FANDOM

Criminal Case
250px
Развијач Прити Симпл
Издавач Прити Симпл
Платформа Фејсбук (Flash), iOS, Android
Датум објављивања 2012 (Фејсбук)
2014 (iOS)
2015 (Android)
Жанр Авантура, пазл
Језик Енглески · Француски · Немачки · Индонежански · Италијански · Јапански · Корејски · Португалски · Руски · Шпански · Кинески · Турски[1]
Вебсајт www.criminalcase.com
Придружи се полицији Гримсброа и реши низ случајева у овој пазл игри пуној скривених предмета. Иди на места злочина, пронађи трагове, испитај сведоке и осумњичене и пажљиво анализирај доказе како би прави убица био ухваћен.
—Опис[2]

Criminal Case (Криминал Кејс) је детективски-темирана игра са скривеним објектима објављена 15. новембра 2012. на Фејсбуку. Игру је развио и објавио Прити Симпл. У 2014. објављена је iOS верзија видео игрице, а у 2015. и верзија за Android уређаје широм света.

Криминал Кејс је једна од најпопуларнији Фејсбук видео игрица и има преко 5 милиона активних играча месечно. 9. децембра 2013. крунисана је Фејсбук видео игром године.[3]

Гејмплеј Уреди

Фајл:Example CS.png

Играч се понаша као детектив да би решио случајеве убистава и напредовао кроз причу.

Играч мора да лоцира задате трагове на месту злочина тако што ће кликнути на дате трагове који се налазе на сцени. Што је већи скор, то ће играч лакше завршити задату сцену; играч добија звездице које касније може искористити као врсту валуте и тиме решити задатке као што су испитивање трагова и осумњичених. Током овог процеса, играч мора да уради потребне аутопсије и анализе које могу потрајати и до неколико сати. Осим тога, Док играч напредује кроз случај, он мора да сазна ко је жртва, чиме је убијена и да испита какав је однос имала са осумњиченима у случају.

На крају сваког случаја, играч је упознат са свим осумњиченима и мора да ухапси оног који испуњава сваки од критеријума откривених током истраге. Ако је одлука играча исправна, истрага је завршена. Да бисте откључали следећи случај потребна вам је сребрна медаља коју ћете добити након завршног поглављa. Случајеви се касније могу поново играти како би зарадили награде током Елитног и Колекционарског мода.

Фајл:5. Reveal.png

Док истражује слуајеве, играч мора да прође кроз разне активности, типа слагалице елемената и друге помоћу клика.

Остатак игрице укључује: изглед вашег аватара; куповину полицијских љубимаца; специјалне моћи попут бустера и грицкалица; срећне карте и трофеје који су колекционарског типа.

Постоји мноштво типова напредовања у игрици, а најбитнији су нивои и чинови. Као многе друге Фејсбук игрице, Криминал Кејс садржи енергетски систем који служи да би играч покренуо сцену злочина. Игрица је за једног играча, али такође постоје многе друштвене могућности.. Свако место злочина има ранк листу на којој су приказани резултати играча од највећег до најмањег. Играч може да одабере „партнера” (пријатеља који игра Криминал Кејс и налази се у тиму играча) да се придружи истраживању на било којој сцени и тиме добије помоћи које повећавају скор и тиме повећавају напредак играча. Партнери углавом помажу играчу да добије енергетске поене (тако што ће их послати играчу).

Заплет Уреди

Дешавање Уреди

У првој сезони игрице, играч истражује убиства у измишљеном граду Гримсброу, чији се изглед заснива на Њу Јорку. Град Гримсбро се састоји од 6 области: Индустријске области, Финансијског центра, Историјског центра, Универзитета, Мепл Хајтса и Аеродрома.

У другој сезони игрице, играч путује у Пасифик Беј, измишљеи град чији се изглад заснива на Лос Анђелесу, Калиорнија. Пасифик Беј се дели на 10 области: Оушн Шор, Бају Блу, Инер Сити, Џез Таун, Вајт Пикс, Ајвивуд Хилз, Рајн Кењон, Иновациона Долина, Парадајз Сити и Вејстс.

У трећој сезони, названој Светско издање (World Edition), играч је позван да реши различите случајеве у различитим деловима света — у континентима и регионима стварног света, специфично у следећим деловима света: Европа, Сахара, Евроазија, Јужна Азија, Источна Азија, Океанија, Африка, Јужна Америка и Северна Америка.

