier için yaklaşan ömür boyu ödül töreni sırasında Glitz Otel'de Mortimer'ı durdurmalarını söyledi.

İstatistikler

Kurban

  • Joshua Gibson (Cesedi suda yüzer halde bulundu)

Cinayet Silahı

  • Korsan Tabancası

Katil

  • Carl Rossa

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil antika tabanca koleksiyonu yapıyor.
  • Katil ıstakoz çorbası içiyor.
  • Katil Karayipler'e gitmiş.
  • Katil şapka takıyor.
  • Katil mavi tüy takıyor.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon