FANDOM

Vaka Diyaloglar
Çalkantılı Sular
Resim yükle
Vaka Ayrıntıları
Sezon 5
Şehir Grimsborough
Bölge Akçaağaç Tepeleri
Vaka 25
Çıkış tarihi 5 Temmuz 2018
Partner David Jones (Bütün Bölümler)
Gloria Hayes (Aramızdaki Şeytanlar 1)
Martine Meunier (Aramızdaki Şeytanlar 1)
Önceki Vaka Göze Batan Gerçeklik
(Tarihi Merkez)
Sonraki Vaka Tasmasını Koparan...

Çalkantılı Sular, Akçaağaç Tepeleri (Komplo)'nun birinci, Komplo'nun yirmi beşinci, Criminal Case'in ise iki yüz elli altıncı vakasıdır.

Konu

Akçaağaç Tepeleri'ne vardıktan sonra Şef Parker, belediye başkanının onları, depremin neden olduğu sel sularında ortaya çıkan tehlikeli su canlılarından korumak için onları oraya atadığını söyledi. Jones ve oyuncu daha sonra orada bir ceset raporu aldıktan sonra Lola Vallez'in malikanesinin bahçesine gitti ve ardından fotoğrafçı Jordan Coprolite'in cesedini buldu.

Daha sonra Cathy, Jordan'ın Batı Köprüsü'nde öldürüldüğü sonucuna vardı. Soruşturmanın ortasında Jones, dengesiz bir kalasın üzerinde durduktan sonra yanlışlıkla sel sularına düştü. Soruşturmanın sonunda katilin restoran şefi Anuj Ghosh olduğu ortaya çıkmıştır.

Cinayeti kabul eden Anuj, Jordan'ı kendisinin tikka masala'sına müshil ilacı koyarken yakaladığını açıkladı. Jordan'a işini sabote ettiği için öfkeli olan Anuj onu bir beyzbol sopasıyla kovaladı. Kırık köprüye vardığında, sopayı ona savurdu ve ölümcül bir darbe indirdi. Jordan'ı öldürmek istemeyen Anuj, daha sonra onu bir taşa bağladı ve suların günahlarını temizleyeceğini umarak onu sele attı. Hakime Powell, Anuj'u 8 yıl hapis cezasına çarptırdı.

Duruşma sonrasında Lola, Gloria ve oyuncuyu bahçesinde tehlikeli balığın varlığından haberdar etti. Bir tuzak kurduktan sonra Gloria, Martine ve oyuncu bir numune almak için bahçeye gitti. Martine'e göre, balık sadece kışkırtıldığında ısırır ve Xerda yeniden ortaya çıktıktan sonra Akçaağaç Tepeleri'ne giren Xerda'ya özgü eski bir türdür. Martine ve oyuncu daha sonra Ray Parker ile keşif hakkında konuştular. Parker Xerdalıların balığa "Şeytan Balığı" adını verdiklerini ve ondan çok korktuklarını söyledi.

Diğer yandan Jones ve oyuncu, Louis Leroux ile uydu kazası hakkında konuştu. Gökyüzüne doğru süzülen bir ışık gördüğünde onu çekime almak için iniş alanına koştuğunu ancak bilim adamları ve DreamLife yetkilileri alanı zaten kapattığı için uyduyu göremediğini söyledi. Daha sonra o geceden bazı röportajların ses kayıtları için ekibi Batı Köprüsü'ne yönlendirdi. Ekip kubbenin altındaki nesnenin uydu olmadığını kanıtlayan kaset bir bant buldu.

Daha sonra ekip Grayson Rosewater ile konuştu. Grayson daha iyi hapishane koşulları karşılığında DreamLife'ın köprünün yakınındaki faaliyetleri hakkında gizli kanıtı olduğunu söyledi. Ekip daha sonra köprüye gitti ve DreamLife'ın özel erişim sağlamak için bir meteorit sakladığını kanıtlayan bir dizi plan buldu.

Ekip, yeniden bir araya geldikten sonra DreamLife ile ilgili araştırmaya gizlice devam etmeye ve yeniden yüzeye çıkan Xerda balığı hakkında daha fazla bilgi edinmeye karar verdi.

İstatistikler

Kurban

  • Jordan Coprolite (Sel sularında ölü bulundu)

Cinayet Silahı

  • Beyzbol Sopası

Katil

  • Anuj Ghosh

Şüpheliler

Katil Profili

  • Katil düğüm atmayı biliyor.
  • Katil polo oynuyor.
  • Katil tarçınlı çörek yiyor.
  • Katil sivrisinek ısırığına sahip.
  • Katil siyah saçlı.

Suç Mahalleri

Bölümler

Ek Bilgi

Navigasyon