У Мистеријама прошлости, четвртој сезони, од играча се тражи да истражи убиства у измишљеном граду Конкордији у САД. Викторијски град крајем 19. века састојао се од 10 округа.

Ликови Уреди

Опширније: Ликови

Ликови су једна од најзначајнијих ствари у видео игрици Криминал Кејс. Они могу, али не морају да имају озбиљан утицај у игри. Сврставају се у следеће категорије:

Синопсис Уреди

Игра почиње када тихи протагониста — полицајац почетник чији идентитет одговара имену и полу играча — започиње каријеру у Полицијској управи Гримсбро. Заједно са Дејвидом Џонсом, играч показује свој невероватан таленат, пркосећи бруталним убиствима, серијским убицама и доводи крај озлоглашеној тајној заједници која је одговоран за злочине у граду током година. Протагноста је затим стекао промоцију у Полицијској управи Пасифик Беј.

Сада заједно са новим партнерима Ејми Јанг и Френком Најтом, протагониста решава злочине још озбиљније него у Гримсброу, након чега открива да иза свега стоји луди научник. Уз потешкоје, протагониста Коначно одбројавање мир назад у град. Након што шефица полиције навод да Пасифик Беј мора да почне из почетка са нижим стопама криминал, Џек Арчер — agent Бироа — нуди протагонисти посао у међународној полицијској агенцији, која је и једна од највећих светских агенција. Протагониста прихвата.

Протагониста се не удружује само са Џеком, већ и са Кармен Мартинез како би решили различите злочине у борби против глобалне криминалне организације Сомбра. Након успешног гоњења већине њихових агената, Биро коначно има шансу да сруши Сомбру заувек, уз жртвовање Армана Дупона који на самрти даје играчу свеску његовог прадеде.

Након што је Џек прочитао почетак авантуре из свеске, протагониста се враћа у доба деветнаестог века у граду Конкордија где упознаје Конкордијски летећи тим. Тада се удружује са Меди Омели и Ајзаком Бонтемпсом како би спречили злочине у граду.

Популарност Уреди

Фајл:999fb.jpg

Криминал Кејс је средином 2013. привукао више од десет милиона месечних играча и постао је супарник видео игрици Кенди Краш Сага (Candy Crush Saga), најпопуларнијој игрици на Фејсбуку.

Криминал Кејс је 9. децембра 2013. освојио награду за Фејсбук игру године.[4]

Неки од разлога за успех ове игрице су изванредна графика и значајна прича.[5]

Званична Фејсбук страница видео игрице је 15. јула 2014. прешла 50 милиона лајкова.

Одвојене апликације Уреди

Criminal Case: Pacific BayУреди

Прити Симпл је 15. фебруара 2017. објавио Criminal Case: Pacific Bay (Криминал Кејс: Пасифик Беј) као независну апликацију за Фејсбук и мобилне уређаје која обухвата све случајеве из Пасифик Беја (и повезан садржај) који постоји у оригиналној игрици, као и ексклузиван нови случај под именом Добро дошли у Пасифик Беј. Друге важне новине у видео игрици су нова боја и дизајн, ажурирани аудио записи и мноштво додатних опција играчевог аватара.

Criminal Case: Save the WorldУреди

27. јуна 2017. објављена је независна апликација за Светско издање под називом Criminal Case: Save the World (Криминал Кејс: Спаси свет) за Фејсбук и мобилне уређаје широм света. Као и апликација за Пасифик Беј, ова апликација укључује ажуриране аудио записе, дизајн, нове аватар ствари, као и нови случај Убиство Аманде Лав.

ГалеријаУреди

РеференцеУреди

  1. Српски језик није доступан.
  2. "About Criminal Case". Facebook. Retrieved October 24, 2014.
  3. Tach, Dave (December 9, 2013). "Facebook crowns Criminal Case the top game of 2013". Polygon. Retrieved February 23, 2014.
  4. Glasser, AJ (December 9, 2013). "Facebook Games of the Year 2013". Facebook. Retrieved February 23, 2014.
  5. "Criminal Case - Facebook Showcase Blog". Facebook. Retrieved February 23, 2014.

Спољашње везеУреди

Навигација Уреди

Шаблон:Criminal Case